Премини към съдържание

Разстояние между предната гума и калник


Препоръчано мнение

Аз още нямам следващия си Галант, но да питам как оправяте голямото разстояние между предните гуми и калниците, така че да се запази добрата возия? Идеята ми е да се изравни с разстоянието между задните гуми и калниците.

 

Всички стокови Галанти са с огромно такова разстояние, сигурно сте забелязвали.

 

Една идея по-къси предни пружини?

 

http://bay2car.com/img/2003-Mitsubishi-Galant-2-5-V6-sport-estate-Avant-M-O-T-99-start-No-reserve-281626881109/0.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз още нямам следващия си Галант, но да питам как оправяте голямото разстояние между предните гуми и калниците, така че да се запази добрата возия? Идеята ми е да се изравни с разстоянието между задните гуми и калниците.

 

Всички стокови Галанти са с огромно такова разстояние, сигурно сте забелязвали.

 

Една идея по-къси предни пружини?

 

http://bay2car.com/img/2003-Mitsubishi-Galant-2-5-V6-sport-estate-Avant-M-O-T-99-start-No-reserve-281626881109/0.jpg

 

Принципно да, но има вероятност да се наложи да минеш и на други амортисьори. При преминаване през по-големи неравности с по-голяма скорост да нямаш проблем, особено ако колата е натоварена.

Карах известно време нисичък и в крайна сметка сега съм почти Galant Cross :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ми не е да бъде 'нисичък' Галанта - не искам гумата да слезе до калника, като на беенве :) Просто да се намали това огромно разстояние с 2-3 см. Долу-горе както е отзад. То дори и със 17-ките не се запълва, та не е до гумата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е, просто на голяма част от японските автомобили фугата между гумата и калника отпред е по-голяма от тази отзад. Иначе има пружини които са по-ниски и леко по твърди с тях би трябвало да стане работата. За жалост не съм напълно запознат с цветовете им и коя с колко ще свали височината. Не съм експериментирал чак толкова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз се чудя как да повдигна задницата,че така е много ниска,само на 2-3 пръста от гумата. Нови амортисьори евентуално, пружините ги смених с нови.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега според мен колата я повдигат пружините,а амортисьорите държат купето да не се люлее.така че потърси други пружини .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На моя седан въпросното разстояние е еднакво. Отпред е със серийните пружини (спорт едишън), които са по-ниски с 10 или 15 мм в сравнение с другите таланти. Но е и по-твърда колата. Отзад съм с някакви за комби (не нивомат) и на вид го докарва доста прилично. 17 джанти и крило от VR4. Отзад сложих едни кокали - Монро рефлекс и определено късите неравности не ги обича. До 50 тръска доволно, а на 60 км/ч купето се успокоява. Пак не вози като масовия такъв автомобил. Стои на пътя, ама си е твърдичка.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако отхвърлим възможността за скъсяване на пружините чрез отрязване на малка част, то може да се спомене за койловърите (coilovers). Това е амортисьор-пружина с резба за навиване на ръка за постигане желаната височина на автомобила в диапазона 20-60 мм. Цената им не е много приятна на фона на цената на колата, за която говорим. Не твоята, а по принцип.

Окачването на галантите е особено с това, че свалянето на купето надолу чрез пружините (то друг вариант няма) води до отваряне на долната част на гумите. Казват му кембър, но кой е отрицателен и кой положителен, не съм сигурен. Тоест галантът започва "да се крачи". При сядане на пътници и товар в багажника, стига да не е комби с нивомат, "краченето" става още по-голямо. На суха настилка съществува някакво предимство откъм по-голямо сцепление в завои. На хлъзгаво и най-вече на лед, свалената прекалено кола вече губи стабилност. Отделно на сухо има склонност да "яде" вътрешните части на гумите и се увеличава спирачният път. Много рядко пружините съвпадат с характеристиките на амортисьорите след започване на подмяната с афтърмаркет части.

При койловърите това не е така. Те могат да се регулират - bound (скорост на сгъване), rebound (скорост на разгъване на амортисьора) и който разбира, или поне знае какво да ръчка и какво иска да постигне, може да си настрои колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Койловърите не са опция.

 

Може да сложа пружини като твоите, като си купя Галант :) Амортисьорите ти еднакви ли са с Елеганс и Аванс?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, мислиш ли, че има разлика между окачването на авнас и елеганс? На Анди е спорт едишън, тъам може и да има разлика, но за другите 2 модела не съм убеден. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, мислиш ли, че има разлика между окачването на авнас и елеганс? На Анди е спорт едишън, тъам може и да има разлика, но за другите 2 модела не съм убеден. :icon_hmm:

 

Едва ли има разлика в окачването, разликата е в марката и модела на амортисьорите и на пружините. Имам в предвид за височината и возията.

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, мислиш ли, че има разлика между окачването на авнас и елеганс? На Анди е спорт едишън, тъам може и да има разлика, но за другите 2 модела не съм убеден. :icon_hmm:

Не мисля, че има разлика в окачването на Елеганс и Аванс, затова така съм го написал. Според Анди Спорт едишъна е с по-къси пружини, да.

 

Интересно, че няма много предложения. Може би на хората не им бърка в очите това, както на мен :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, карал съм пред моя галант и съм го гледал в огледалото, изглежда много добре, нисък и като залепнал на пътя, особено при движение с по висока скорост...

Много се вторачваш ти :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът е отстрани като го погледнеш и видиш 10 см разстояние между предната гума и калника - това не ми се нрави :) Но явно се лекува със пружини от спорт едишън, дано не съсипва возията много.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът е отстрани като го погледнеш и видиш 10 см разстояние между предната гума и калника - това не ми се нрави :) Но явно се лекува със пружини от спорт едишън, дано не съсипва возията много.

 

На 20 годишни спорт едишъни.. не знам колко ще са с оригинални пружини. Но може да погледнеш кои пружини с колко свалят колата мисля, че се определяха по цветовете на пружините.

Преди време ми дадоха задни червени които свалени бяха високи колкото стандартните сложени на амортисьора. Определено бяха по-ниски, но пък бяха малко по дебели от стандартните. Ако не се лъжа стандартните бяха 10мм, а червените 10.8мм.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 20 годишни спорт едишъни.. не знам колко ще са с оригинални пружини. Но може да погледнеш кои пружини с колко свалят колата мисля, че се определяха по цветовете на пружините.

Преди време ми дадоха задни червени които свалени бяха високи колкото стандартните сложени на амортисьора. Определено бяха по-ниски, но пък бяха малко по дебели от стандартните. Ако не се лъжа стандартните бяха 10мм, а червените 10.8мм.

Да, нещо подпно ще направя. При теб отрази ли се във возията смяната на по-къси и дебели пружини?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, нещо подпно ще направя. При теб отрази ли се във возията смяната на по-къси и дебели пружини?

 

Аз не ги сложих тях, защото не търсех понижаване. Исках малко да повдигна колата и сложих 4 амортисьорa KYB Ultra SR и 4 пружини от VR-4 комби. Резултата ми допадна, колата е малко по-висока и вози по-стегнато, но пак отпред разстоянието между калника и гумата е леко по-голямо отколкото отзад.

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...