nupkc Публикувано 17 януари 2020 Сподели Публикувано 17 януари 2020 Здравейте От около половин година имам Outlander 2 - 2009 година, бензин, със CVT кутия. Автомобила е с газово. Забелязах, че двигателя работи неравномерно - доста неравномерно на газ, на бензин малко по-равномерно. Най-силно се наблюдава при студен двигател. Отделно от това, в режим Drive, при студен двигател, понякога гасне - наблюденията ми са, че това е или когато автомобила е спрял (на кръстовище примерно) или когато се движи с много малко газ. Струва ми се и че на моменти сякаш самия педал за газта нищо не прави - като натисна леко, нищо не се случва, като натисна още малко отведнъж подскача колата. Водих колата на диагностика - не показа грешки в работата на двигателя. Някой може ли да ме посъветва какво да правя - майстори, които могат да ми помогнат най-вече, щото аз сам нямам нито условия нито умения. За момента ми предстои профилактика на газовата уредба, нещо друго дали трябва да имам предвид? Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gavliaris Публикувано 17 януари 2020 Сподели Публикувано 17 януари 2020 Кутията има ли грешка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gavliaris Публикувано 17 януари 2020 Сподели Публикувано 17 януари 2020 (редакция) Осткоро съм с този двигател и модел и аз, и доста изчетох преди да го купя. Едно разбрах.. този двигател не обича газта, и иска на малък пробег реглаж на клапани,който не е евтин( незнам точна цена), но щом се вади разпределителен валГаз все още не съм сложили се замислям дали да слагам. Боли ме на бензиноколонката( разход само градако от 11.4- до 15л/100км)Дано се разминеш с нещо малко.Следя темата!Успех! Редактирано 17 януари 2020 от gavliaris Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 януари 2020 Сподели Публикувано 18 януари 2020 Здравейте От около половин година имам Outlander 2 - 2009 година, бензин, със CVT кутия. Автомобила е с газово. Забелязах, че двигателя работи неравномерно - доста неравномерно на газ, на бензин малко по-равномерно. Най-силно се наблюдава при студен двигател. Отделно от това, в режим Drive, при студен двигател, понякога гасне - наблюденията ми са, че това е или когато автомобила е спрял (на кръстовище примерно) или когато се движи с много малко газ. Струва ми се и че на моменти сякаш самия педал за газта нищо не прави - като натисна леко, нищо не се случва, като натисна още малко отведнъж подскача колата. Водих колата на диагностика - не показа грешки в работата на двигателя. Някой може ли да ме посъветва какво да правя - майстори, които могат да ми помогнат най-вече, щото аз сам нямам нито условия нито умения. За момента ми предстои профилактика на газовата уредба, нещо друго дали трябва да имам предвид? Благодаря предварително!....реглаж на клапани трябва, но това става със смяна на пулове.....а за това пък ,трява да се поразглоби мотора малко повече ..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nupkc Публикувано 21 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 21 януари 2020 Здравейте За реглаж на клапани някъде ми казаха цена около 700-800 пари. Не са малко, но някак си ще ги планирам. Притесни ме единият майстор, който познава колата (не скоро), и който спомена, че май клапаните били хидравлични - т.е. не подлежали на реглаж. Някой с бензинов двигател и повечко знания дали може да даде инфо или линк за четене?Иначе в единия сервиз ми казаха, че реглаж на клапани може да се направи в рамките на работен ден, което за мен е перфектно. Кутията не дава грешки. Що се отнася до градското - при мен бензина е около 19 на 100 - което за газ се понася, ама на бензин ще ми е резачка. Не знам дали е висок разхода, при нормален ход колата най-често има моментен под 10, така че може високият разход да е заради кратките маршрути и тук-таме понастъпване на газта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nupkc Публикувано 21 януари 2020 Автор Сподели Публикувано 21 януари 2020 (редакция) Двигателя е с пулове на клапаните, реглажа е с подмяна на пулове. Съвета ми е първоначално да проверите хлабините и ако има клапани, които вече са натегнати (без хлабина) директно да се ориентирате към сваляне на глава и правене на легла, пасване на клапани и т.н. Клапаните и леглата на тези двигатели са много "кекави" и обикновенно не става само с реглаж с подмяната на пуловете. Погледнете и състоянито на веригата, така или иначе ще разглобявате.Дано да имаш късмет и да минеш само с реглаж. За съжаление нищо от това не мога да свърша сам, както бях писал и по-горе, но пък мога да го предам като информация на който реши да я гледа. Ако обаче се наложи ремонт със сваляне на глава, не е ли по-добре лятото? Искам, междувременно, да благодаря на всички за отговорите! Редактирано 21 януари 2020 от nupkc Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 22 януари 2020 Сподели Публикувано 22 януари 2020 Лятото е по-приятно за вървене пеша, явно това имаше в предвид колегата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Yordanov Публикувано 14 февруари 2020 Сподели Публикувано 14 февруари 2020 (редакция) Здравейте nupkc, дали успяхте да отстраните проблема? Имам абсолютно същия автомобил (вкл . газовата) и същия проблем като вашия описан в първия пост. На моят Outlander до момента съм сменил свещи, почистил дросел и mass airflow sensor и сменил бобина на първи целиндър (който даваше грешка), но проблема остава. Реглаж на клапани и смяна на пулове ли се оказа проблема или нещо друго? Редактирано 14 февруари 2020 от Nikolay Yordanov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gavliaris Публикувано 18 февруари 2020 Сподели Публикувано 18 февруари 2020 Аз онзи ден поставих газ. И аз се реших с страх, но по-добре за моето каране реглаж на 5г или повече, но газчица. Реглажа си го смятам 1000лв. За мен няма Японски двигател да не е с кекави глави или клапани...при експлоатация на газ. Но за мен е си е по-сметка газ и ..реглаж.Всеки сам си решава в крайна сметка!За мен вашия проблем ще се реши с читава диагностика о оглед на автомобила. Ако сте от София е ясно кой е човека...Пожелавам да се разминете леко и бързо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gavliaris Публикувано 18 февруари 2020 Сподели Публикувано 18 февруари 2020 Да тествам все пак Sent from my iPhone using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gavliaris Публикувано 18 февруари 2020 Сподели Публикувано 18 февруари 2020 Да тествам все пак Sent from my iPhone using Tapatalk Sent from my iPhone using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pApit0o0o0 Публикувано 19 февруари 2020 Сподели Публикувано 19 февруари 2020 Колеги ... от вчера съм горд собственик на outlander 2 facelift , собственика е сложил газпреди 60 000км BRC без смазочно и за сега проблеми няма ... програмирали са газовото над 3000оборота да впръсква бензин 2% да охлажда клапаните и е доволен ... прибрах се со Варна от София анощи с нея всипко нормално но забелязах 2 проблема но са за друга тема за която чакам да отворя алед като напиша 20 мнения :D ... та питам дали да сложа смазочно ... комегата е отварял капака на клапани като е сменял верига да види в какво състояние са и ввсичко било нормално Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nupkc Публикувано 2 март 2020 Автор Сподели Публикувано 2 март 2020 (редакция) Колеги ... от вчера съм горд собственик на outlander 2 facelift , собственика е сложил газпреди 60 000км BRC без смазочно и за сега проблеми няма ... програмирали са газовото над 3000оборота да впръсква бензин 2% да охлажда клапаните и е доволен ... прибрах се со Варна от София анощи с нея всипко нормално но забелязах 2 проблема но са за друга тема за която чакам да отворя алед като напиша 20 мнения :D ... та питам дали да сложа смазочно ... комегата е отварял капака на клапани като е сменял верига да види в какво състояние са и ввсичко било нормалноАз като взех моята кола беше с "аналогов" омаслител дето трябва да се регулира на ръка от време на време. За към 400 лв (с труда) ми сложиха електронна система, която сама си се регулира, според специалиста по горивни с-ми, при който водих колата за диагностика (Христо Мерсинков), от нея има смисъл. Лично аз съм с добри впечатления от моя газаджия, приятели - също - Ивайло - сервизчето е в двора на завода за безалкохолни, до кръговото за Метро. Мисля, че ще може да ви даде качествено мнение, освен това е почтен и няма да Ви излъже. Редактирано 2 март 2020 от nupkc Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nupkc Публикувано 2 март 2020 Автор Сподели Публикувано 2 март 2020 Здравейте nupkc, дали успяхте да отстраните проблема? Имам абсолютно същия автомобил (вкл . газовата) и същия проблем като вашия описан в първия пост. На моят Outlander до момента съм сменил свещи, почистил дросел и mass airflow sensor и сменил бобина на първи целиндър (който даваше грешка), но проблема остава. Реглаж на клапани и смяна на пулове ли се оказа проблема или нещо друго? Здравейте Водих колата на диагностика на горивната система - оказа се, че имам разлика в налягането в различните цилиндри - между първата и втората двойки клапани имапе разлика в налягането около 2 атмосфери. Освен това газаджията беше отчел още преди време, че компресията на двигателя не е добре. Комбинацията от тези симптоми насочва към проблем с клапаните. Не съм ходил, от една страна защото майстора, който е гледал колата е болен, от друга - в момента се оглеждам за читав сервиз във Варна, където да закарам автомобила. Бих Ви препоръчал една диагностика на горивната система. Дано да Ви даде насоки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.