Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Аутлендър 1 вибрира при спиране


Препоръчано мнение

При натискане на спирачката волана започва да вибрира,когато са загрели дисковете повече се усеща.Смених дискове,накладки два пъти-същата работа,смазах водачите на супорта, предницата е регулирана,гумите балансирани,джантите без кривини и чисти отвътре.Чух ,че е често срещан проблем при модела,причини решение ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При натискане на спирачката волана започва да вибрира,когато са загрели дисковете повече се усеща.Смених дискове,накладки два пъти-същата работа,смазах водачите на супорта, предницата е регулирана,гумите балансирани,джантите без кривини и чисти отвътре.Чух ,че е често срещан проблем при модела,причини решение ?

....или калпави дискове си сложил, или има разбити шарнири/накрайници.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрави са накрайниците,дисковете истински АТЕ ..
Провери си дисковете но с индикаторен часовник а не на око.

Максимално допустимо биене - 0.05мм. Аз при 0.09 мм смених дискове на 2500км по твоите симптоми.

Другото много важно е повърхнината между диска и главината да е изчистена до метален блясък.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрави са накрайниците,дисковете истински АТЕ ..

....къде намери "истински " АТе-та първо, и друго, дори и да са истински, ако са монтирани кофти, без съответните процедури за монтаж, то каквито и дискове да сложите, ще се икривят доста бързо....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спирачните апарати може да задържат, може леко да е само колкото накладките да са в постоянен допир със дисковете и при продължително каране се наслагва материал от накладките по диска и се получава разлика в дебелината, това което в повечето случаи се получава при прегряване на накладките, или при неправилно монтиране, непочистена ръжда и т.н. Колегата казва че всичко друго е направено, но не споменава за спирачните апарати. Моят съвет е да не се сменят дискове и накладки напразно , а да се отворят спирачните апарати и да се сменят всички гумички и буталото ако е необходимо, след това пак смазване на водачите и проверка на глави и те и джантоте за чистота , а и нова спирачна течност, да се почисти системата .

Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...