kkooccee Публикувано 7 август 2019 Сподели Публикувано 7 август 2019 (редакция) Колеги, Някой имал ли е проблем с загуба на масло на Лансер 1,8 143кс 2011 г. е моя на реални 190 000 км. Към 700 грама за първите 7000 км. след смяната.Никакъв теч. Върви си нормално. Не изпушва сутрин. Никакви други проблеми. Сипвано е до 140 000 км. мицубиши масло, след което две смени сипвах Титан Профлекс.Тогава забелязах малко проблема. Върнах се към Мицубиши масло, винаги е било 5В40.P.S. Карам я на газ. Давайте съвети... :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm: Редактирано 7 август 2019 от kkooccee Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 8 август 2019 Сподели Публикувано 8 август 2019 (редакция) За мен такъв разход на масло изобщо не би следвало да се коментира. Съвсем нормално е.Имаш ли склонност да караш на по-високи обороти ? Редактирано 8 август 2019 от Stanislav Konstantinov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 8 август 2019 Сподели Публикувано 8 август 2019 От колко време карате колата на газ? Имате ли система за омасляване на клапаните? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkooccee Публикувано 9 август 2019 Автор Сподели Публикувано 9 август 2019 За мен такъв разход на масло изобщо не би следвало да се коментира. Съвсем нормално е.Имаш ли склонност да караш на по-високи обороти ? Може да се каже, че карам в по-високите обороти. Не чак много, но... Колата карам на газ от 50 000 км. Нямам система за смазване на клапаните. Газаджията, на когото имам доверие каза, че не е задължително за моя мотор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 9 август 2019 Сподели Публикувано 9 август 2019 Препоръчително е да се слага система за допълнително смазване тъй като тези двигатели имат проблем с клапаните и техните легла при каране на газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 9 август 2019 Сподели Публикувано 9 август 2019 Имам Пежо 406 бензинка купено от СФА 2003 г. От ден първи колата харчи 200 грама на 1000 км. Този факт никак не ме е притеснявал във времето, въпреки че някой хора при такъв разход правят на момента основен ремонт. Двигателя е високооборотен. С други думи при 110 км/ч на 5-та скорост двигателя е на 3300 оборота. Аз общо взето карам с такава скорост. Освен когато изпреварвам, но това за мен е крайцерската ми скорост. Други бензинки при 110 км/ч са с 2800 оборота, което си е цели 500 оборота разлика. Дизеловото Митсу е под 2500 оборота с тази скорост. Второ предимство за теб е, че при този минимален разход на масло и в съчетание с газов инжекцион не ти се налага да слагаш система за мазане на клапаните, защото дефакто ти си я имаш. Сиситемата прави същото - вкарва масло в цилиндъра. Разбирасе един по-висок разход на масло от над половин литър на 1000 км е кофти от гледна точка, че може да ти задръсти катализатора, ако караш предимно градско и на къси разстояние. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 14 август 2019 Сподели Публикувано 14 август 2019 За мен такъв разход на масло изобщо не би следвало да се коментира. Съвсем нормално е.Имаш ли склонност да караш на по-високи обороти ? Моята е на 120 000 реални, първи собственик съм, карам я само с Mitsubishi Evolution 5w30, сменяно редовно. Никога не е пипала масло, камо ли 0.7 л... за 7000 км.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 16 август 2019 Сподели Публикувано 16 август 2019 Когато съм говорил с механици за разход на масло те казват следното: Малкия разхода на масло не е никакъв проблем. Проблем е, когато има проникване на неизгоряло гориво в маслото, от каране на кратки разстояния със студен двигател, и малкия разход на масло се допълва от гориво. На щеката нещата изглеждат добре, но заблуждаващо, защото маслото се разрежда с гориво и става зле за всички триещи се елементи в мотора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 16 август 2019 Сподели Публикувано 16 август 2019 На моята и намаляше маслото, само докато беше в гаранция и я обслужвах в ДарсАуто-Бургас ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 16 август 2019 Сподели Публикувано 16 август 2019 На моята и намаляше маслото, само докато беше в гаранция и я обслужвах в ДарсАуто-Бургас ! После какво стана, че ми стана интересно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 16 август 2019 Сподели Публикувано 16 август 2019 Ами маслото спря да намаля. При наближаване на 15000км, маслото винаги отиваше към долния маркер, преди последната гаранционна смяна даже падна на долния макер 3000км предварително! В другите непрестижни и негаранционни сервизи съм слагал Castrol 5w-30, 5w-40, един път незнам как ме убедиха да сложа някакво на Аутокели Старлайн 5w-40 и маслото никога не е променяло нивото си ! Колата вече е над 186000 км. Добре че гаранцията беше само 3 години Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.