Премини към съдържание

Space Wagon


РОСЕН

Препоръчано мнение

При стартиране (студен двигател при първо палене за деня) все едно паля двигател при много ниска температура. При опит да подам газ, двигателя почва да глъхне. Загрее ли, вече пали от раз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И какъв ти е въпроса? Какъв ти е автомобила, двигателя?

 

Автомобила е SPACE WAGON а двигателя е 4G63.

Когато го купих, палеше без проблем.

Какви са причините за проблема?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Причините може да са много, но звучи като запушени инжектори например една от тях.

 

Газова имаш ли? Нещо ремонтирал ли си?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам газов инжекцион.

Малко след като я купих мотора прегря. Оказа се че не само аз съм я прегрял а е прегрявана многократно и е била отремонтирана като за продажба (нищо не е било сменено; използвани са разни пасти, силикони...). След ремонта ми загря още два пъти и тогава разбрах че термостата работи когато си поиска (от него са били прегряванията). А в момента освен гореспоменатия проблем почна да ми гори и масло (по около 100 мл. на 200-300км.)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А компресията как е , мерена ли е? Свещите сменени ли са и ако да точно по каталог ли са (ако са с различно топлинно число, няма да пали или на студено или на топло).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами вземи оправяй един по един проблемите... сигурно си има причина да е прегрята... Ако не ти работи термостата може пак да я прегрееш...

Може от инжекторите да е този ефект, от влага и проблем в дистр. капачка, кабели, свещи... датчик...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Компресията след ремонта не е мерена, но преди него дори с пробита гарнитура(влизаше охладителна течност в цилиндрите) беше в границите. А свещите ги смених в Ratola и като ми казаха че са за този двигател. Макар че можеби точно тогава взе да пали по трудно, но немога да разбера защо само при първото палене за деня е трудно а след това проблема е минимален.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно трудното палене само сутрин ме наведе на мисълта за компресия и свещи. А относно компресията щом като е влизала охл.течност и е била в нормите, премерете я сега, може и да е вече под нормата. Известно е на всички че водата няма как да се сгъсти в цилиндъра и вдига компресията. Другото което е че при прегряване доста често се случва да "задерът" сигментите и буталата, не ти го пожелавам защото отиваш на основен ремонт. И все пак погледни свещите. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С газов инжекцион е. Монтираха ми го в Пловдив в специализиран сервиз. А при тези уредби старта е само на бензин.

Един автомеханик ми каза, че можеби проблема е в термодатчика който регулира автоматичния смукач.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един автомеханик ми каза, че можеби проблема е в термодатчика който регулира автоматичния смукач.

 

Ако е от него ще прави и проблеми на топло, и наи вероятно на загрял двигател ще ти държи над 1000 оборота празен ход.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е от термодатчика има ли вероятност когато автомобила е в покой в цилиндрите да навлиза масло (имам в предвид за повече от 10h) и при старт ламбда сондата да подава сигнал за намаляване на горивото .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да влезне масло. И освен това ламбдата трябва да се нагрее за да почне да отчита нормално, дори мисля че при студен старт ECU-то не я следи.

При толкова прегрявания все си мисля че не трябва да се търси проблема в електрониката. Както ти казах започни с свещите и компресията, после ще го мислим, но компресията я премерете по възможност на студен двигател , без да е пален. Иначе маслото уплътнява.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите! Ще опитам първо със свещите.

 

Свещите, след като си ги сменил с каквито трябва, няма нужда да ги пипаш. Опитай първо с чистене на инжекторите с ултразвук като най-лесно, а и доста вероятна причина според мен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Божо е прав..............инжекторими намирисва и на мен........но има вероятност и да е вода в цилиндрите, влезнала когато мотора е в покой........получава се така, тъй като водната система е с мн. по малко налягане от компресията, която се създава в цилиндрите ,това е и причината да ти надува маркучите на водната система или по скоро тези, които служат за връска м/у радиатора и мотора..........когато изгасиш мотора, се получава обратното - водата влиза в цилиндрите,а тя пък пречи на мотора да работи добре докато не изгори при следващо палене..........това обаче е нищожно( е, освен ако има много вода в цилиндрите ,но тогава пък още при паленето на мотора ще се получи водна възглавница и ще покривиш биела) тъй като водата ще изчезне още при старта на мотора , а ти казваш че проблема се оправя чак когато загрее,което ме кара да мисля че имаш запушен инжекктор някъде...........опитай да запалиш на газ, шунтирай релето за превкл. на газ от бензин и виж, ако колата се оправи, значи е дюза/и...... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да шунтира релето, тои е с газов инжекцион, логиката е в ECU-то на газовата. Тя прехвърля на газ когато достигне определена температура, и налягане на газта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Ами да питам и аз в чуждата тема за да не се пуска подобна нова. Значи на моето Вагонче се появи подобен проблем. Имам газова, нормална с ламбда контрол, при палене винаги си пали първо на бензин, като подам газ обръща на LPG. От седмица - две сутрин трудно паля на бензин - в смисъл пали но оборотите са много ниски,като подам газ между 1000-2000 глъхне и понякога каснее. При по високи обороти си работи нормално. На LPG няма този проблем. Интересното е че като загрее работата на бензин се нормализира /почти, пак в интервала 1000-2000 има леко придърпване/. Въпроса ми е може ли да е от запушени дюзи като се има в предвид че газовата уредба не ми е инжкцион? Като го закупих нямаше този проблем, карам го само на газ, врътнал съм му към 10000. Ремъци, ролки, масла свещи - всичко съм му сменил с изключение на горивен филтър /сега си мисля да не е от него проблема/ и въздушен такъв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

. Въпроса ми е може ли да е от запушени дюзи като се има в предвид че газовата уредба не ми е инжкцион? Като го закупих нямаше този проблем, карам го само на газ, врътнал съм му към 10000. Ремъци, ролки, масла свещи - всичко съм му сменил с изключение на горивен филтър /сега си мисля да не е от него проблема/ и въздушен такъв.

 

да напълно е възможно да не кажа че на 100% е това. Преди имах същият проблем на Паджерото и след смяната на дюзите всичко си заработи нормално.Дори мога да ти препоръчам един сервиз за отпушване на дюзи,при това не на ултра звук.Много го хвалят този маистор :rolleyes: Намира се в сервиз Изток :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много го хвалят този маистор :rolleyes: Намира се в сервиз Изток :icon_thumbup:

Охх малеее.................по далече от там......... :icon_censored: Вече имам два коммплекта прецакани дюзи от него.......... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...