Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

didooo6

Потребител
  • От него общо

    51
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

didooo6's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Една Година
  • Отдаден Rare
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

2

Репутация

  1. DJ ти намекна за дросела ,как се прави и важното е и свалянето на клемата ПРЕДИ барането на клапата . Обаче , ако някой ,вече е барал тоя дросел , ще тр да минеш да ти го "калиблира ", "обучи"...или квото там се вика .
  2. Ми смених ги , въпросните . На 115к км. Комбинирах го с реглажа на клапаните , иначе , само за тях , нямаше да разхвърлям . На външен вид (на око ) , нямат никава разлика ,износване ,изтъняване ,пробиване ,или каквото и да е друго ,от новите -пак същите . Отново избрах Денсо , NGK са били от завода . Много явно ,иридиевите нямат общо с всякакви други . Особено , ако е писал изрично производителя , не бих си правил съчинения/икономии
  3. Карай смело . Моите такива,поради тва ,че са под колекторите +мързел , са вече на 110к км и не дават признаци да им има нещо (новите отлежават в жапката) .
  4. 1. Събраха ми се 2х35л бутилки под равното дъно , но изхвърлих оттам третия ред седалки . По принцип това отлично място за бутилките , беше определящо ,като си избирах возилото . 2. Има всякакви окачвания за туй Паджеро . Аз се въздържах от по-големи гуми и повдигане на колата . Нежна ми изгл трансмисията и окачването й . 3.Нямам идея за предавателните числа . А колата си има достатъчно блокажи , та да си добавяш и LSD . (За Overlanding ползвам Крузер)
  5. Разбрах те , прав си . Май всичките П3 с 3.8 , дето съм виждал са Щатски . Добре ли съм разбрал : MIVECa държи всмукателните клапани отворени една идея по-дълго , когато е по-настъпен двигателя ?
  6. Моето гугъл сърфиране , не намери инфо 3,8 двигателите , слагани в П3 , да са с по два клапана на цилиндър . Ди Джей , прати да прочета , моля . С друг код на двигателя , а не 6G75 ли са ? Здравков , ако имаш в предвид "запазено" , за варненското П3 с 3,8 - да , мн добре ми изглежда на снимките . Повечето бензинови П3 (99,99%) са с 3,5GDI .
  7. "Малко повече , за дизелов П4 "....ще се учудя , ако са по-скъпи нафтовите П4 от 3.8бензин ,ама сигурно си проверил . Вихровите клапи , са потенциялна беля и при бензиновите мотори и моите си ги возя в жапката . Странно , но компутера на колата не изяви никво негодувание ,към моето отношение към прогреса
  8. Не , ГНПто , дето споменаваш , не е грижа при П4 ,само при П3 с 3.2д. Другите бели , които спомена ,са си тъй , и са си общи за всички комън рейли. За мен не бе достатъчно рафиниран 4 цилиндровия 200к мотор и неподходящ за приличната кола . Същото бих казал и за Ланд Крузера 120/150 с 4цил дизел . И на двете марки следях 6цилиндровите бензинови двг , които определено им по-прилягат . Колкото за разхода , нафтовото надали ще падне под 12/100 . Няма как да се доближи разхова на туй тежко (2200кг) , неаеродинамично , с огромни гуми и бавни диференцияли возило , до разхода на дизелова лека кола .
  9. И Мивека ми гори масло . Доливам 0.5-1л на 10к км , зависи колко я настъпвам . Прави ми впечатление , че почва да гори маслото , като му навъртя 7к км и мисля вече там някъде да го сменям . Карам го на газ ,повечето , но и пътувам много из чужбини , дето няма мн разлика в цената газ-бензин и там съм на бензин ,няма разлика в горенето на масло . Половината клапани на Мивека са с ръчно регулиране . Досадно е регулирането им на 30к км , но е наложително , особено ако си на газ -свалят се всмукателните тръби , щото са над главите . Имай го в пред вид в избора си .
  10. 1. Ako знаеш возило , дето да няма кво да му се счупи , моля те сподели , да се обзаведа и аз. 2.Намирал съм ,абсолютно всички оригинални части ,които са ми трябвали . По морги , тоя двг го няма . С части за купето , окачване ,диференциали е пълно , заради двигателя 3.2Д . 3.Данъка му е лош 4.Потвърждавам ,подлежи на газификация . За 14месеца съм минал 75к км на газ . Освем разхода от 18+ /100км ,нямам оплаквания В допълнение : Паджеро 4 е успешен фейслифт на Паджеро 3 , а има по-голямо предлагане с тоя ДВГ.
  11. Да. Имайте едно на ум , че при тая кола може да ви тресе волана и от задни криви дискове.
  12. Нямам обяснение , как ми друсаше волана ,освем ....тая кола, цялата е в полуоски и кардани ...и по тях да е стигала вибрацията от отзад до рейката . А чувството , че се раздрусва не веднага , след смяна на предни дискове , е щото "галя " спирачката ,през първите няколко стотин километри .
  13. Хванах се , като удавник за сламка : пристъргаха ми задните дискове , направо на колата . Сложих накладки Мицубиши . Вибрациите изчезнаха на 95% . Направих 1500км и стискам палци и на краката . Ся , като установих къде е белята , ще ги сменя с нови и тия дискове . Не им обърнах внимание на задните дискове , а само смених поизносените накладки там , щото усещах вибрацията много силно във волана и за това се задълбах в предницата . Пълна мистерия ми е , как може да ми играе така волана от задни спирачки . А и задните накладки , апарати и дискове , са направо декоративни , в сравнение с предните (накладчицата е като за Голф и апаратите са еднобутални ,отзад).
  14. Не съм замервал главините ,само ,за кривини , щото си мисля ,че от тях ще играе още от първия момент , а не след няколко х.км. Ама ще ги замеря .
×
×
  • Създаване...