Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

Здравейте! Пиша тука защото се виждам в чудо с моят джип Паджеро 3.2 дид 2002 г. Та ако някой може да ме посъветва нещо ще съм адски благодарен. Проблемът е следния:

Преди няколко месеца когато го запалих и след 2-3 секунди изгасна. Пробвах пак и запали, само че светна чека и двигателя не работеше добре и пушеше бяло и не можеше да се изфорсира. Изгасих пак и след 10 Тина минути го запалих и всичко беше наред ... И така до ден днешен,когато припалва за около 3-4 секунди и изгасва и вече не мога да го запаля изобщо!!! Забелязах че докато припалва оборотомера не помръдва, което е странно.

 

Че така някой ако има идея от къде да започна 🙄😮

 

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На първо време направете диагностика. Напишете кодовете на грешките, ако има такива.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На първо време направете диагностика. Напишете кодовете на грешките, ако има такива.

Днеска ще я закача да видя и ще пиша

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С какво трябва да я закача ? Двама човека виках с различни програми и не става !? Ако някой знае в Шумен кой може да ми свърши работа да каже моля .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема вероятно е в или около помпата. Проверете кабелите свързани с помпата и датчиците,но задължително диагностика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема вероятно е в или около помпата. Проверете кабелите свързани с помпата и датчиците,но задължително диагностика.

То голяма плетеница там

Трябва да разглобя всичко че да хвана кое какво, че да го проверя. Ако колегата от моя град има време поне да я закачи .. че да знам къде да ровя 😉

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Закачих я има 4 грешки:

21 , 31 , 52 и 51

И почваш да ровиш в нета какво означават тези грешки .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И почваш да ровиш в нета какво означават тези грешки .

Е нали целта е да не откривам топлата вода сам 😀. Едната е егр-а, хайде там горе долу ясно. 31 е за Кан комуникация която не трябва да я има .. ама сигурно е от някой кабел, ама другите две идея нямам за какво са и дали не са в последствие от една от всичките. Не съм толкова наясно ... За това търся помощ от знаещи 😉

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как да разбера тази грешка 21 дали е от датчика за температурата или е някакъв сензор за ъгъл на завъртане на незнам и аз какво 😁

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

31 51 и 52 не са интересни. 21 забравих да я погледна. Утре като съм на работа ще я видя и ще ти кажа какво е ,ако до тогава някой колега не ти я каже

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

31 51 и 52 не са интересни. 21 забравих да я погледна. Утре като съм на работа ще я видя и ще ти кажа какво е ,ако до тогава някой колега не ти я каже
21, май от датчика на Колянов Вал

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сетих се . 21 е датчик положение вала на помпата. Проверете си кабелите

Ще гледам утре ... Благодаря ви. Ако не мога да се справя ще питам пак с риск да съм досаден 😉

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така .. паленето го разгадах. От контактния ключ е предполагам защото когато го задържа за 2-3 секунди в положение стартер и колата запалва. И не гасне после. До тук добре .. но проблема с светещия чек белите пушаци и невъзможността да се изфорсира си остана. Странното е че този проблем е докато вдигне малко температурата малко след синята ивица (незнам колко градуса е това). След това гася мотора .. паля на ново и нито чека свети нито пуши и върви както си трябва. Голяма главоблъсканица. Някой има ли предположение .. това не може да е датчик на вала .. според мен. Загряла ли е съвсем малко гаси пали колкото искаш няма проблеми. Сега може да се кара така ама зимата няма да стане 😉 Очаквам предположения 😉

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А когато загре до оптимална температура,лампата за подгрев свети ли и колко време свети? Оборотомера работи ли адекватно ?

Редактирано от Biser Savov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А когато загре до оптимална температура,лампата за подгрев свети ли и колко време свети? Оборотомера работи ли адекватно ?

След като е загряла и трябва да я запаля отново ... Тогава ли имаш в предвид. Светва за около 2-3 секунди някъде и после изгасва. Оборотомера си работи перфектно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така .. проблемите са решени 😉😀 след смяна на 2-та датчика на помпата и куплонзите и кабелите нещата заспаха. Всичките грешки се изтриха и не се генерират на ново. А пропуснах и Ел. Клапан на вакуума на турбото и него смених. Благодаря на всички за помощта :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...