Janissary Публикувано 15 септември 2007 Сподели Публикувано 15 септември 2007 Здравейте колеги! Наскоро един колега се е сдобил с нисан патрол 94г. къса база 2800 шест цилиндъра. Два моста, разход 10 литра навсякъде. Доста груг е този джип. Този тип ми каза,ч е правил няколко месеца проучване и в крайна сметка Нисан Патрол е неговия джип. Някой може ли да направи сравнение м/у патрола и паджерото? В мобилето патрола го дават с по-малък среден разход. Незнам само патрола с верига ли е или ремък. От това което знам бих избрал да си купя Паджеро 2800 98г. е няма да е зле и 2001. Молбата ми е колегите с повече опит да направят анализ за да се види кой е по-добрия! Благодаря Ви предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 15 септември 2007 Сподели Публикувано 15 септември 2007 Това извънградско 10 мооже би, но само извънградско :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 15 септември 2007 Сподели Публикувано 15 септември 2007 Хич не обичам да давам сравнения на автомобилите..но аз карам :mitsu-smiley: паджеро и съм много доволен.Нисана не е за подценяване, Като харчене незнам кои ти даде тези разходи, но и двата джипа под 12 не падат в града. И двата джипа са много проходими и здрави.Аз лично предпочитам паджерото заради по големия лукс които предлага :icon_thumbup: Просто вътрешния и външния интериор ми харесва повече :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 15 септември 2007 Сподели Публикувано 15 септември 2007 Ето една тема за разхода със систематизирана информацияhttp://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=15309 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Janissary Публикувано 15 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 15 септември 2007 http://www.youtube.com/watch?v=Wef-F9krGlU Тук нисана дърпа :mitsu-smiley: Патрола е по-проходим, но е по дървен. Тук има доста клипове където се вижда как вървят и двата. А какво ще кажете за Ланд Круйзера на Тойота? ето нещо интересно: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 15 септември 2007 Сподели Публикувано 15 септември 2007 Колега, доста несериозно подхождаш....Проучи нещата и после като имаш конкретни въпроси... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borizanov Публикувано 16 септември 2007 Сподели Публикувано 16 септември 2007 Първо си помисли добре за какво главно ще ползваш джипа. Патрола надделява над Паджерото по всички показатели свързани с офроуд експлоатация - главно заради двата цели моста. Иначе лукса и возията на Паджерото ги няма при Патрола. С две думи Паджерото не става за тежък офроуд, а Патрола не става за дълъг път... Сметай сам ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Janissary Публикувано 17 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 17 септември 2007 Първо си помисли добре за какво главно ще ползваш джипа. Патрола надделява над Паджерото по всички показатели свързани с офроуд експлоатация - главно заради двата цели моста. Иначе лукса и возията на Паджерото ги няма при Патрола. С две думи Паджерото не става за тежък офроуд, а Патрола не става за дълъг път... Сметай сам ... Съгласен съм с тази информация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 17 септември 2007 Сподели Публикувано 17 септември 2007 Аз пък не съм съвсем съгласен само с едно......Нека пробват паджеро късата база с 3500 литровия мотор с подходящи гуми за тежки терени и да видиме дали ще отстъпи на нисана....... :icon_dance: И не само бензинови мотор и дизеловия с подходящи гуми ще излезне от всяка кал. И най важното просто трябва и да си познаваш добре джипа за да го караш на по тежки терени :rolleyes: А за лукаса и поведението на извънградски път...нямам какво да кажа просто паджерото е :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borizanov Публикувано 17 септември 2007 Сподели Публикувано 17 септември 2007 Колеги, не става въпрос за двигатели и мощност, говоря за окачването - при джипове с цяли мостове при силно пресечен терен вероятността една от гумите да остане във въздуха т.е да изгуби сцепление със земята е много по-малка. С две думи хода на окачването е много по-голям - особено при тунинг изпълненията артикулацията на двата моста е голяма.http://forum.offroad-bulgaria.com/showthre...%EB%E0%F6%E8%FF Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 19 септември 2007 Сподели Публикувано 19 септември 2007 http://www.nissanbg.com/forum/viewtopic.ph...2&highlight Човече нали не искаш да кажеш че тук в форума на мицубиши сме пристрастени и неграмотни :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borizanov Публикувано 19 септември 2007 Сподели Публикувано 19 септември 2007 А ти нали на искаш да кажеш че не можеш да четеш?? Да съм написал нещо такова? Просто изразявам мнението си по въпроса на колегата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 19 септември 2007 Сподели Публикувано 19 септември 2007 А ти нали на искаш да кажеш че не можеш да четеш?? Да съм написал нещо такова? Просто изразявам мнението си по въпроса на колегата...Не беше за теб репликата :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 19 септември 2007 Сподели Публикувано 19 септември 2007 Аз съм на мнение човека да се качи да покара един Patrol и след това едно Pajero. Повече от сигурен съм, че сам ще направи верния избор. Аз имах Паджеро 2.5 TDI дълга база (1995 г), което карах 3 години без да имам никакви проблеми, продадох го (за същите пари, за които го купих) за да си купя следващия модел (2001), който карам повече от 4,5 години и също нямам ядове с него. Единствено предните дискове са ми за смяна (или за стругар), защото след едно зимно пътуване в Европа оставих джипа една седмица без да го карам, след което едва успях да отлепя накладките от дисковете. Накладките са се напоили със сол от европейските магистрали и са залепнали за спирачните дискове (солта е разяла дисковете там, където накладките са контактували с дисковете и при спиране ми тресе волана, но това би се случило с всяка една кола). Некоректно би било да обвинявам проиводителя, защото вината си е изцяло моя за този проблем.Следващия ми джип пак ще е Паджеро и има защо - изминал съм над 100 000 км с този без абсолютно никакви грижи! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 19 септември 2007 Сподели Публикувано 19 септември 2007 А ти нали на искаш да кажеш че не можеш да четеш?? Да съм написал нещо такова? Просто изразявам мнението си по въпроса на колегата...На едно от Париж- Дакар състезанията, доколкото си спомням, много се напъваха Нисанчетата, а на финала нещо се изгубиха и нормално толкава могат! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 20 септември 2007 Сподели Публикувано 20 септември 2007 Offtopic : Janissary , прощавай за въпроса , но ти на колко лета си (ако не е тайна)? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 20 септември 2007 Сподели Публикувано 20 септември 2007 А ти нали на искаш да кажеш че не можеш да четеш?? Да съм написал нещо такова? Просто изразявам мнението си по въпроса на колегата...Колега по-спокоино бре :rolleyes: Репликата не беше за тебе а за създателя на темата :icon_blush: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Janissary Публикувано 20 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2007 Offtopic : Janissary , прощавай за въпроса , но ти на колко лета си (ако не е тайна)? Това какво общо има? Нали за това са форумите да се обменя информация. Ако ви се струват странни или глупави ?-те ми недейте да отговаряте. Немога да знам всичко, нали? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Janissary Публикувано 20 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2007 http://www.nissanbg.com/forum/viewtopic.ph...2&highlight Човече нали не искаш да кажеш че тук в форума на мицубиши сме пристрастени и неграмотни :icon_hmm: неискам да кажа такова нещо. просто събирам информация. невиждам нищо лошо в това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 20 септември 2007 Сподели Публикувано 20 септември 2007 Не си спомням да съм казал : "не питай! не събирай информация! трябва да знаеш всичко!" Просто ми беше интересно , а и може би ще помогне на хората , които имат желание да ти отговорят , ако им кажеш какво търсиш и очакваш от колата , защото досега хем имаш въпроси , хем си отговаряш сам (на някои): http://www.youtube.com/watch?v=Wef-F9krGlU Тук нисана дърпа mitsu-smiley.gif Патрола е по-проходим, но е по дървен. Тук има доста клипове където се вижда как вървят и двата. А какво ще кажете за Ланд Круйзера на Тойота? ето нещо интересно: Моето лично мнение е, че звучиш несериозно с така поставени въпроси и ю-тюб филмчета, а по темата - и двата джипа са страхотни - имал съм удоволствието да карам продължително време и Паджеро , и Патрол ( в различни от посочените модификации ) и съм супер доволен от двата, като ще се съглася с колегите , че Паджерото спада към по-шосейните джипове - повече комфорт и удобствто дори в самото управление на автомобила по асфалтов път, докато Патрола е по-подходящ за местата , където просто няма път . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 20 септември 2007 Сподели Публикувано 20 септември 2007 неискам да кажа такова нещо. просто събирам информация. невиждам нищо лошо в това. Няма нищо лошо в това :rolleyes: .....всеки един човек които е решил да прави една не малко скъпа инвестиция ще се интересува разбира се. Аз те попитах защото си написал непристрасни мнения.....смятам че тука колегите ти отговориха много точно на въпроса....топката си е в твите ръце. :icon_thumbup: Не искам да се повтарям за това ще ти кажа много зависи за какво искаш да купуваш точно колата,какво е моментното състояние и на двата джипа(което е най важносто според мен) защото това са коли с доста високи разходи за подръжка и доста от собствениците си ги спестяват. Още помя когато аз си търсех джип на колко дръгела попаднах в луксозна опаковка :icon_blush: П.С. Аз лично избрах паджерото защото съм имал преди това такова и много добре познавах неговите възможности.Колата в момента ми върши идеална работа както да тръгна на дълаг път,така и да се кача по най-високите върхове на родопите на лов. Дори и нисана да има по-добри offroud възможности то не го прави по-добрия джип освен ако не си решил да се занимавашп точно с този спорт. Моето мнение, отиди покараи и двете коли,виж в коя ще се чустваш по-добре и направи своя избор сам :rolleyes: Но задължително провери техническото състояние и на двете за да не дадеш още няколко хиляди в бързината след закупуване то му :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Janissary Публикувано 20 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2007 Няма нищо лошо в това :rolleyes: .....всеки един човек които е решил да прави една не малко скъпа инвестиция ще се интересува разбира се. Аз те попитах защото си написал непристрасни мнения.....смятам че тука колегите ти отговориха много точно на въпроса....топката си е в твите ръце. :icon_thumbup: Не искам да се повтарям за това ще ти кажа много зависи за какво искаш да купуваш точно колата,какво е моментното състояние и на двата джипа(което е най важносто според мен) защото това са коли с доста високи разходи за подръжка и доста от собствениците си ги спестяват. Още помя когато аз си търсех джип на колко дръгела попаднах в луксозна опаковка :icon_blush: П.С. Аз лично избрах паджерото защото съм имал преди това такова и много добре познавах неговите възможности.Колата в момента ми върши идеална работа както да тръгна на дълаг път,така и да се кача по най-високите върхове на родопите на лов. Дори и нисана да има по-добри offroud възможности то не го прави по-добрия джип освен ако не си решил да се занимавашп точно с този спорт. Моето мнение, отиди покараи и двете коли,виж в коя ще се чустваш по-добре и направи своя избор сам :rolleyes: Но задължително провери техническото състояние и на двете за да не дадеш още няколко хиляди в бързината след закупуване то му :rolleyes: Е какво да правиш такъв ми е стила. В никакъв случай, не смятам, че сте пристрастни. Благодаря на всички които се включиха в тази дискусия ще се възползвам от вашите съвети. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.