Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Аутлендър 136 к.с 2.0куб. не пали , ни на топло ,ни на студено


Препоръчано мнение

Добър вечер колеги . Първо да уточня Мицу има газов инжектион , така я купих от Хасково . Макар че никак не ми е добра вечерта . Да карам подред - от известно време на студен двигател взе да не държи обороти ,предположих степ мотор - разглобяване , почистване , временно решение беше това .Следващата стъпка беше на диагностика на газовия инжектион - газаджията каза всичко е добре само дето съм имал малко обогатена смес , намалил я и сега е както трябва да бъде и каза мързелива ламбда сонда преди катализатора на колекторните тръби . Не усетих някаква разлика във вървежа .В четвъртък на студен двигател пак не щеше да подържа обороти ,не гаснеше но оборотите играеха .Загрее ли няма ядове. Забравих да пиша адаптация съм правип на дроселната клапа .В ветък преход от 640 км.10л на 100газ . В събота отивам на автомивка (двигател не мия).Паля да за да се прибирам -(двигателя около 60 градуса беше темп. му) обороти ниски аха да загасне .Изгасих ,изчаках около минута и поисках да запаля .................... и до там . Имаше обади се на приятел ,теглене до къщи . И се почна разглобяване на стартера понеже сгъна ,оправих го , пак не ще да пали .От горивната рейка хвърля бензин като дам на стартер но свещите са сухи тоест електрически дюзите не се отварят за да пуснат гориво .Искра има ,свещщи иридиеви на 40000 км. И още нещо от регулатора на налягането едно маркуче отива до как да го нарека дето е хваната дроселната клапа и е много хлабаво , Така ли е било не знам . На 1 цилиндър спожих малко бензин след като махнах свеща , припука и нищо .Мъчих да я запаля директно на газ чрез задържане на копчето за превкючване м/у бензин газ .-нъцки.Моля за съвети.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Измерете налягането на бензина с манометър дали е в норма.

Ако можете аварийно да палите на газ пробвайте.

Датчик колянов и разпределителен вал дали работят.

Проверете ангренажа дали е там.

Аз бих бил пробвал със старт спрей дали припалва за да изключа електрически проблем за да зная къде да търся проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Във сряда ще отива на майстор препоръчан от форума- Добрев ауто . Преди и след тези изпълнения постоянно набива грешка РО 135 - подгрева на 1 кислороден датчик е сгънал. След сваляне на въздуховода към дросела на който е МАФ датчика и разкачане на други датчици наби грешки РО 125, РО 105, РО 110,РО 170 може и да греша .Изчистих ги с ELM 327.Остана само РО 135.За агренажния ремък - това беше първото нещо което проверих -свалих горните 2 болчета на капака и го пооткрехнах за мога да гледам и накарах жената да стартира - уж видимо е там и е добре .За датчиците на разпред вала и коляновия вал не съм ги мерил само ги напръсках буксите с контактен спрей. Пръсках директно със бензин във дросела след като махнах гофрата - нъцки . Както писах свалих свеща на първия цилиндър и пръснах бензин -нъцки . От горивната рейка на изход хвърля бензин след завъртане на стартера но свещите са сухи . За копчето - електронно е , момчето от което купих колата ми каза тогава как да паля аварийно - чрез задържане на двете бутончета Р и G но не се получи .Дали това копче ми прави мизерии ? съмнява ме защото като почна филма с играеенето на оборотите по няколко пъти превключвах от газ на бензин и обратно за да видя как се държи колата на място и в движение - уж добре . Просто това стана изведнъж ,както писах имаше проблеми с оборотите на студено ,леко прихълцваше като потегля веднага след запалване ,дигне ли температура няма ядове на и на газ ина бензин уж понеже досега японка не съм карал малко шумен ,тракащ все едно дизел работи но нищо повече ,масло Кастрол 10/40 смяна на 7000 км. За 2г.и половина 40000 км винаги пали от първият път без замисляне ,разхода е нормален около 9 л. бензин и 10,11л. газ на 100км. И така до събота .

Редактирано от angel1223
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоя двигател японотата го осъвършенстват 30 години и ако е здрав не можеш да го чуеш как работи.

Пробвай сьс спрей дали ша препали,за да си сигурен.

После мери компресия,ако е ок гледаш компютъра и клемореда и гривната.

Хубаво е и като тестваш нещо дали работи , да си сигурен че е така( например рейката пръска бензин , но какво е налягането не се знае).

И да не е замесена газовата-нещо да се е преебала, нали тя спира дюзите като пуснеш на газ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам с какво да замеря компресия а също и налягане на горивото .Пръскал съм бензин директно в дросела- Ефект нула .компютъра и клемореда и гривната как да ги провера ?

Редактирано от angel1223
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То нали трябва да видиш кое работи и кое не.Може да има повече от един проблем , а за да стигнеш до някаква диагноза трябват инструменти.

Ако колата има компресия, дава искра, има бензин ,датчик колянов вал работи , и до момента не си имал проблем с имобилайзера,не се е откачила някоя маса,не е изгоряла газовата и дюзите на бензина работят,и релетата и клапаните и копчето са здрави, ремъка е на белезите,всички жици на пиновете на компютъра работят, то колата би трябвало да пали и ако ти нямаш възможността да я диагностицираш , то по- добре дай на някой дето има инструменти ,време и необходимите знания да я види.

Поздрави...

Редактирано от Peshoo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер колеги . Първо да уточня Мицу има газов инжектион , така я купих от Хасково . Макар че никак не ми е добра вечерта . Да карам подред - от известно време на студен двигател взе да не държи обороти ,предположих степ мотор - разглобяване , почистване , временно решение беше това .Следващата стъпка беше на диагностика на газовия инжектион - газаджията каза всичко е добре само дето съм имал малко обогатена смес , намалил я и сега е както трябва да бъде и каза мързелива ламбда сонда преди катализатора на колекторните тръби . Не усетих някаква разлика във вървежа .В четвъртък на студен двигател пак не щеше да подържа обороти ,не гаснеше но оборотите играеха .Загрее ли няма ядове. Забравих да пиша адаптация съм правип на дроселната клапа .В ветък преход от 640 км.10л на 100газ . В събота отивам на автомивка (двигател не мия).Паля да за да се прибирам -(двигателя около 60 градуса беше темп. му) обороти ниски аха да загасне .Изгасих ,изчаках около минута и поисках да запаля .................... и до там . Имаше обади се на приятел ,теглене до къщи . И се почна разглобяване на стартера понеже сгъна ,оправих го , пак не ще да пали .От горивната рейка хвърля бензин като дам на стартер но свещите са сухи тоест електрически дюзите не се отварят за да пуснат гориво .Искра има ,свещщи иридиеви на 40000 км. И още нещо от регулатора на налягането едно маркуче отива до как да го нарека дето е хваната дроселната клапа и е много хлабаво , Така ли е било не знам . На 1 цилиндър спожих малко бензин след като махнах свеща , припука и нищо .Мъчих да я запаля директно на газ чрез задържане на копчето за превкючване м/у бензин газ .-нъцки.Моля за съвети.

.....пробвай с друия ключ да запалиш...имаш проблем с имобилайзера вероятно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за включването ти ДиДжей .Пробвах и с друтия ключ - нъцки.Утре мисля да откача едната дюза на газта от маркуча и да пробвам дали ще хвърли газ ,ако хвърли ще сложа други свещи работили на Пасата . Ако имам проблем с имобилайзера няма да запали принудително и на газ като натискам бутона за газта така ли да го разбирам ?Как да провера дали имобилайзера прави мизерии ,може ли да махна предпазител или нещо друго за да проверя ?

Редактирано от angel1223
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Утре мисля да откача едната дюза на газта от маркуча и да пробвам дали ще хвърли газ ,ако хвърли ще сложа други свещи

Тъпа идея, нали на газ обръща след кто е работила на бензин и дотигнала съответни условия.

Виж дали има импулси към безиновите инжектори. Ако няма а има искра е имобилайзера проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както писах - искра има и от двете бобини към свещите но свещите са сухи .За пореден път пиша от изхода на г. реика хвърля бензин и затова почвам да мисля че електрически не се отварят г. дюзи за да хвърли бензин в горивната камера .Пишете че е имобилайзер но не ми давате насоки как да го проверя .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за включването ти ДиДжей .Пробвах и с друтия ключ - нъцки.Утре мисля да откача едната дюза на газта от маркуча и да пробвам дали ще хвърли газ ,ако хвърли ще сложа други свещи работили на Пасата . Ако имам проблем с имобилайзера няма да запали принудително и на газ като натискам бутона за газта така ли да го разбирам ?Как да провера дали имобилайзера прави мизерии ,може ли да махна предпазител или нещо друго за да проверя ?

....цт,имобилайзера блокира управлението на дюзите, съответно нямаш бензин в цилиндрите....ако пръснеш с обезмаслитерл или старт спрей в дросела, би трябвало да запали....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора ДиДжей но и така не разбрах как да проверя дали е от имобилайзера .Затова пак питам като искам принудително да запаля на газ и ако е от имобилайзера проблема пак ли няма запали ? сега забелязах че като дам на стартер оборотомера не мърда

Редактирано от angel1223
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Надявах се че ще реша проблема с мои сили но....Утре както писах и да няма изненада от Добрев Ауто отива в сервиза .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно може да е нещо елементарно. Понякога сами се вкарваме във излишни тревоги.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега за добрите думи ,и без това щях да я карам там за смяна на всички ремъци ,ролки и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Работата отива на отваряне на двигател .Вчера с Демир Добрев я дръпнахме до сервиза му . Завъртя я на стартер и каза че не му харесва въртенето на двигателя . Свещите бяха хлабаво завити ,постоянен + и импулсен - имаше ,проверено на едната дюза.Каквото е таково .Ще пиша за развитието на нещата.

Редактирано от angel1223
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво стана с диагнозата.

Ко няма компресия си купи един двигател ама му премерий компресията преди това , вземи си ангр

Комплект и водна помпа за 300 400 лева и слагай по-добре от гарнитури.

Бодни и един съединител за 300 400 и си карай нагоре и надолу.

Поздрави...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И така работата стана ясна .Заради хидравличния обтегач който не е сменян един господ знае кога ангр. ремък прескача зъб и последствията са ясни .Аз съм си виновен че след като го чух непривичния шум откъм страната на агренажа не взех мерки а продължих да я карам .Това да е .Да сме живи и здрави .

Редактирано от angel1223
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

И така след близо три седмици очакване Мицу е в къщи :icon_thumbup: . Двигателят не се чува изобщо - няма тракане няма чукане .Сменено е всичко по главата с оригинални части , да не изброявам .Семеринги на всички валове .Преди да я купя колата някой се е правил на майстор . Благодарности на Добрев Ауто за отлично свършената работа .Горещо препоръчвам на колегите с японки сервиза .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1670 лв.Това включва части , труд ,всчки операции по главата -шлайф, райбероване ,набиване на водачи на клапани смяна на клапани ,гумички,.разглобяване и сглобяване на главата,и т.н.

Редактирано от angel1223
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...