Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

pApit0o0o0

Потребители
  • От него общо

    8
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Варна

pApit0o0o0's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колеги привет ... от 1 година карам 2010та год. OUTLANDER II facelift , 2.4 бензин , ръчна скоростна кутия. При десен завой лявото каре започна много да трака и искам да го смен ... оказва се ,че за тази модификация трябва да сменя цялата полуоска защото всички части за полуоска са за CVT кутии или дизели ... някой колега ако има такъв и е минал по този път да сподели опит .. търся спешно лява полуоска или ако е възможно смяната само на външното каре. 088 4141 222 ... търся цяла полуоска , лява (шоф.страна) втора употреба в добро състояние със ABS пръстен
  2. А да ми кажете къде във Варна мога да замеря конпресията понеже звъннах сега в Силвър Стар и казаха че нямали нужната апаратура за митцубиши
  3. Колеги здравейте , нов съм във форума взех си колата преди 5 дена и днес се шашнах малко като я паркирах ... колата е outlander 2.4 ръчка ... паркирах колата на не голям наклон съвсем лек та както си стоях в колата тя просто тръгна да се пуска назад с по 5см 5см през 3 5 секунди ... ръчната не я бях вдигнал , с нея няма проблем но като е на скорост 1ва или задна колата си прескача и лека по лека заминава ... искам да питам какво мога да направя по въпроса и дали вие колеги имате подобен проблем и нз дали е изобщо проблем ... това е заради липса на компресия в двигателя ли понеже двигателя работи добре , на празен ход си държи оборотите без колебания , върви добре ... какво ме съветвате, че се филмирах понеже съм пресен с колата :D
  4. Мерси колега гледах и този сайт и още много и никъде не мога да намеря дали каретата конкретно външните са взаимнозаменяеми части с ръчна скоростна кутия и автомат и дали изобщо при ръчна ск.кутия се разглобява на външнои вътрешно каре или е цяла полуоска. Ако има майстор нека да сподели моля , благодаря.
  5. Колеги от вчера съм собственик на Outlander 2 2.4 ръчка 4WD ... имам за смяна външно каре предно ляво ... искам да попитам знаещите тук дали мога да сменя само външното каре което в моя случай е проблемно или трябва да се поръча цяла полуоска ... звънях на 3 4 места включително и Силвърстар и всички ме застреляха с отговор че само външно каре не намират а само цяла полуоска на цена 1000лв .. та въпроса единия е може ли да се смени само външното каре защото принципно намерих такова в EBAY ... и др въпрос дали външното каре е съвместимо с това за модел с CVT кутия , наистина не виждам смисъл да има разлика но някой да каже .. много благодаря
  6. колеги вчера се при ирах от София и на магистралара забелязах при скорост над 160-180 се чува като че шум идващ под купето не съм сигурен дали от ск.кутия или диференциал ... шъма е по отчетлив или си набивам филми , другото е на 5та при скоросто 120 пак съвсем лек шум като че ли от ск.кутия защото като пусна на свободна изчезва ... от вчера съм собственик на този автомобил 2.4 ръчка .. та колегите които са правили ремонт ако може да ми пишат с цени и вида на ремонта които са правили много ме интересуват отговорите йм благодаря много
  7. Колеги ... от вчера съм горд собственик на outlander 2 facelift , собственика е сложил газпреди 60 000км BRC без смазочно и за сега проблеми няма ... програмирали са газовото над 3000оборота да впръсква бензин 2% да охлажда клапаните и е доволен ... прибрах се со Варна от София анощи с нея всипко нормално но забелязах 2 проблема но са за друга тема за която чакам да отворя алед като напиша 20 мнения :D ... та питам дали да сложа смазочно ... комегата е отварял капака на клапани като е сменял верига да види в какво състояние са и ввсичко било нормално
×
×
  • Създаване...