bakala Публикувано 5 януари 2019 Сподели Публикувано 5 януари 2019 Здравейте, майстора ми провери колата и каза, че зъбите на маховика са изядени и затова не пали. Колата е Mitsubishi pajero III 3.2D автоматик. Мога ли да разбера точният модел на маховика без да се разглобява, за да го поръчам извън БГ? И друг въпрос: единият майстор ми каза, че можело да се нагреят самите зъби и да се завъртят от другата страна, а друг ми каза, че това е възможно само на ръчните скорости, кое е вярното? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 5 януари 2019 Сподели Публикувано 5 януари 2019 Не, че разбирам, но май е време да смениш майсторите на автомобила. Доколкото съм запознат автомата (поне нашите) нямат маховик. Ако греша някой да ме поправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 5 януари 2019 Сподели Публикувано 5 януари 2019 Пак маховик си е но доста по различен от ръчните скпрусти.Това със завъртане на зъбния венец става на ладата. За тук не мисля.Провери си стартера. Той е основния заподозрян за проблем със венеца Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bakala Публикувано 5 януари 2019 Автор Сподели Публикувано 5 януари 2019 Стартера е проверен и оправен и тогава завъртяха маховика и видяха, че е от него проблема. Вече новият стартер пак е изяден и почти не пали. Колега, този номер MR534652 на маховика ли е, с него ли да търся? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 5 януари 2019 Сподели Публикувано 5 януари 2019 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 януари 2019 Сподели Публикувано 6 януари 2019 Това със завъртане на зъбния венец става на ладата. За тук не мисля. То дали е Лада или Ламборджини почти няма значение, http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif венеца почти винаги е отделна част, която е на топла набивка .Сигурно им е по лесна изработката му по този начин и нищо не пречи на колегата първо да опита със завъртане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 6 януари 2019 Сподели Публикувано 6 януари 2019 То дали е Лада или Ламборджини почти няма значение, венеца почти винаги е отделна част, която е на топла набивка .Сигурно им е по лесна изработката му по този начин и нищо не пречи на колегата първо да опита със завъртане.На теория си прав. На практика не знам дали ще стане като гледам заварките.Шансът за изкривяване е голям. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 януари 2019 Сподели Публикувано 6 януари 2019 Здравейте, майстора ми провери колата и каза, че зъбите на маховика са изядени и затова не пали. Колата е Mitsubishi pajero III 3.2D автоматик. Мога ли да разбера точният модел на маховика без да се разглобява, за да го поръчам извън БГ? И друг въпрос: единият майстор ми каза, че можело да се нагреят самите зъби и да се завъртят от другата страна, а друг ми каза, че това е възможно само на ръчните скорости, кое е вярното?......ако ти е ръчна кутията ,100% става да се избие маховика и да се обърне ,това го правиме често, но ако е автомат,огава има два варианта, ако е такъв:http://www.lydishinautoparts.com/imageRepository/9592d58b-e2c3-43c4-afb6-d7d444da747d.jpgтогава само смяна с нов или втора ръка, иначе ако е като този на другата снимка ,където колегата е пуснал, тогава пак може да се избие и да се обърне.....Разликите идват от годината на производство ..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.