Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Глух удър в задния мост.


Препоръчано мнение

Чисто технически не ми се връзва едно лепило да държи там, където механичната сглобка не успява, т.е. шлиците. Щом ги е износил, значи има триене... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да преценя дали е по износен а ето как изглеждат износените шлици на сепаратора. Добре се вижда как в единия край задния, шлиците изглеждат ок а останалата част е изпилена. Качих и клип не знам дали ще е достъпен. А през седмицата ще има лепенеhttp://cloud.tapatal...0119_132947.mp4post-13115-1547919419533_thumb.jpeg

 

Изпратено от моят ATU-L21 с помощта на Tapatalk

Без да съм разглобил моя смея да кажа, че хлопането е 1:1 с твоя. И аз съм скептичен за лепенето. Но като ги залепиш, първите километри няма да има луфт и ако и удъра изчезне значи кардана е виновен. Другото което забелязах е че хлопането намалява с вдихане на температурата на въздуха.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

https://febest.de/en/details/joint_shaft_assembly_35x107-0411_v75sha

Я вижте това по горе

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

https://febest.de/en/details/joint_shaft_assembly_35x107-0411_v75sha

Я вижте това по горе

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

Това е карето но писах на един сайт за авточасти и ми отговориха така:

"Здравейте, този фланец можем да ви го предложим на FEBEST на цена 378лв.

Поръчката ще отнеме между 10-15 работни дни. Ако желаете свържете се с

нас на посочените телефони или предпочитаната от вас социална медиа.

Поздрави."

 

Екстра но сметката е х2

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Даммм, направо красота и аз видях около 170 евро на парче. Ровя из руски форуми и там го лекуват със заваряване на шлиците.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Това е карето но писах на един сайт за авточасти и ми отговориха така:

"Здравейте, този фланец можем да ви го предложим на FEBEST на цена 378лв.

Поръчката ще отнеме между 10-15 работни дни. Ако желаете свържете се с

нас на посочените телефони или предпочитаната от вас социална медиа.

Поздрави."

 

Екстра но сметката е х2

Подсказаха ми, че от УАЗ каретата ставали. Видях, че руснаците са пуснали кардан за уазка с карета като на Паджерото но не съм сигурен дали ще станат.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Днес след 450км преход се появи едно тракане от задна лява гума. Появява се когато се движа по равно и трансмисията не е натоварена. При завиване на дясно изчезва, като върна на ляво се появява. Като натисна леко спирачките също изчезв.

Утре ще видя за какво става въпрос. Колко се нагрява диференциала горе долу? Нямам инфратермомвтър затова пробвах на ръка. Раздатката и дифа са с горе долу еднаква температура. Да кажа, че дифа е по-горещ и в около 60гр.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се разхлабени гайки на задните гуми.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цялата галимация със задния мост и кардана се оказа от разхлабени гайки на задните колелета.

На 17 декември купих нови гуми и ми ги монтираха като ги стегнах с динамометричен ключ, видях с очите си. По спомен проблема започна около 25 декември с глухия удър в задния мост. Явно гайките са се лашнали и джантата е започнала да приплъзва по главината и от там този удър при отнемане и подаване на газта. Днес ходих да говоря с монтажниците и те ме уверяват, че стягат на 140 Nm. По инструкция гайките на П4 се стягат от 105 до 125 Nm. Аз ги стегнах на 125Nm. След седмица ще ги проверя.

Имайте едно на ум и си проверявайте гайките от време на време.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте,да събудя малко темата, че с поредното ми П3 имам подобен проблем. В същност при мем няма думкане в задния мост, но има вибрации при изкачване и рязко натискане на газта на 4 и 5 скорост и това е между 1500 и 2000 оборота. След консултация с DJ проверих и презацепих балансиращите валове(единия беше изместен с 1 зъб, заедно с паразитното колело) . В резултат вибрациите намаляха чувствително, но пак се усещат леко. Смених тампоните на двигатела и раздатката- нищо не се случи. Вчера свалях резервоар и забелязах луфт между кардана и раздатката. Свалих кардана и видях, че карето трака и то в шлиците. Случайно попаднах на темата та реших да попитам дали някой е намери решение на проблема. Мисле да търся в понеделник да купувам каре ама от тук писаното разбрах, че няма да намеря. Та ако някой е намерл решение, ще се радвам да сподели. Благодаря и за много години на всички .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...