Тези карета са същия тип като на паджеро 3 (имам такова) доста ровене и търсене на варианти минаха предното лято и мога да споделя опита си и той е: с допълнителна грес не става категорично, поръчах и ми произведоха нов кардан с четворни карета - страхотна изработка но се получава едно бучене (не тресе но завихря явно и бучи при над 90), карета като оригинална част няма (за тройката) т.е. поръчва се цял кардан с карета -хубава цифра, затова си намерих втора употреба кардан но при мен това думкане си остана. Междувременно говорих с една фирма за кардани (в гр. Кубрат някога е бил единствен мисля завод за кардани в бг, след което са се нароили фирми) казаха че могат да ремонтират тези карета. Разглобих и карето на стария си кардан, почистих греста и се оказа че луфтовете идват не от износване на съчмите или леглото за лагеруване а между шлиците на кардана и сепаратора, т.е. ако се намери сепаратор може да се оправи карето. Като се стопли ще продължа да търся проблема с моето думкане но имайки предвид слабите шлици .... и разговор с един колега по джипка (при него същите драми и накрая превъртели шлици между раздатка и скоростна кутия) надявам се да мина сало с разтегната верига . Ще следя темата защото и на мен ми е интересен финала. Поздрави и успех!