s_mitko Публикувано 6 септември 2007 Сподели Публикувано 6 септември 2007 Дали има смисал или по-точно ще има ли ефект ако се сложи на галанта един такъв кит , като от линка http://www.heed-auto.com/SportFilter.htm и колко горе долу ще ми излезне като цена.П.С.Галанта е 1,8 без ижекцион.:rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 9 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 9 септември 2007 Никой ли няма представа ? :blink: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 10 септември 2007 Сподели Публикувано 10 септември 2007 Пусни едно търсене за "спортен филтър" :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shades Публикувано 10 септември 2007 Сподели Публикувано 10 септември 2007 Аз си поръчах от Хеед филтър за Еклипса, който се води replacement, т.е. няма нужда от допълнителни китове, а се монтира на мястото на оригиналния (който заводски е конусен). Цената му беше 90 лева и го чакам вече втори месец да дойде от Франция. Колкото до ефекта, лично аз не смятам, че ще има голям. Спортните филтри са най ефективни при "пипани" коли (чип, турбо, колектори, инжектори и т.н.), тогава осигурява нужното по-голямо количество въздух и оттам разликата в конете. На "сток" кола ефектът ще е почти нулев. Лично аз го взимам заради уж по-доброто филтриране на въздуха, дългия пробег и възможността за повторно слагане след изпиране. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 10 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 10 септември 2007 Аз си поръчах от Хеед филтър за Еклипса, който се води replacement, т.е. няма нужда от допълнителни китове, а се монтира на мястото на оригиналния (който заводски е конусен). Цената му беше 90 лева и го чакам вече втори месец да дойде от Франция. Колкото до ефекта, лично аз не смятам, че ще има голям. Спортните филтри са най ефективни при "пипани" коли (чип, турбо, колектори, инжектори и т.н.), тогава осигурява нужното по-голямо количество въздух и оттам разликата в конете. На "сток" кола ефектът ще е почти нулев. Лично аз го взимам заради уж по-доброто филтриране на въздуха, дългия пробег и възможността за повторно слагане след изпиране.Това исках да знам - ефекта какъв ще е .Благодаря!!! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво дизела Публикувано 22 септември 2007 Сподели Публикувано 22 септември 2007 Аз си поръчах от Хеед филтър за Еклипса, който се води replacement, т.е. няма нужда от допълнителни китове, а се монтира на мястото на оригиналния (който заводски е конусен). Цената му беше 90 лева и го чакам вече втори месец да дойде от Франция. Колкото до ефекта, лично аз не смятам, че ще има голям. Спортните филтри са най ефективни при "пипани" коли (чип, турбо, колектори, инжектори и т.н.), тогава осигурява нужното по-голямо количество въздух и оттам разликата в конете. На "сток" кола ефектът ще е почти нулев. Лично аз го взимам заради уж по-доброто филтриране на въздуха, дългия пробег и възможността за повторно слагане след изпиране.Здравей :icon_blush: казваш дълъг пробег а как го определяш ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.