Премини към съдържание

bakala

Потребители
  • От него общо

    5
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Varna

bakala's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Стартера е проверен и оправен и тогава завъртяха маховика и видяха, че е от него проблема. Вече новият стартер пак е изяден и почти не пали. Колега, този номер MR534652 на маховика ли е, с него ли да търся?
  2. Здравейте, майстора ми провери колата и каза, че зъбите на маховика са изядени и затова не пали. Колата е Mitsubishi pajero III 3.2D автоматик. Мога ли да разбера точният модел на маховика без да се разглобява, за да го поръчам извън БГ? И друг въпрос: единият майстор ми каза, че можело да се нагреят самите зъби и да се завъртят от другата страна, а друг ми каза, че това е възможно само на ръчните скорости, кое е вярното?
  3. EGR беше спукан на фланеца на едната тръбичка. Направо го прескочиха и нямаше подобрение. Ясно ми е, че трябва да се отвори, за да се каже най-точно къде и какво. Предложете майстор, който е правил точно такива двигатели сполучливо, всеки може да го отвори и после сглоби, но какъв ще е ефектът не е сигурно. Купих я от доктор Шиваров, но я продаде уж някакъв негов познат, който ясно си личеше, че му е майстора и явно е взел добри пари от сделката. (да се радва, че нямам време да се занивам с него, иначе...) За колко е уместно да я продам с този проблем, ако реша да не се занимавам повече?
  4. Вариантите са 2: 1) Нова глава (около и над 1000лв, но ще ми направят отстъпка) 2) Заваряване, ако е възможно, още не е разглобен двигателя и не е сигурно дали ще стане въобще да се заварява. Но и в двата случай се нуждая от много добър майстор, защото няколко познати питах (+ други техни майстори) и като чуят този двигател вдигат ръце! Сетих се и за 3-ти вариант - за колко мога да я продада, взех я за 8000лв, тамън и смених абсолютно всички консумативи (всякакви масла, филтри, предни дискове, накладки, курмилни накрайници и прочие, над 1000лв , т.е. струва ли си да се мъча с ремонт за 2-3-4000лв или да я продам, дали ще има интерес към подобна находка според вас? Не знам колко време е каран с пукната глава, но колко може да искара при нормално каране и до какви проблеми може да доведе. Сега само ми хаби антифриз по малко и доливам и си има стабилно налягане по маркучите, но какво друго би станало и след колко км.? :D
  5. Препоръчайте ми майстор от Варна, който да се занимава с такива коли (Mitsubishi Pajero 3.2 DiD 2002г ). Взех я на скоро и тамън й смених всички консумативи и други дреболии и забелязох, че балбучи в разширителното казанче и майстора ми каза, че е спукана глава, но не се захваща да я прави, защото било по-сложно... Къде да я занеса за правене? Със заваряване ще стане ли или нова глава (1000лв) ? Как вървят цените за ремонт на глава?
×
×
  • Създаване...