wing Публикувано 20 февруари 2019 Сподели Публикувано 20 февруари 2019 При натискане на спирачката волана започва да вибрира,когато са загрели дисковете повече се усеща.Смених дискове,накладки два пъти-същата работа,смазах водачите на супорта, предницата е регулирана,гумите балансирани,джантите без кривини и чисти отвътре.Чух ,че е често срещан проблем при модела,причини решение ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 февруари 2019 Сподели Публикувано 20 февруари 2019 При натискане на спирачката волана започва да вибрира,когато са загрели дисковете повече се усеща.Смених дискове,накладки два пъти-същата работа,смазах водачите на супорта, предницата е регулирана,гумите балансирани,джантите без кривини и чисти отвътре.Чух ,че е често срещан проблем при модела,причини решение ?....или калпави дискове си сложил, или има разбити шарнири/накрайници..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wing Публикувано 21 февруари 2019 Автор Сподели Публикувано 21 февруари 2019 Здрави са накрайниците,дисковете истински АТЕ .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 21 февруари 2019 Сподели Публикувано 21 февруари 2019 Здрави са накрайниците,дисковете истински АТЕ .. Провери си дисковете но с индикаторен часовник а не на око. Максимално допустимо биене - 0.05мм. Аз при 0.09 мм смених дискове на 2500км по твоите симптоми. Другото много важно е повърхнината между диска и главината да е изчистена до метален блясък. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 февруари 2019 Сподели Публикувано 21 февруари 2019 Здрави са накрайниците,дисковете истински АТЕ ......къде намери "истински " АТе-та първо, и друго, дори и да са истински, ако са монтирани кофти, без съответните процедури за монтаж, то каквито и дискове да сложите, ще се икривят доста бързо.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 22 февруари 2019 Сподели Публикувано 22 февруари 2019 Спирачните апарати може да задържат, може леко да е само колкото накладките да са в постоянен допир със дисковете и при продължително каране се наслагва материал от накладките по диска и се получава разлика в дебелината, това което в повечето случаи се получава при прегряване на накладките, или при неправилно монтиране, непочистена ръжда и т.н. Колегата казва че всичко друго е направено, но не споменава за спирачните апарати. Моят съвет е да не се сменят дискове и накладки напразно , а да се отворят спирачните апарати и да се сменят всички гумички и буталото ако е необходимо, след това пак смазване на водачите и проверка на глави и те и джантоте за чистота , а и нова спирачна течност, да се почисти системата . Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1223 Публикувано 22 февруари 2019 Сподели Публикувано 22 февруари 2019 на 100 съгласен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.