Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Димчо

Потребители
  • От него общо

    13
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Шумен

Димчо's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Така .. проблемите са решени 😉😀 след смяна на 2-та датчика на помпата и куплонзите и кабелите нещата заспаха. Всичките грешки се изтриха и не се генерират на ново. А пропуснах и Ел. Клапан на вакуума на турбото и него смених. Благодаря на всички за помощта
  2. След като е загряла и трябва да я запаля отново ... Тогава ли имаш в предвид. Светва за около 2-3 секунди някъде и после изгасва. Оборотомера си работи перфектно.
  3. Същевременно колата я оставих в сервиз да видим те какво ще кажат.
  4. Така .. паленето го разгадах. От контактния ключ е предполагам защото когато го задържа за 2-3 секунди в положение стартер и колата запалва. И не гасне после. До тук добре .. но проблема с светещия чек белите пушаци и невъзможността да се изфорсира си остана. Странното е че този проблем е докато вдигне малко температурата малко след синята ивица (незнам колко градуса е това). След това гася мотора .. паля на ново и нито чека свети нито пуши и върви както си трябва. Голяма главоблъсканица. Някой има ли предположение .. това не може да е датчик на вала .. според мен. Загряла ли е съвсем малко гаси пали колкото искаш няма проблеми. Сега може да се кара така ама зимата няма да стане 😉 Очаквам предположения 😉
  5. Ще гледам утре ... Благодаря ви. Ако не мога да се справя ще питам пак с риск да съм досаден 😉
  6. Как да разбера тази грешка 21 дали е от датчика за температурата или е някакъв сензор за ъгъл на завъртане на незнам и аз какво 😁
  7. Е нали целта е да не откривам топлата вода сам 😀. Едната е егр-а, хайде там горе долу ясно. 31 е за Кан комуникация която не трябва да я има .. ама сигурно е от някой кабел, ама другите две идея нямам за какво са и дали не са в последствие от една от всичките. Не съм толкова наясно ... За това търся помощ от знаещи 😉
  8. Закачих я има 4 грешки: 21 , 31 , 52 и 51
  9. То голяма плетеница там Трябва да разглобя всичко че да хвана кое какво, че да го проверя. Ако колегата от моя град има време поне да я закачи .. че да знам къде да ровя 😉
  10. С какво трябва да я закача ? Двама човека виках с различни програми и не става !? Ако някой знае в Шумен кой може да ми свърши работа да каже моля .
  11. Днеска ще я закача да видя и ще пиша
  12. Здравейте! Пиша тука защото се виждам в чудо с моят джип Паджеро 3.2 дид 2002 г. Та ако някой може да ме посъветва нещо ще съм адски благодарен. Проблемът е следния: Преди няколко месеца когато го запалих и след 2-3 секунди изгасна. Пробвах пак и запали, само че светна чека и двигателя не работеше добре и пушеше бяло и не можеше да се изфорсира. Изгасих пак и след 10 Тина минути го запалих и всичко беше наред ... И така до ден днешен,когато припалва за около 3-4 секунди и изгасва и вече не мога да го запаля изобщо!!! Забелязах че докато припалва оборотомера не помръдва, което е странно. Че така някой ако има идея от къде да започна 🙄😮 Благодаря предварително.
×
×
  • Създаване...