Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

@@@

Потребител
  • От него общо

    20
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Пазарджик

@@@'s Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Може. Някъде след пета минута става дума за проблемът, които беше при мен. При мен буквално имаше точки по шайбата на гайката. Точки нагар
  2. Здравейте Бисер Савов... Нямам никаква идея как е настроена електрониката... От СУПЕРСКАН БЪЛГАРИЯ поискаха да им закаран автомобила на място и всичко там се правеше... Преди ремонта автомобила палеше на четвърт оборот, много рядко на оборот. Странното е, че това започна да ми го прави след ремонта на помпата... Почти бях повярвал, че съм хвърлил 2500 лева на вятъра... Но се оказа нещо съвсем елементарно, до което се докопат с помощ от братята руснаци... Оказа се, че едната гайка на стартера се е разхлабила и от това той не получава нужното напрежение. Съответно не върти с нужната мощност и резултата... Палене на автомобила по различен начин, като най-често 2-3 оборота... Спомних си, че бях гледал нещо подобно в тубата и неговото решение от един руснак. Та намерих клипа и го изгледах отново и...о чудо и при мен се оказа такъв проблема... Сега вече автомобила пали на четвърт оборот...
  3. Здравейте, Направих диагностика и се оказа проблем в помпата. Според майстора проблема беше в някаква Електроника. Така, че правихме помпа... Излезна солено, но мисля това всички го знаят. Тук обаче има едно нещо което ме притеснява. След ремонта и уверение от страна на Майстора, че всичко е ок автомобила пали на 2-3 ти оборот на стартера. Това нормално ли е?
  4. За огромно мое съжаление се оказа обичайният заподозрян в тези двигатели... Ще правим помпа.
  5. Не са тези клапана. Друг е проблема.
  6. https://photos.app.goo.gl/eM8bkZFvxxdKmckBA За тези работи пиша... Идея какво управляват?
  7. Не, не е блокирало. Изписваше някаква запаметена грешка, но след това си работеше отлично в продължение на два месеца. Днес отново ми направи номер колата 7 не се оправя. Но тук намерих един висящ вакуум. Точно от дясно и под акумулатора има някакви датчици или електромагнити. Два броя ив тях влизат по два вакуумна. Единият на горният датчик се е откъснал заедно с тръбичката в която влиза. Някои да има идея какво управляват тези датчици или Ел магнити? Пс: Тези датчици се намират от дясно на акумулаторът, но автомобила е само с един акумулатор и тъпи е отляво на двигателя.
  8. Здравейте, Имам следният проблем. Влиза в авариен режим двигателя и автомобила не иска да се движи. Пали много лесно (по-бързо от момента когато всичко му е наред), но пуши много силно и неможещи да работи на други обороти освен ниските. Когато му подам газ се дави и не иска да се форсира. След известно време се оправя сам и всв едно нищо не е било... Диагностиката не вижда проблем с помпата. Вижда проблем с турбото. Някакви идеи?
  9. Здравейте, реших си проблема по възможно най-страният начин... Оказа се много елементарен. Спукан маркуч на един клапан на предният мост... Но в Пазарджик не успяха да го открият 4-ри сервиза, като единият специализиран за автоматични скорости! Та бях на гости при мои приятели в Казакстан, оказа се, че единият от приятелите ми членува в клуб Паджеро в Столицата и му споделих проблема. След известно обсъждане по телефона с неговите колеги ми поставиха диагнозата. Казаха ми какво да направя когато се прибера. Как точно да разбера в кой клапан е проблема и къде да търся. Като заключението им беше следното - проблемът ти е елементарен най- вероятно маркуч, но трябва да откриеш кой точно ... Бяха прави на 100%, за 30 минути работа и 2 лева...
  10. Днес за първи път ми се наложи да използвам блокажа на задният диференциал в реална ситуация. Така добре си потънах в една зелена ливада, че вече си мислех на кой да звъня, но се сетих за последната възможност... И блокажа ме измъкна. Направо не ми се вярваше (имайки предвид, че вече съм с летните гуми), но ме измъкна от много сложна ситуация... Задният блокаж е голям плюс, признавам...
  11. http://mmc-manuals.ru/manuals/pajero_sport_iii/online/Service_Manual/2016/23/html/M123116040001400ENG.HTM Това излезна в гугъл...
  12. Здравейте, Появи ми се някакъв проблем с раздатката... Влиза в авариен режим при някакви условия, които може би имат нещо общо. Но след като загася мотора и отново запаля всичко си е нормално. Всичко включва и работи без никакви страни звуци. Влиза в авариен режим или при скорост над 120 и то поддържана за по-дълго време или при каране по черен път. Не го прави винаги, а примерно веднъж на няколко дни. Имам чувството, че е заради вибрациите по черният път или при скорост над 120... Мисля, че това е общото между двата случая. Диагностиката казва някакво замасяване на нещо си... Някакви идейни какво да гледам и къде?
  13. Иначе на този етап машинката впечатлява. Пробвах я на кален, черен път с коловози около 30 см. и вода още толкова... Средно дълбока угър по време на дъжд. Сняг около 30-35 см. Изкачване и спускане. Смесен път с коловози от сняг и лед (изкачване-спускане). Пшеница нива по време на дъжд (не валирана), буквално усещах как потъва в нея... И до този момент не съм включил нищо освен двата моста. Върви добре, без грижи. А гумите са някакви зимни... Вярно чисто нови...
  14. Хм, Мен опита ме е научил, че при кал помага само трактор. Ни блокади, ни гуми, ни опит на чернозема...Понякога с двойно трябва да е тракторът😊 Виж за сухо и криво, този блокаж ми е бил много нужен при другите машини 😊
×
×
  • Създаване...