Премини към съдържание

JoroG

Потребители
  • От него общо

    10
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Ruse

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Montero 3,5

JoroG's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Имах същия проблем но го правеше на около 20 мин спирам гася паля и е ок. На диагностика всичко било 6 и масори умуваха... накрая реших да огледам пътя на вакуумите ли установих една шлаухка извадена от колектора. Пъхнах я и проблема изчезна. От опит съветвам да се отгледат магистралните шлаухки. Изпратено от моят ATU-L21 с помощта на Tapatalk
  2. Това е карето но писах на един сайт за авточасти и ми отговориха така: "Здравейте, този фланец можем да ви го предложим на FEBEST на цена 378лв. Поръчката ще отнеме между 10-15 работни дни. Ако желаете свържете се с нас на посочените телефони или предпочитаната от вас социална медиа. Поздрави." Екстра но сметката е х2
  3. Не мога да преценя дали е по износен а ето как изглеждат износените шлици на сепаратора. Добре се вижда как в единия край задния, шлиците изглеждат ок а останалата част е изпилена. Качих и клип не знам дали ще е достъпен. А през седмицата ще има лепенеhttp://cloud.tapatalk.com/s/5c4360b401eec/VID_20190119_132947.mp4 Изпратено от моят ATU-L21 с помощта на Tapatalk
  4. Един майстор пак от Кубрат ми направи кардан и смятам беше много качествен и балансиран, нямаше никакви вибрации но поради явно работата му под вертикален така и с хоризонтален ъгъл и картата т. е. кардан с увеличаване на скоростта увеличаване виенето т. е. едно бучене.... От динамика в петък ми казаха че може да намерят нови карета на прилична цена но преди това ще пробвам да залепя сепаратора към опашката на кардан...... И ето снимки от кардана Изпратено от моят ATU-L21 с помощта на Tapatalk
  5. По горе описах три фирми за кардани в Кубрат последната където могат да намерят каре като резервна част се казва Динамика АД Изпратено от моят ATU-L21 с помощта на Tapatalk
  6. Освен разбитите карета които имам и по темата с думкането което е възможно да е от предните тампони на заден диф дай съвет какви тампони да се сложат т.е. марка или от къде може да се намерят полиуретанови за там тъй като след смяна с нови се оказа че са меки и некачествени и видимо има думкане там. Благодаря предварително! А за планетарния в раздатката малко повече инфо може ли относно какво му се случва че на снимката не успях да се ориентирам съвсем добре. Още веднъж благодаря!
  7. Кардан произведен с четворно каре беше 300лв и човека беше пич и се съгласи след като го монтирах и се чу че забуча да му го върна. Нов кардан оригинален мисля 4цифрена сума между 2000 и 3000лв. Днес говорих с 3 различни фирми за кардани с различни предложения 1- да правят кардан с четворка карета и ме убеждаваха че няма да има проблем въпреки че споменах че пробвах така и не става; 2- да срежат опашката от кардана да изработят нова с по големи шлици и да уплътнят сепаратора на карето или да пробвам с лепило на локтайд мисля 638 или 368, и ако даде фира да минем на план Б с рязане на опашките; 3 - да им изпратя каре и по размерите му да намерят алтернатива с цени от 70 до 200 макс за брой. Също днес качвахме джипката на подемник с един в колата рязка газта и гледаме и светим и слушалки дори докторски имаше, та стигнахме до извода, че освен дрънкането на каретата думкането е от тампоните на алуминиевата греда за която е хванат дифа. Тези тампони ги сменяха преди 2 месеца и нямаше промяна а видях с очите си че са нови т.е. сменени и се пита в задачата .... какви да сложи човек (оригинални няма може цяла греда - 1250лв) че да не думкат. Търсих полиуретанови такива не намерих. Утре ще разглабям карета и ще ги измия от греста и може да пробвам да направя клип къде е луфта. Следващите дни ще пробвам с лепене и после тест драйф като ще споделя и този експеримент а ако някой има други но проверени решения да пише че тия муцита много ядове дават ама са и силни магнити.
  8. Тези карета са същия тип като на паджеро 3 (имам такова) доста ровене и търсене на варианти минаха предното лято и мога да споделя опита си и той е: с допълнителна грес не става категорично, поръчах и ми произведоха нов кардан с четворни карета - страхотна изработка но се получава едно бучене (не тресе но завихря явно и бучи при над 90), карета като оригинална част няма (за тройката) т.е. поръчва се цял кардан с карета -хубава цифра, затова си намерих втора употреба кардан но при мен това думкане си остана. Междувременно говорих с една фирма за кардани (в гр. Кубрат някога е бил единствен мисля завод за кардани в бг, след което са се нароили фирми) казаха че могат да ремонтират тези карета. Разглобих и карето на стария си кардан, почистих греста и се оказа че луфтовете идват не от износване на съчмите или леглото за лагеруване а между шлиците на кардана и сепаратора, т.е. ако се намери сепаратор може да се оправи карето. Като се стопли ще продължа да търся проблема с моето думкане но имайки предвид слабите шлици .... и разговор с един колега по джипка (при него същите драми и накрая превъртели шлици между раздатка и скоростна кутия) надявам се да мина сало с разтегната верига . Ще следя темата защото и на мен ми е интересен финала. Поздрави и успех!
×
×
  • Създаване...