Премини към съдържание

Гарнитура на глава / Вкл. на вентилатор Carisma GDI 97г.


Dr_Stein

Препоръчано мнение

Здравейте. Имам Каризма GDI 125 к.с. 97г. Имам съмнение за гарнитура на главата, надува маркучите. Мнението на майстора е, че гарнитурата е О.К., а не включва вентилатора за охл. на радиатора. При диагностика вентилатора включвал при 101 град. не е ли висока?

При пускане на климатика работи само единият /малкият/ вентилатор, според майстора трябва да работят и двата.

Очаквам мнения!

Благодаря предварително.

Редактирано от Dr_Stein
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

101 е много...Иначе и двете перки трябва да въртят.Долния маркуч на охлаждането топъл ли е или студен?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Имам Каризма GDI 125 к.с. 97г. Имам съмнение за гарнитура на главата, надува маркучите. Мнението на майстора е, че гарнитурата е О.К., а не включва вентилатора за охл. на радиатора. При диагностика вентилатора включвал при 101 град. не е ли висока?

При пускане на климатика работи само единият /малкият/ вентилатор, според майстора трябва да работят и двата.

Очаквам мнения!

Благодаря предварително.

....не, нормално е на 101 гр. да вкл. перките,а това че надува, при вас не е сввързано с температурата, а с това че може би осн. гарнитура е издухала или капачката на радиатора не работи, за първо време сменете си капачката с хубава....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,за да провериш гарнитурата махни капачката на разширителния съд, долей течност до горе и стартирай двигателя ,ако гарнитурата има пропуск ще започнат да излизат мехурчета ,а ако няма търси проблема другаде по охл система.Дано да решиш проблема бързо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

При загрял мотор маркуча след термостата е студен. Сменил съм термостата с японски, както и капачката на радиатора. Обезвъздушена е системата от пробката пред термостата.

 

Вчера след смяната и след 10 км шофиране отново термостата не отвори (студен маркуч), но пък имаше слабо парно.

След няколко часа пък по същите 10 км нямаше никакво парно. Наблюдавам и колебания в нивото на антифриза в разширителния съд.

 

Предполагам, че водната помпа няма достатъчен дебит, ако е пластмасова турбината и то тя може да е разрушена. Възможно ли е ?

 

Очаквам вашите мнения.

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

При загрял мотор маркуча след термостата е студен. Сменил съм термостата с японски, както и капачката на радиатора. Обезвъздушена е системата от пробката пред термостата.

 

Вчера след смяната и след 10 км шофиране отново термостата не отвори (студен маркуч), но пък имаше слабо парно.

След няколко часа пък по същите 10 км нямаше никакво парно. Наблюдавам и колебания в нивото на антифриза в разширителния съд.

 

Предполагам, че водната помпа няма достатъчен дебит, ако е пластмасова турбината и то тя може да е разрушена. Възможно ли е ?

 

Очаквам вашите мнения.

Благодаря предварително.

 

Пластмасова турбина на водна помпа на тея коли,както и много други,не съм виждал аз поне...

Гарнитура , колега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,пробвай на напълно загрял двигател-гасиш,и по най бързият начин развиваш свещите,да видиш дали някой цилиндър няма да пуши като чайник.Ако трябва предварително разхлаби запалителните бобини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...