Здравейте Бисер Савов... Нямам никаква идея как е настроена електрониката... От СУПЕРСКАН БЪЛГАРИЯ поискаха да им закаран автомобила на място и всичко там се правеше... Преди ремонта автомобила палеше на четвърт оборот, много рядко на оборот. Странното е, че това започна да ми го прави след ремонта на помпата... Почти бях повярвал, че съм хвърлил 2500 лева на вятъра... Но се оказа нещо съвсем елементарно, до което се докопат с помощ от братята руснаци... Оказа се, че едната гайка на стартера се е разхлабила и от това той не получава нужното напрежение. Съответно не върти с нужната мощност и резултата... Палене на автомобила по различен начин, като най-често 2-3 оборота... Спомних си, че бях гледал нещо подобно в тубата и неговото решение от един руснак. Та намерих клипа и го изгледах отново и...о чудо и при мен се оказа такъв проблема... Сега вече автомобила пали на четвърт оборот...