Даниел Цветков Публикувано 29 юли 2020 Сподели Публикувано 29 юли 2020 Има мнение сред майсторите,че японските били така,нещо не ми се връзват нещата обаче. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 29 юли 2020 Автор Сподели Публикувано 29 юли 2020 Абсурд Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 29 юли 2020 Сподели Публикувано 29 юли 2020 Е тъй де,ама на всички познати работят така,а де? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 29 юли 2020 Автор Сподели Публикувано 29 юли 2020 И колко ще изкара съединителя на компресора. Моя включ. Изключ през 7-8 сек.Пробвах на ауто ако е на по високи градуси, да кажем 24, тогава много по рядко изключва, но на ниските започва щтрак-щтрак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 29 юли 2020 Автор Сподели Публикувано 29 юли 2020 Объркал съм се.На най ниските гр.рядко изключва, а на по високи започва да го прави изкл.вкл. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 30 юли 2020 Автор Сподели Публикувано 30 юли 2020 Може би Мирослав ще има представа кой датчик трябва да се търси, при условие ,че друго всичко е наред? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 30 юли 2020 Сподели Публикувано 30 юли 2020 Пуснах го на АУТО вентилатора и температурата и спря да вкл.и изкл.компресора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 1 август 2020 Автор Сподели Публикувано 1 август 2020 (редакция) Налягането беше високо преди да сменим дехидратора, сега е наред.Но изключването остана.Колега Цветков, зависи ли на какви градуси си го оставил? Редактирано 1 август 2020 от Гайдаров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 1 август 2020 Сподели Публикувано 1 август 2020 Колега, кое налягане беше високо? Всмукателното или нагнетателното.Защо държите температурата на 24 гр? Постави на минимална температира (17 гр) и вентилатора на максимум и въздуха на рециркулация. От духалките трябва да излиза 8 - 10 градуса. Нормални налягания са : високото трябва да е около 13 бара, ниското около 2 бара Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 1 август 2020 Сподели Публикувано 1 август 2020 (редакция) Ами поставих го на ауто и градусите и къде да духа и спря да чатка.Днес свалих датчика под волана и го почистих с контактен спрей,но не съм я пробвал.Слагахме със сина фолио на предните стъкла.Датчика представлява като датчик на дебитомер +една тръба влиза в него и отива в кожуха на парното.Иначе съм решил да почистя тръбопроводите на климатика със един спрей,полски.Пускаш климатика на макс и на вътрешна циркулация през всичките духалки и го изпръскваш в купето.Въздушната струя поема спрея и я оставяш така 10тина минути.После миришело на свежо в колата.Цена около 7лв в Практикер. Редактирано 1 август 2020 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 2 август 2020 Автор Сподели Публикувано 2 август 2020 (редакция) Високото налягане беше около 25 бара, след смяна на дехидратор комплект с радиатора налягането е около 13 бара.А защо на 24 гр.,Ами ако е на Мин. темп. и на ауто, след 5 мин.трябва да се завивам с юрган.Нали затова е климатроник, да поддържа зададена темп.Ако отвън е 35 гр. нормално е вътре да поддържа 22-24.Вътрешния датчик аз също го почистих със спрей за дебитомери, макар че той няма от какво толкова да се зацапа, но няма полза. Редактирано 2 август 2020 от Гайдаров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 2 август 2020 Сподели Публикувано 2 август 2020 След почистването на датчика няма промяна,пак си чатка-той,датчика не беше замърсен.Ще ходя тия дни при един уж голям разбирач на климатици,па да видим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 6 август 2020 Автор Сподели Публикувано 6 август 2020 Е, аз ще ходя в понеделник, вероятно проблема ще е еднакъв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 10 август 2020 Автор Сподели Публикувано 10 август 2020 Колега Цветков, какво стана... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 10 август 2020 Сподели Публикувано 10 август 2020 (редакция) Не съм ходил още,,работя доста-колеги имам в отпуск,взех друга кола на жената и се занимавам с нея...Карам го на AUTO да не щрака компресора. Редактирано 10 август 2020 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 11 август 2020 Автор Сподели Публикувано 11 август 2020 (редакция) Няма смисъл да ходиш на диагностика,ще ти кажа какъв е проблема-неработещ датчик на климатика, който се намира вътре в купето, забит в изпарителя,долу ниско , откъм краката на пътника, трябва нов, само с поръчка, прави се дупка с поялник в пластмасовата кутия на радиаторите в купето, и се слага там, като му се включва оригиналната букса, защото за да извадиш оригиналния, се сваля таблото. Редактирано 11 август 2020 от Гайдаров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 11 август 2020 Сподели Публикувано 11 август 2020 А ако не се смени последствията са ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 11 август 2020 Автор Сподели Публикувано 11 август 2020 (редакция) Датчика показва постоянно около нула градуса и затова компресора изключва .Нищо друго .По принцип е сложен да предотврати заледяване и спукване на изпарителя Редактирано 11 август 2020 от Гайдаров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 12 август 2020 Сподели Публикувано 12 август 2020 Цена нещо разбра ли?Предполагам се сваля жабката за да се достигне по лесно до него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 13 август 2020 Сподели Публикувано 13 август 2020 Датчика да не е като радиатор откъм частта си в кожуха на парнато?Че ми допадна един такъв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 14 август 2020 Автор Сподели Публикувано 14 август 2020 (редакция) Струва около 85-90 лева, но с поръчката е малко сложно в момента.Да , сваля се жабката и кората отдолу ,и се вижда само буксата и външния край на датчика, не сме го сваляли ,защото много разглобяване.Майстора проби в пластмасовия кожух дупка с поялник и закрепи там един друг датчик, но не е с точното съпротивление, затова показва с 5-6 градуса повече и сега се налага ръчно да изключвам климатика, иначе ще замръзне.Това е временно решение.Пробвахме много датчици от други коли, но никой не е същия по параметри.А проблема е че никъде няма данни колко килоома е ориг.датчик, иначе отиваш в магазин за електроника и си купуваш. Редактирано 14 август 2020 от Гайдаров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 14 август 2020 Сподели Публикувано 14 август 2020 (редакция) надявам се се вижда Редактирано 14 август 2020 от niki nikolov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 14 август 2020 Сподели Публикувано 14 август 2020 (редакция) Датчика ,ако е същия де,е монтиран от вътрешната страна на кожуха на парното.Отвън е захванат с две видии и буксата.Вътре представлява нещо като радиатор на транзистор. Ами защо като е на АУТО климатика и не щрака компресора?Нима тогава тоя датчик не е играе ли?Или на АУТО няма да се заледи вътрешното тяло? Редактирано 14 август 2020 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 14 август 2020 Автор Сподели Публикувано 14 август 2020 Виж сега...дали щтрака или не, как пробваш, на място и на малки обороти или в движение.На малки обороти не щтрака, защото е по слабо охлаждането, но дам ли газ до 1800 Об. и ги поддържам, започва щтракането Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 14 август 2020 Сподели Публикувано 14 август 2020 Датчика ,ако е същия де,е монтиран от вътрешната страна на кожуха на парното.Отвън е захванат с две видии и буксата.Вътре представлява нещо като радиатор на транзистор. Ами защо като е на АУТО климатика и не щрака компресора?Нима тогава тоя датчик не е играе ли?Или на АУТО няма да се заледи вътрешното тяло?https://japancars.ru/index.php?route=catalog/mitsubishi&grp_id=55&area=M60&cat=B606R507A&mdl=CU5W&clf=XRHYZL6&cfg_id=1&blk_id=010 датчиците са два, единия e heating water, другият е A/C termistor. Вижте кой модел ви са колите за по сигурно. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.