Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Borizanov

Потребители
  • От него общо

    13
  • Регистрация

  • Беше тук

Интернет контакт

  • AIM
    mite_rz
  • Уебсайт адрес
    http://

Информация за профила

  • Кара
    Pajero 2.5 TDI '92

Borizanov's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Щом има нафта при дюзите значи или не сте стегнали тръбичките към дюзите, или гайките на излишнатата нафта. Може и да тече от системата за излишната нафта - тръбичката където влиза в "гайката" (при дюзата) е на спойка, която се пука и става локва около дюзите. Маслото ти тече отедна гумена "тапа" с форма на полумесец, която се намира в задната част на цилиндровата глава и под гарнитурата на капакана клапаните. Местото е доста недостъпно. Зада провериш - пъхаш си ръката там и като извадиш ако е омазана с масло - значи е от там.
  2. За зимата е по добре да вземеш 16"-те - колкото е по- висока гумата, толкова е по-безопасно за джантата и за самата гума => и за теб.
  3. Чакайте бе хора, какъв реглаж на клапани? Тези двигатели не са ли с хидравлични повдигачи???
  4. И моето е така, ама съм му изкарал ключе за принудително подгряване - директно ток на срещите, и си бройкам около 6-7-8-9 секунди в зависимост от това колко е студено. Лука, май те познавам от друг форум, та къде имаш предвид "датчика на клемите на балока, до левия ти крак"? Би ли описал малко по- подробно какво имаш предвид, къде се намира и какво точно представлява.. Ама ако може на български да го обясниш, на български кат' за мене, щото по принцип бързо схващам ама требва да ми се обяснява повече... (Пр. "едно такова с две такива.....")
  5. Никакво стържене няма. Тва свистене се появи след като ми проби гарнитурата м/у турбината и изпускателните тръби. А тоя клапан който е захванат за всмукателните тръби и има вилка до турбото, той какво и как всъщност регулира, че един колега докато го видя какво прави - "ми връткам си тука тия гайки" .... може ли от разцентроването на тази вилка да се получава това свистене?
  6. А защо тогава на по-новите товарни камини едва ли не се чува само свистенето на турбината (/те)???
  7. Днес с мои приятели спорихме трябва ли, нетрябва ли, ако трябва то при какви обороти на двигателя, да се чува "свистене" или "свирене" от турбината. Бих искал да разбера и какво мислите по въпроса?
  8. Borizanov

    Съединител

    По принцип Sachs, LUK, Lucas, Ferodo, ... и мн. др. ама има много хляб за спор кой е най- добър. Цени... както винаги - как ги намериш. Успех.
  9. А ти нали на искаш да кажеш че не можеш да четеш?? Да съм написал нещо такова? Просто изразявам мнението си по въпроса на колегата...
  10. Колеги, не става въпрос за двигатели и мощност, говоря за окачването - при джипове с цяли мостове при силно пресечен терен вероятността една от гумите да остане във въздуха т.е да изгуби сцепление със земята е много по-малка. С две думи хода на окачването е много по-голям - особено при тунинг изпълненията артикулацията на двата моста е голяма. http://forum.offroad-bulgaria.com/showthre...%EB%E0%F6%E8%FF
  11. Ега ти пича, ти от гумите ли почна бе... Един приятел така, донесе си СД от щатите , гледа го гледа па отиде и си зе кола... заради СД-то....
  12. Първо си помисли добре за какво главно ще ползваш джипа. Патрола надделява над Паджерото по всички показатели свързани с офроуд експлоатация - главно заради двата цели моста. Иначе лукса и возията на Паджерото ги няма при Патрола. С две думи Паджерото не става за тежък офроуд, а Патрола не става за дълъг път... Сметай сам ...
×
×
  • Създаване...