Da-Vinci Публикувано 28 март 2020 Сподели Публикувано 28 март 2020 Здравейте, прави ми впечатление, че долният маркуч излизащ от радиатора е винаги студен... колкото и да е работил двигателят 2.0 D-ID... пускат се и перките от време на време, но долният маркуч излизащ от радиатора е ледено студен (термостат) ?!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 28 март 2020 Сподели Публикувано 28 март 2020 На таблото каква темп. показва? Закачи я на някоя OBD2 програма и виж колко градуса е водата в системата. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 28 март 2020 Сподели Публикувано 28 март 2020 То малко като виц,ама да не пипаш маркуча на кулера?Щом е загряла и даже върти вентилатори,няма как да не горещ целия радиатор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da-Vinci Публикувано 29 март 2020 Автор Сподели Публикувано 29 март 2020 То малко като виц,ама да не пипаш маркуча на кулера?Щом е загряла и даже върти вентилатори,няма как да не горещ целия радиатор.разликата е около 3 сантиметра в диаметърва, и единия маркуч излиза от кулера на турбото, другият от водния радиатор, едва ли... пипам каквото трябва, много странен случай... вдигнах я на подемник... откачих маркуча ( долният - не кулеров ) изтече много мръсна вода и парченца като кал... налях през казанчето вода и запалих двигателя, налях около 10 литра филтрирана вода, която да мине през системата и да изтече отдолу... водата изтичаща отдолу се поизбистри, върнах маркуча на мястото му, върнах и скобата, която го крепи към радиатора, налях антифриз и вода, покарах 20км. и при проверката пак... горния маркуч е горещ, съпровождащите го горни също са горещи... долният е ледено студен :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da-Vinci Публикувано 29 март 2020 Автор Сподели Публикувано 29 март 2020 На таблото каква темп. показва? Закачи я на някоя OBD2 програма и виж колко градуса е водата в системата. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk как да видя колко градуса е... и на таблото показва ниво... посредата... там където винаги е показвало след като загрее, както и да я карам каквото и да правя нивото на температурата показана на таблото седи константна като загрее, няма колебания нагоре или надолу Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 30 март 2020 Сподели Публикувано 30 март 2020 как да видя колко градуса е... и на таблото показва ниво... посредата... там където винаги е показвало след като загрее, както и да я карам каквото и да правя нивото на температурата показана на таблото седи константна като загрее, няма колебания нагоре или надолукупи си един OBD2 elm 327 адаптор и с програмата TorquePro или някаква друга ще следиш температурата. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 30 март 2020 Сподели Публикувано 30 март 2020 От това което пишеш явно ти е мръсен радиатора и е добре да промиеш с препарат охладителната система.Има ли добро парно колата,защото може и в радиаторчето му да има мръсотия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da-Vinci Публикувано 1 април 2020 Автор Сподели Публикувано 1 април 2020 От това което пишеш явно ти е мръсен радиатора и е добре да промиеш с препарат охладителната система.Има ли добро парно колата,защото може и в радиаторчето му да има мръсотия.Парно има... не е най силното на света... но има, смених и термостата... пак си е студен долният маркуч... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 1 април 2020 Сподели Публикувано 1 април 2020 Сега остава да смениш и водната помпа. Ако пак е така и не загрява долния маркуч а колата не прегрява явно си е така. Или намери някой със същия автомобил и виж как е там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 април 2020 Сподели Публикувано 1 април 2020 Здравейте, прави ми впечатление, че долният маркуч излизащ от радиатора е винаги студен... колкото и да е работил двигателят 2.0 D-ID... пускат се и перките от време на време, но долният маркуч излизащ от радиатора е ледено студен (термостат) ?!?....по принцип на този смотан мотор трябва доста време каране ,за да стигне нормална работна температура,но вие казвате, че перките вкл. отвреме на време, което ще рече че темп. на водата е стигнала 90--94,5 градуса....в този случай би трябвало долния маркуч да е горещ,както и другите маркучи, свъразни към воданта система също...вероятно имате запушване някъде и водата не циркулира през долния маркуч , съответно и през радиатора.....напълно възможно е водната помпа да е прецакана,обикновенно в този случай се откъсва турбинката от оста и последната се върти ,но не върти колелото...Махнете студение маркуч от блока и на негово място вкарайте маркуч за вода от чешмата ( за поливане примерно ) и с висока струя пуснете чешмата,не е лошо да махнете и термостата преди това, така, по този начин ще разберете дали някъде по блока, главата и други компоненти от водната система не са запушени, ак овсичко е ок, остава водна помпа или капачката на казанчето/разширителния съд ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 1 април 2020 Сподели Публикувано 1 април 2020 Това "ледено студено" е много относително понятие.Още веднъж казвам - ELM327 + TorquePro , и ще разберем колко е ледено студено. Ранна пролет е все пак. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P.Penchev Публикувано 3 април 2020 Сподели Публикувано 3 април 2020 Аз те съветвам да обърнеш внимание на това което ти е написал Dj Tymbi,защото той не се занимава от вчера с японски автомобили...Успех!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.