РОСЕН Публикувано 9 септември 2007 Сподели Публикувано 9 септември 2007 При стартиране (студен двигател при първо палене за деня) все едно паля двигател при много ниска температура. При опит да подам газ, двигателя почва да глъхне. Загрее ли, вече пали от раз. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 9 септември 2007 Сподели Публикувано 9 септември 2007 И какъв ти е въпроса? Какъв ти е автомобила, двигателя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
РОСЕН Публикувано 9 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 9 септември 2007 И какъв ти е въпроса? Какъв ти е автомобила, двигателя? Автомобила е SPACE WAGON а двигателя е 4G63. Когато го купих, палеше без проблем.Какви са причините за проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 9 септември 2007 Сподели Публикувано 9 септември 2007 Причините може да са много, но звучи като запушени инжектори например една от тях. Газова имаш ли? Нещо ремонтирал ли си? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
РОСЕН Публикувано 9 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 9 септември 2007 Имам газов инжекцион.Малко след като я купих мотора прегря. Оказа се че не само аз съм я прегрял а е прегрявана многократно и е била отремонтирана като за продажба (нищо не е било сменено; използвани са разни пасти, силикони...). След ремонта ми загря още два пъти и тогава разбрах че термостата работи когато си поиска (от него са били прегряванията). А в момента освен гореспоменатия проблем почна да ми гори и масло (по около 100 мл. на 200-300км.) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 9 септември 2007 Сподели Публикувано 9 септември 2007 А компресията как е , мерена ли е? Свещите сменени ли са и ако да точно по каталог ли са (ако са с различно топлинно число, няма да пали или на студено или на топло). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 9 септември 2007 Сподели Публикувано 9 септември 2007 Ами вземи оправяй един по един проблемите... сигурно си има причина да е прегрята... Ако не ти работи термостата може пак да я прегрееш...Може от инжекторите да е този ефект, от влага и проблем в дистр. капачка, кабели, свещи... датчик... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
РОСЕН Публикувано 9 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 9 септември 2007 Компресията след ремонта не е мерена, но преди него дори с пробита гарнитура(влизаше охладителна течност в цилиндрите) беше в границите. А свещите ги смених в Ratola и като ми казаха че са за този двигател. Макар че можеби точно тогава взе да пали по трудно, но немога да разбера защо само при първото палене за деня е трудно а след това проблема е минимален. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 9 септември 2007 Сподели Публикувано 9 септември 2007 Точно трудното палене само сутрин ме наведе на мисълта за компресия и свещи. А относно компресията щом като е влизала охл.течност и е била в нормите, премерете я сега, може и да е вече под нормата. Известно е на всички че водата няма как да се сгъсти в цилиндъра и вдига компресията. Другото което е че при прегряване доста често се случва да "задерът" сигментите и буталата, не ти го пожелавам защото отиваш на основен ремонт. И все пак погледни свещите. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
РОСЕН Публикувано 9 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 9 септември 2007 Благодаря за съветите! Ще опитам първо със свещите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
РОСЕН Публикувано 9 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 9 септември 2007 С газов инжекцион е. Монтираха ми го в Пловдив в специализиран сервиз. А при тези уредби старта е само на бензин. Един автомеханик ми каза, че можеби проблема е в термодатчика който регулира автоматичния смукач. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 9 септември 2007 Сподели Публикувано 9 септември 2007 Един автомеханик ми каза, че можеби проблема е в термодатчика който регулира автоматичния смукач. Ако е от него ще прави и проблеми на топло, и наи вероятно на загрял двигател ще ти държи над 1000 оборота празен ход. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
РОСЕН Публикувано 9 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 9 септември 2007 Ако не е от термодатчика има ли вероятност когато автомобила е в покой в цилиндрите да навлиза масло (имам в предвид за повече от 10h) и при старт ламбда сондата да подава сигнал за намаляване на горивото . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 9 септември 2007 Сподели Публикувано 9 септември 2007 Няма как да влезне масло. И освен това ламбдата трябва да се нагрее за да почне да отчита нормално, дори мисля че при студен старт ECU-то не я следи.При толкова прегрявания все си мисля че не трябва да се търси проблема в електрониката. Както ти казах започни с свещите и компресията, после ще го мислим, но компресията я премерете по възможност на студен двигател , без да е пален. Иначе маслото уплътнява. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 10 септември 2007 Сподели Публикувано 10 септември 2007 Благодаря за съветите! Ще опитам първо със свещите. Свещите, след като си ги сменил с каквито трябва, няма нужда да ги пипаш. Опитай първо с чистене на инжекторите с ултразвук като най-лесно, а и доста вероятна причина според мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 септември 2007 Сподели Публикувано 10 септември 2007 Божо е прав..............инжекторими намирисва и на мен........но има вероятност и да е вода в цилиндрите, влезнала когато мотора е в покой........получава се така, тъй като водната система е с мн. по малко налягане от компресията, която се създава в цилиндрите ,това е и причината да ти надува маркучите на водната система или по скоро тези, които служат за връска м/у радиатора и мотора..........когато изгасиш мотора, се получава обратното - водата влиза в цилиндрите,а тя пък пречи на мотора да работи добре докато не изгори при следващо палене..........това обаче е нищожно( е, освен ако има много вода в цилиндрите ,но тогава пък още при паленето на мотора ще се получи водна възглавница и ще покривиш биела) тъй като водата ще изчезне още при старта на мотора , а ти казваш че проблема се оправя чак когато загрее,което ме кара да мисля че имаш запушен инжекктор някъде...........опитай да запалиш на газ, шунтирай релето за превкл. на газ от бензин и виж, ако колата се оправи, значи е дюза/и...... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 септември 2007 Сподели Публикувано 10 септември 2007 Няма как да шунтира релето, тои е с газов инжекцион, логиката е в ECU-то на газовата. Тя прехвърля на газ когато достигне определена температура, и налягане на газта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 19 септември 2007 Сподели Публикувано 19 септември 2007 Ами да питам и аз в чуждата тема за да не се пуска подобна нова. Значи на моето Вагонче се появи подобен проблем. Имам газова, нормална с ламбда контрол, при палене винаги си пали първо на бензин, като подам газ обръща на LPG. От седмица - две сутрин трудно паля на бензин - в смисъл пали но оборотите са много ниски,като подам газ между 1000-2000 глъхне и понякога каснее. При по високи обороти си работи нормално. На LPG няма този проблем. Интересното е че като загрее работата на бензин се нормализира /почти, пак в интервала 1000-2000 има леко придърпване/. Въпроса ми е може ли да е от запушени дюзи като се има в предвид че газовата уредба не ми е инжкцион? Като го закупих нямаше този проблем, карам го само на газ, врътнал съм му към 10000. Ремъци, ролки, масла свещи - всичко съм му сменил с изключение на горивен филтър /сега си мисля да не е от него проблема/ и въздушен такъв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 19 септември 2007 Сподели Публикувано 19 септември 2007 . Въпроса ми е може ли да е от запушени дюзи като се има в предвид че газовата уредба не ми е инжкцион? Като го закупих нямаше този проблем, карам го само на газ, врътнал съм му към 10000. Ремъци, ролки, масла свещи - всичко съм му сменил с изключение на горивен филтър /сега си мисля да не е от него проблема/ и въздушен такъв. да напълно е възможно да не кажа че на 100% е това. Преди имах същият проблем на Паджерото и след смяната на дюзите всичко си заработи нормално.Дори мога да ти препоръчам един сервиз за отпушване на дюзи,при това не на ултра звук.Много го хвалят този маистор :rolleyes: Намира се в сервиз Изток :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 септември 2007 Сподели Публикувано 19 септември 2007 Много го хвалят този маистор :rolleyes: Намира се в сервиз Изток :icon_thumbup:Охх малеее.................по далече от там......... :icon_censored: Вече имам два коммплекта прецакани дюзи от него.......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.