Димчо Публикувано 5 юли 2019 Сподели Публикувано 5 юли 2019 Здравейте! Пиша тука защото се виждам в чудо с моят джип Паджеро 3.2 дид 2002 г. Та ако някой може да ме посъветва нещо ще съм адски благодарен. Проблемът е следния:Преди няколко месеца когато го запалих и след 2-3 секунди изгасна. Пробвах пак и запали, само че светна чека и двигателя не работеше добре и пушеше бяло и не можеше да се изфорсира. Изгасих пак и след 10 Тина минути го запалих и всичко беше наред ... И така до ден днешен,когато припалва за около 3-4 секунди и изгасва и вече не мога да го запаля изобщо!!! Забелязах че докато припалва оборотомера не помръдва, което е странно. Че така някой ако има идея от къде да започна 🙄😮 Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 6 юли 2019 Сподели Публикувано 6 юли 2019 На първо време направете диагностика. Напишете кодовете на грешките, ако има такива. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Димчо Публикувано 6 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 6 юли 2019 На първо време направете диагностика. Напишете кодовете на грешките, ако има такива. Днеска ще я закача да видя и ще пиша Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Димчо Публикувано 6 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 6 юли 2019 С какво трябва да я закача ? Двама човека виках с различни програми и не става !? Ако някой знае в Шумен кой може да ми свърши работа да каже моля . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 6 юли 2019 Сподели Публикувано 6 юли 2019 stevensgr от форума е от Шумен. Свържи се с него, ще ти помогне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 6 юли 2019 Сподели Публикувано 6 юли 2019 Проблема вероятно е в или около помпата. Проверете кабелите свързани с помпата и датчиците,но задължително диагностика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Димчо Публикувано 6 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 6 юли 2019 stevensgr от форума е от Шумен. Свържи се с него, ще ти помогне.Благодаря ти ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Димчо Публикувано 6 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 6 юли 2019 Проблема вероятно е в или около помпата. Проверете кабелите свързани с помпата и датчиците,но задължително диагностика.То голяма плетеница тамТрябва да разглобя всичко че да хвана кое какво, че да го проверя. Ако колегата от моя град има време поне да я закачи .. че да знам къде да ровя 😉 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Димчо Публикувано 6 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 6 юли 2019 Закачих я има 4 грешки:21 , 31 , 52 и 51 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1223 Публикувано 7 юли 2019 Сподели Публикувано 7 юли 2019 Закачих я има 4 грешки:21 , 31 , 52 и 51И почваш да ровиш в нета какво означават тези грешки . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 7 юли 2019 Сподели Публикувано 7 юли 2019 https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http://www.pajeroclub.co.za/forum/viewtopic.php?f=24&t=2995&share_tid=2995&share_fid=22771&share_type=t Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Димчо Публикувано 7 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 7 юли 2019 И почваш да ровиш в нета какво означават тези грешки .Е нали целта е да не откривам топлата вода сам 😀. Едната е егр-а, хайде там горе долу ясно. 31 е за Кан комуникация която не трябва да я има .. ама сигурно е от някой кабел, ама другите две идея нямам за какво са и дали не са в последствие от една от всичките. Не съм толкова наясно ... За това търся помощ от знаещи 😉 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Димчо Публикувано 7 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 7 юли 2019 https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http://www.pajeroclub.co.za/forum/viewtopic.php?f=24&t=2995&share_tid=2995&share_fid=22771&share_type=t Sent from my Redmi Note 4 using TapatalkКак да разбера тази грешка 21 дали е от датчика за температурата или е някакъв сензор за ъгъл на завъртане на незнам и аз какво 😁 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 7 юли 2019 Сподели Публикувано 7 юли 2019 31 51 и 52 не са интересни. 21 забравих да я погледна. Утре като съм на работа ще я видя и ще ти кажа какво е ,ако до тогава някой колега не ти я каже Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 7 юли 2019 Сподели Публикувано 7 юли 2019 31 51 и 52 не са интересни. 21 забравих да я погледна. Утре като съм на работа ще я видя и ще ти кажа какво е ,ако до тогава някой колега не ти я каже21, май от датчика на Колянов Вал Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 7 юли 2019 Сподели Публикувано 7 юли 2019 Сетих се . 21 е датчик положение вала на помпата. Проверете си кабелите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Димчо Публикувано 7 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 7 юли 2019 Сетих се . 21 е датчик положение вала на помпата. Проверете си кабелитеЩе гледам утре ... Благодаря ви. Ако не мога да се справя ще питам пак с риск да съм досаден 😉 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Димчо Публикувано 8 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 8 юли 2019 Така .. паленето го разгадах. От контактния ключ е предполагам защото когато го задържа за 2-3 секунди в положение стартер и колата запалва. И не гасне после. До тук добре .. но проблема с светещия чек белите пушаци и невъзможността да се изфорсира си остана. Странното е че този проблем е докато вдигне малко температурата малко след синята ивица (незнам колко градуса е това). След това гася мотора .. паля на ново и нито чека свети нито пуши и върви както си трябва. Голяма главоблъсканица. Някой има ли предположение .. това не може да е датчик на вала .. според мен. Загряла ли е съвсем малко гаси пали колкото искаш няма проблеми. Сега може да се кара така ама зимата няма да стане 😉 Очаквам предположения 😉 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Димчо Публикувано 8 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 8 юли 2019 Същевременно колата я оставих в сервиз да видим те какво ще кажат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 8 юли 2019 Сподели Публикувано 8 юли 2019 (редакция) А когато загре до оптимална температура,лампата за подгрев свети ли и колко време свети? Оборотомера работи ли адекватно ? Редактирано 8 юли 2019 от Biser Savov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Димчо Публикувано 8 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 8 юли 2019 А когато загре до оптимална температура,лампата за подгрев свети ли и колко време свети? Оборотомера работи ли адекватно ?След като е загряла и трябва да я запаля отново ... Тогава ли имаш в предвид. Светва за около 2-3 секунди някъде и после изгасва. Оборотомера си работи перфектно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Димчо Публикувано 12 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 12 юли 2019 Така .. проблемите са решени 😉😀 след смяна на 2-та датчика на помпата и куплонзите и кабелите нещата заспаха. Всичките грешки се изтриха и не се генерират на ново. А пропуснах и Ел. Клапан на вакуума на турбото и него смених. Благодаря на всички за помощта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 23 юли 2019 Сподели Публикувано 23 юли 2019 Май диагностиката ще излезе права. Трябвало е да смениш само въпросния датчик. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.