Afonya Публикувано 3 юни 2019 Сподели Публикувано 3 юни 2019 Аз още нямам следващия си Галант, но да питам как оправяте голямото разстояние между предните гуми и калниците, така че да се запази добрата возия? Идеята ми е да се изравни с разстоянието между задните гуми и калниците. Всички стокови Галанти са с огромно такова разстояние, сигурно сте забелязвали. Една идея по-къси предни пружини? http://bay2car.com/img/2003-Mitsubishi-Galant-2-5-V6-sport-estate-Avant-M-O-T-99-start-No-reserve-281626881109/0.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 6 юни 2019 Сподели Публикувано 6 юни 2019 Аз още нямам следващия си Галант, но да питам как оправяте голямото разстояние между предните гуми и калниците, така че да се запази добрата возия? Идеята ми е да се изравни с разстоянието между задните гуми и калниците. Всички стокови Галанти са с огромно такова разстояние, сигурно сте забелязвали. Една идея по-къси предни пружини? http://bay2car.com/img/2003-Mitsubishi-Galant-2-5-V6-sport-estate-Avant-M-O-T-99-start-No-reserve-281626881109/0.jpg Принципно да, но има вероятност да се наложи да минеш и на други амортисьори. При преминаване през по-големи неравности с по-голяма скорост да нямаш проблем, особено ако колата е натоварена.Карах известно време нисичък и в крайна сметка сега съм почти Galant Cross :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 6 юни 2019 Автор Сподели Публикувано 6 юни 2019 Идеята ми не е да бъде 'нисичък' Галанта - не искам гумата да слезе до калника, като на беенве Просто да се намали това огромно разстояние с 2-3 см. Долу-горе както е отзад. То дори и със 17-ките не се запълва, та не е до гумата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 6 юни 2019 Сподели Публикувано 6 юни 2019 Нормално е, просто на голяма част от японските автомобили фугата между гумата и калника отпред е по-голяма от тази отзад. Иначе има пружини които са по-ниски и леко по твърди с тях би трябвало да стане работата. За жалост не съм напълно запознат с цветовете им и коя с колко ще свали височината. Не съм експериментирал чак толкова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 6 юни 2019 Сподели Публикувано 6 юни 2019 Аз се чудя как да повдигна задницата,че така е много ниска,само на 2-3 пръста от гумата. Нови амортисьори евентуално, пружините ги смених с нови. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bati joro Публикувано 6 юни 2019 Сподели Публикувано 6 юни 2019 Колега според мен колата я повдигат пружините,а амортисьорите държат купето да не се люлее.така че потърси други пружини .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 11 юни 2019 Сподели Публикувано 11 юни 2019 (редакция) На моя седан въпросното разстояние е еднакво. Отпред е със серийните пружини (спорт едишън), които са по-ниски с 10 или 15 мм в сравнение с другите таланти. Но е и по-твърда колата. Отзад съм с някакви за комби (не нивомат) и на вид го докарва доста прилично. 17 джанти и крило от VR4. Отзад сложих едни кокали - Монро рефлекс и определено късите неравности не ги обича. До 50 тръска доволно, а на 60 км/ч купето се успокоява. Пак не вози като масовия такъв автомобил. Стои на пътя, ама си е твърдичка. Редактирано 11 юни 2019 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 12 юни 2019 Автор Сподели Публикувано 12 юни 2019 Един вид, няма вариант да се смъкне малко предницата, без да се 'счупи' возията, така ли излиза? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 12 юни 2019 Сподели Публикувано 12 юни 2019 Ако отхвърлим възможността за скъсяване на пружините чрез отрязване на малка част, то може да се спомене за койловърите (coilovers). Това е амортисьор-пружина с резба за навиване на ръка за постигане желаната височина на автомобила в диапазона 20-60 мм. Цената им не е много приятна на фона на цената на колата, за която говорим. Не твоята, а по принцип.Окачването на галантите е особено с това, че свалянето на купето надолу чрез пружините (то друг вариант няма) води до отваряне на долната част на гумите. Казват му кембър, но кой е отрицателен и кой положителен, не съм сигурен. Тоест галантът започва "да се крачи". При сядане на пътници и товар в багажника, стига да не е комби с нивомат, "краченето" става още по-голямо. На суха настилка съществува някакво предимство откъм по-голямо сцепление в завои. На хлъзгаво и най-вече на лед, свалената прекалено кола вече губи стабилност. Отделно на сухо има склонност да "яде" вътрешните части на гумите и се увеличава спирачният път. Много рядко пружините съвпадат с характеристиките на амортисьорите след започване на подмяната с афтърмаркет части. При койловърите това не е така. Те могат да се регулират - bound (скорост на сгъване), rebound (скорост на разгъване на амортисьора) и който разбира, или поне знае какво да ръчка и какво иска да постигне, може да си настрои колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 12 юни 2019 Автор Сподели Публикувано 12 юни 2019 Койловърите не са опция. Може да сложа пружини като твоите, като си купя Галант Амортисьорите ти еднакви ли са с Елеганс и Аванс? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 юни 2019 Сподели Публикувано 13 юни 2019 Хм, мислиш ли, че има разлика между окачването на авнас и елеганс? На Анди е спорт едишън, тъам може и да има разлика, но за другите 2 модела не съм убеден. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 13 юни 2019 Сподели Публикувано 13 юни 2019 (редакция) Хм, мислиш ли, че има разлика между окачването на авнас и елеганс? На Анди е спорт едишън, тъам може и да има разлика, но за другите 2 модела не съм убеден. :icon_hmm: Едва ли има разлика в окачването, разликата е в марката и модела на амортисьорите и на пружините. Имам в предвид за височината и возията. Редактирано 13 юни 2019 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 13 юни 2019 Автор Сподели Публикувано 13 юни 2019 Хм, мислиш ли, че има разлика между окачването на авнас и елеганс? На Анди е спорт едишън, тъам може и да има разлика, но за другите 2 модела не съм убеден. :icon_hmm:Не мисля, че има разлика в окачването на Елеганс и Аванс, затова така съм го написал. Според Анди Спорт едишъна е с по-къси пружини, да. Интересно, че няма много предложения. Може би на хората не им бърка в очите това, както на мен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 юни 2019 Сподели Публикувано 13 юни 2019 Не знам, карал съм пред моя галант и съм го гледал в огледалото, изглежда много добре, нисък и като залепнал на пътя, особено при движение с по висока скорост...Много се вторачваш ти :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 13 юни 2019 Автор Сподели Публикувано 13 юни 2019 Въпросът е отстрани като го погледнеш и видиш 10 см разстояние между предната гума и калника - това не ми се нрави Но явно се лекува със пружини от спорт едишън, дано не съсипва возията много. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 13 юни 2019 Сподели Публикувано 13 юни 2019 Въпросът е отстрани като го погледнеш и видиш 10 см разстояние между предната гума и калника - това не ми се нрави Но явно се лекува със пружини от спорт едишън, дано не съсипва возията много. На 20 годишни спорт едишъни.. не знам колко ще са с оригинални пружини. Но може да погледнеш кои пружини с колко свалят колата мисля, че се определяха по цветовете на пружините.Преди време ми дадоха задни червени които свалени бяха високи колкото стандартните сложени на амортисьора. Определено бяха по-ниски, но пък бяха малко по дебели от стандартните. Ако не се лъжа стандартните бяха 10мм, а червените 10.8мм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 14 юни 2019 Автор Сподели Публикувано 14 юни 2019 На 20 годишни спорт едишъни.. не знам колко ще са с оригинални пружини. Но може да погледнеш кои пружини с колко свалят колата мисля, че се определяха по цветовете на пружините.Преди време ми дадоха задни червени които свалени бяха високи колкото стандартните сложени на амортисьора. Определено бяха по-ниски, но пък бяха малко по дебели от стандартните. Ако не се лъжа стандартните бяха 10мм, а червените 10.8мм.Да, нещо подпно ще направя. При теб отрази ли се във возията смяната на по-къси и дебели пружини? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 14 юни 2019 Сподели Публикувано 14 юни 2019 (редакция) Да, нещо подпно ще направя. При теб отрази ли се във возията смяната на по-къси и дебели пружини? Аз не ги сложих тях, защото не търсех понижаване. Исках малко да повдигна колата и сложих 4 амортисьорa KYB Ultra SR и 4 пружини от VR-4 комби. Резултата ми допадна, колата е малко по-висока и вози по-стегнато, но пак отпред разстоянието между калника и гумата е леко по-голямо отколкото отзад. Редактирано 14 юни 2019 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.