niki nikolov Публикувано 30 октомври 2018 Сподели Публикувано 30 октомври 2018 (редакция) Вчера пробвах да заключа засния диф. Заключи и после не ще да отключи. За да го освободя се наложи да сваля компресора. Някой може ли да обясни как става освобождаването на дифа. За заключване се задейства компресора а за отключване?Поздрави и благодаря. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Редактирано 30 октомври 2018 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 31 октомври 2018 Автор Сподели Публикувано 31 октомври 2018 Днес разглобих компресорчето. Вътре има един пресостат, който спира моторчето като вдигне 0.3 bar налягане. Отделно има един електромагнитен клапан, който трябва да разтовари системата за да се отключи дифа. Предполагам точно това клапанче ми прави проблем. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 ноември 2018 Сподели Публикувано 1 ноември 2018 Днес разглобих компресорчето. Вътре има един пресостат, който спира моторчето като вдигне 0.3 bar налягане. Отделно има един електромагнитен клапан, който трябва да разтовари системата за да се отключи дифа. Предполагам точно това клапанче ми прави проблем. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalkможеше просто да откачиш маркучето от тръбичката от единия край, най често от дифа и леко да раздвижиш колата напред-назад и щеше да осводоби.....иначе да, клапанчето най вероятно е блокирало и клеасало и за това не изпуска .....може все пак да провериш с пробна лампа дали идва токк до въпросното клапанче за да си убеден че е от него.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 1 ноември 2018 Автор Сподели Публикувано 1 ноември 2018 можеше просто да откачиш маркучето от тръбичката от единия край, най често от дифа и леко да раздвижиш колата напред-назад и щеше да осводоби.....иначе да, клапанчето най вероятно е блокирало и клеасало и за това не изпуска .....може все пак да провериш с пробна лампа дали идва токк до въпросното клапанче за да си убеден че е от него....100% проблема е в разтоварващия клапан. Като откача маркуча дифа веднага се отключва. Гумичката беше се раздула и той въобще не мърдаше. Скъсих я малко и уж почна да разтоварва но като го монтирах на колата пак не иска.За колко време трябва да се отключи дифа ако всичко е наред? Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 1 ноември 2018 Автор Сподели Публикувано 1 ноември 2018 Направих го! Още малко скъсих гумичката и стана.Зацепва за 5/6 секунди, отцепва за 2сек. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 ноември 2018 Сподели Публикувано 1 ноември 2018 Направих го! Още малко скъсих гумичката и стана.Зацепва за 5/6 секунди, отцепва за 2сек. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk....айде честито..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 2 ноември 2018 Автор Сподели Публикувано 2 ноември 2018 ....айде честито.....Мерси! https://www.drive2.ru/l/6990386/ тук малко снимков материал от руснаците. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 18 ноември 2018 Автор Сподели Публикувано 18 ноември 2018 (редакция) Днес пак ядец http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mad.gif Вкарах колата в един пясък и включих задния блокаж. Да ама после не иска да освободи.Та лягам отдолу откачам мъркучето към дифа (това е идея на Диджея) и дифа се отключи.Достъпа не е много труден само ви трябват едни клещи да имате под ръка. Аз имах .... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif даже работно облекло и лопата. Моят сайт този соленоид мисля да използвам за да разтоварвам системата. Редактирано 18 ноември 2018 от niki nikolov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@@@ Публикувано 2 февруари 2019 Сподели Публикувано 2 февруари 2019 Здравейте,Това ми е първият пост в вашият форум и ще задам първите си въпроси. Та ако ви се сторят малко глупави простете, но и от скоро си купих първото Паджеро в живота.Купих машинката съвсем скоро. Преди седмица. Струва ми се, че пуснах на добра кола, но вече започвам да откривам някой недостатъци. Намирам дребните недостатъци за нормални, все пак е на 18 години. Но аз обичам всичко да ми е наред по автомобилите, та започвам да отстранявам. Конкретният въпрос в тази тема ми е следният - блокада на задният диференциал не се включва. Лампата на таблото мога, но не светва. При натискане на бутона не се чува никакъв звук от моторчето над задният мост. В Ел системата ли да търся проблема? И като за начало къде се намират бушоните за това моторче? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 февруари 2019 Сподели Публикувано 2 февруари 2019 (редакция) . Лампата на таблото мога, но не светва. .....????... ако мига, е друго, не търси ел. проблем, а проблем във вакуума, който се генерира от ел. помпичка,тя рабооти , след като казваш че се чува....вероятно скъсан маркуч, прецакана мембрана в дифа, или прецакан датчик на дифа, показващ че той е включен... Редактирано 2 февруари 2019 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 2 февруари 2019 Сподели Публикувано 2 февруари 2019 Здравей, Блокажа може да се включи само на бавни. Тоест малкото лосче тряябва да е в предно положение. Поздрави,Стоян Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@@@ Публикувано 2 февруари 2019 Сподели Публикувано 2 февруари 2019 Явно не съм се изразил правилно. При включване на понижена предавка, след като съм поставил скоростите на неутрална и съм проверил дали съм на понижаваща и съм сте уверил, че е включена! Тогава се опитвам да включа блокажа на задният диференциал. При натискане на бутона за това от моторчето не се чува никакъв звук (имам приятел с П2 и там сте чува жужене за няколко секунди и му се включва блокажа) лампата на таблото започва да мига, но не светва за постоянно като при останалите режими когато се включат. Опитах с напред-назад, но няма промяна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 2 февруари 2019 Автор Сподели Публикувано 2 февруари 2019 (редакция) Щом не чуваш помпичката значи не работи и най-вероятно е блокирал мотора и. На П2 мисля се намира под задната седалка. Колега @@@, как го измисли този ник не ми е ясно Един съвет, пиши кратки постове щото най- същественото се пропуска " НЕ се чува" Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Редактирано 2 февруари 2019 от niki nikolov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@@@ Публикувано 2 февруари 2019 Сподели Публикувано 2 февруари 2019 (редакция) Благодаря,Аз също си мисля, че е нещо по електричеството или блокаж на моторчето...Някой ще ми каже ли къде му е бушона на това моторче? Че ще ме изяде до понеделник.И друг въпрос - от къде мога да си купя такова моторче ако се окаже "мъртво"? Пс: Ника е много як 😊 преди много години го използвах в една игра и незнам защо се сетих за това при тази регистрация...Кльомбите са си яки 😂😂😂 Редактирано 2 февруари 2019 от @@@ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 2 февруари 2019 Автор Сподели Публикувано 2 февруари 2019 Благодаря,Аз също си мисля, че е нещо по електричеството или блокаж на моторчето...Някой ще ми каже ли къде му е бушона на това моторче? Че ще ме изяде до понеделник.И друг въпрос - от къде мога да си купя такова моторче ако се окаже "мъртво"? Пс: Ника е много як преди много години го използвах в една игра и незнам защо се сетих за това при тази регистрация...Кльомбите са си яки няма да е бушон. моя беше блокорал без да има проблем с бушон. Напоследък забеляВам тенденция форумджиите да използват истенските си имена. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 3 февруари 2019 Сподели Публикувано 3 февруари 2019 Проверете си кабелите и буксата на моторчето,предполагам знаете къде се намира. Ако е скапано моторчето по автоморгите ще намерите. Имам прятели,дето разглобяват такива джипове (в Лясковец). Лампата за вкл блокаж мига,но когато раздвижите автомобила ,трябва да светне постоянно(ако всичко е на ред). Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@@@ Публикувано 9 февруари 2019 Сподели Публикувано 9 февруари 2019 (редакция) Добра вечер,Аз такова... Да се похваля...Проблемът с блока ми е решен...Бяха прекъснати жиците и едното мъркучле на вакуума...След 15 минути на канала всичко се реши и съм ХеПи 😊 Редактирано 9 февруари 2019 от @@@ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 9 февруари 2019 Автор Сподели Публикувано 9 февруари 2019 Добра вечер,Аз такова... Да се похваля...Проблемът с блока ми е решен...Бяха прекъснати жиците и едното мъркучле на вакуума...След 15 минути на канала всичко се реши и съм ХеПи късметлия, аз още чакам клапан от алиекспрес. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@@@ Публикувано 10 февруари 2019 Сподели Публикувано 10 февруари 2019 Благодаря,Но честно казано не съм сигурен колко ще ми е полезно това. До този момент не може ли да ме извади двойното и бавните, помага само тракторът. Но и за първи път карам Паджеро... Та ще видим.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 февруари 2019 Сподели Публикувано 10 февруари 2019 Благодаря,Но честно казано не съм сигурен колко ще ми е полезно това. До този момент не може ли да ме извади двойното и бавните, помага само тракторът. Но и за първи път карам Паджеро... Та ще видим.........вади вади .....но и зависи с какви гуми си... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 10 февруари 2019 Сподели Публикувано 10 февруари 2019 Гумите най вадят, естествено накрая е трактора :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 февруари 2019 Сподели Публикувано 10 февруари 2019 ....един ден есента бяхме се събрали 10-тина добре оборудвани джипа за разходка покрай Витоша....бяхме и 3 Л200 КВ4 купета ,но с различни гуми, аз бях с БФ-а мът терейн, а почти всички бяха с Олл терейна на различните марки....Тойо,БФ-а,Кумхо и т.н......минахме през доста коварни терени и само моята мина навсякъде без чужда намеса... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@@@ Публикувано 11 февруари 2019 Сподели Публикувано 11 февруари 2019 Хм,Мен опита ме е научил, че при кал помага само трактор. Ни блокади, ни гуми, ни опит на чернозема...Понякога с двойно трябва да е тракторът😊Виж за сухо и криво, този блокаж ми е бил много нужен при другите машини 😊 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@@@ Публикувано 11 февруари 2019 Сподели Публикувано 11 февруари 2019 Иначе на този етап машинката впечатлява. Пробвах я на кален, черен път с коловози около 30 см. и вода още толкова... Средно дълбока угър по време на дъжд. Сняг около 30-35 см. Изкачване и спускане. Смесен път с коловози от сняг и лед (изкачване-спускане). Пшеница нива по време на дъжд (не валирана), буквално усещах как потъва в нея...И до този момент не съм включил нищо освен двата моста.Върви добре, без грижи. А гумите са някакви зимни... Вярно чисто нови... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@@@ Публикувано 10 април 2019 Сподели Публикувано 10 април 2019 Днес за първи път ми се наложи да използвам блокажа на задният диференциал в реална ситуация. Така добре си потънах в една зелена ливада, че вече си мислех на кой да звъня, но се сетих за последната възможност... И блокажа ме измъкна. Направо не ми се вярваше (имайки предвид, че вече съм с летните гуми), но ме измъкна от много сложна ситуация...Задният блокаж е голям плюс, признавам... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.