Dr_Stein Публикувано 1 февруари 2020 Сподели Публикувано 1 февруари 2020 (редакция) Здравейте. Имам Каризма GDI 125 к.с. 97г. Имам съмнение за гарнитура на главата, надува маркучите. Мнението на майстора е, че гарнитурата е О.К., а не включва вентилатора за охл. на радиатора. При диагностика вентилатора включвал при 101 град. не е ли висока?При пускане на климатика работи само единият /малкият/ вентилатор, според майстора трябва да работят и двата.Очаквам мнения!Благодаря предварително. Редактирано 1 февруари 2020 от Dr_Stein Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 2 февруари 2020 Сподели Публикувано 2 февруари 2020 101 е много...Иначе и двете перки трябва да въртят.Долния маркуч на охлаждането топъл ли е или студен? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 февруари 2020 Сподели Публикувано 2 февруари 2020 Здравейте. Имам Каризма GDI 125 к.с. 97г. Имам съмнение за гарнитура на главата, надува маркучите. Мнението на майстора е, че гарнитурата е О.К., а не включва вентилатора за охл. на радиатора. При диагностика вентилатора включвал при 101 град. не е ли висока?При пускане на климатика работи само единият /малкият/ вентилатор, според майстора трябва да работят и двата.Очаквам мнения!Благодаря предварително.....не, нормално е на 101 гр. да вкл. перките,а това че надува, при вас не е сввързано с температурата, а с това че може би осн. гарнитура е издухала или капачката на радиатора не работи, за първо време сменете си капачката с хубава.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bati joro Публикувано 2 февруари 2020 Сподели Публикувано 2 февруари 2020 Здравей колега,за да провериш гарнитурата махни капачката на разширителния съд, долей течност до горе и стартирай двигателя ,ако гарнитурата има пропуск ще започнат да излизат мехурчета ,а ако няма търси проблема другаде по охл система.Дано да решиш проблема бързо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dr_Stein Публикувано 2 февруари 2020 Автор Сподели Публикувано 2 февруари 2020 Здравейте, При загрял мотор маркуча след термостата е студен. Сменил съм термостата с японски, както и капачката на радиатора. Обезвъздушена е системата от пробката пред термостата. Вчера след смяната и след 10 км шофиране отново термостата не отвори (студен маркуч), но пък имаше слабо парно.След няколко часа пък по същите 10 км нямаше никакво парно. Наблюдавам и колебания в нивото на антифриза в разширителния съд. Предполагам, че водната помпа няма достатъчен дебит, ако е пластмасова турбината и то тя може да е разрушена. Възможно ли е ? Очаквам вашите мнения.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 2 февруари 2020 Сподели Публикувано 2 февруари 2020 Здравейте, При загрял мотор маркуча след термостата е студен. Сменил съм термостата с японски, както и капачката на радиатора. Обезвъздушена е системата от пробката пред термостата. Вчера след смяната и след 10 км шофиране отново термостата не отвори (студен маркуч), но пък имаше слабо парно.След няколко часа пък по същите 10 км нямаше никакво парно. Наблюдавам и колебания в нивото на антифриза в разширителния съд. Предполагам, че водната помпа няма достатъчен дебит, ако е пластмасова турбината и то тя може да е разрушена. Възможно ли е ? Очаквам вашите мнения.Благодаря предварително. Пластмасова турбина на водна помпа на тея коли,както и много други,не съм виждал аз поне...Гарнитура , колега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivail3o Публикувано 3 февруари 2020 Сподели Публикувано 3 февруари 2020 Колега,пробвай на напълно загрял двигател-гасиш,и по най бързият начин развиваш свещите,да видиш дали някой цилиндър няма да пуши като чайник.Ако трябва предварително разхлаби запалителните бобини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.