Премини към съдържание

Блокаж на заден диф.


Препоръчано мнение

Вчера пробвах да заключа засния диф. Заключи и после не ще да отключи. За да го освободя се наложи да сваля компресора. Някой може ли да обясни как става освобождаването на дифа. За заключване се задейства компресора а за отключване?

Поздрави и благодаря.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес разглобих компресорчето. Вътре има един пресостат, който спира моторчето като вдигне 0.3 bar налягане. Отделно има един електромагнитен клапан, който трябва да разтовари системата за да се отключи дифа. Предполагам точно това клапанче ми прави проблем.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес разглобих компресорчето. Вътре има един пресостат, който спира моторчето като вдигне 0.3 bar налягане. Отделно има един електромагнитен клапан, който трябва да разтовари системата за да се отключи дифа. Предполагам точно това клапанче ми прави проблем.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

можеше просто да откачиш маркучето от тръбичката от единия край, най често от дифа и леко да раздвижиш колата напред-назад и щеше да осводоби.....иначе да, клапанчето най вероятно е блокирало и клеасало и за това не изпуска .....може все пак да провериш с пробна лампа дали идва токк до въпросното клапанче за да си убеден че е от него....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

можеше просто да откачиш маркучето от тръбичката от единия край, най често от дифа и леко да раздвижиш колата напред-назад и щеше да осводоби.....иначе да, клапанчето най вероятно е блокирало и клеасало и за това не изпуска .....може все пак да провериш с пробна лампа дали идва токк до въпросното клапанче за да си убеден че е от него....

100% проблема е в разтоварващия клапан. Като откача маркуча дифа веднага се отключва. Гумичката беше се раздула и той въобще не мърдаше. Скъсих я малко и уж почна да разтоварва но като го монтирах на колата пак не иска.

За колко време трябва да се отключи дифа ако всичко е наред?

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направих го! Още малко скъсих гумичката и стана.

Зацепва за 5/6 секунди, отцепва за 2сек.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направих го! Още малко скъсих гумичката и стана.

Зацепва за 5/6 секунди, отцепва за 2сек.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

....айде честито.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....айде честито.....

Мерси!

https://www.drive2.ru/l/6990386/ тук малко снимков материал от руснаците.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Днес пак ядец http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mad.gif

 

Вкарах колата в един пясък и включих задния блокаж. Да ама после не иска да освободи.

Та лягам отдолу откачам мъркучето към дифа (това е идея на Диджея) и дифа се отключи.

Достъпа не е много труден само ви трябват едни клещи да имате под ръка. Аз имах .... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif даже работно облекло и лопата.

 

Моят сайт този соленоид мисля да използвам за да разтоварвам системата.

Редактирано от niki nikolov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте,

Това ми е първият пост в вашият форум и ще задам първите си въпроси. Та ако ви се сторят малко глупави простете, но и от скоро си купих първото Паджеро в живота.

Купих машинката съвсем скоро. Преди седмица. Струва ми се, че пуснах на добра кола, но вече започвам да откривам някой недостатъци. Намирам дребните недостатъци за нормални, все пак е на 18 години. Но аз обичам всичко да ми е наред по автомобилите, та започвам да отстранявам.

Конкретният въпрос в тази тема ми е следният - блокада на задният диференциал не се включва. Лампата на таблото мога, но не светва. При натискане на бутона не се чува никакъв звук от моторчето над задният мост. В Ел системата ли да търся проблема? И като за начало къде се намират бушоните за това моторче?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

. Лампата на таблото мога, но не светва.

.....????...

 

ако мига, е друго, не търси ел. проблем, а проблем във вакуума, който се генерира от ел. помпичка,тя рабооти , след като казваш че се чува....вероятно скъсан маркуч, прецакана мембрана в дифа, или прецакан датчик на дифа, показващ че той е включен...

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Блокажа може да се включи само на бавни. Тоест малкото лосче тряябва да е в предно положение.

Поздрави,

Стоян

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно не съм се изразил правилно.

При включване на понижена предавка, след като съм поставил скоростите на неутрална и съм проверил дали съм на понижаваща и съм сте уверил, че е включена! Тогава се опитвам да включа блокажа на задният диференциал. При натискане на бутона за това от моторчето не се чува никакъв звук (имам приятел с П2 и там сте чува жужене за няколко секунди и му се включва блокажа) лампата на таблото започва да мига, но не светва за постоянно като при останалите режими когато се включат. Опитах с напред-назад, но няма промяна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом не чуваш помпичката значи не работи и най-вероятно е блокирал мотора и. На П2 мисля се намира под задната седалка. Колега @@@, как го измисли този ник не ми е ясно :) Един съвет, пиши кратки постове щото най- същественото се пропуска " НЕ се чува" Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Редактирано от niki nikolov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,

Аз също си мисля, че е нещо по електричеството или блокаж на моторчето...

Някой ще ми каже ли къде му е бушона на това моторче? Че ще ме изяде до понеделник.

И друг въпрос - от къде мога да си купя такова моторче ако се окаже "мъртво"?

 

Пс: Ника е много як 😊 преди много години го използвах в една игра и незнам защо се сетих за това при тази регистрация...

Кльомбите са си яки 😂😂😂

Редактирано от @@@
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,

Аз също си мисля, че е нещо по електричеството или блокаж на моторчето...

Някой ще ми каже ли къде му е бушона на това моторче? Че ще ме изяде до понеделник.

И друг въпрос - от къде мога да си купя такова моторче ако се окаже "мъртво"?

 

Пс: Ника е много як преди много години го използвах в една игра и незнам защо се сетих за това при тази регистрация...

Кльомбите са си яки

няма да е бушон. моя беше блокорал без да има проблем с бушон.

Напоследък забеляВам тенденция форумджиите да използват истенските си имена.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проверете си кабелите и буксата на моторчето,предполагам знаете къде се намира. Ако е скапано моторчето по автоморгите ще намерите. Имам прятели,дето разглобяват такива джипове (в Лясковец). Лампата за вкл блокаж мига,но когато раздвижите автомобила ,трябва да светне постоянно(ако всичко е на ред). Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добра вечер,

Аз такова... Да се похваля...

Проблемът с блока ми е решен...

Бяха прекъснати жиците и едното мъркучле на вакуума...

След 15 минути на канала всичко се реши и съм ХеПи 😊

Редактирано от @@@
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добра вечер,

Аз такова... Да се похваля...

Проблемът с блока ми е решен...

Бяха прекъснати жиците и едното мъркучле на вакуума...

След 15 минути на канала всичко се реши и съм ХеПи

късметлия, аз още чакам клапан от алиекспрес.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,

Но честно казано не съм сигурен колко ще ми е полезно това. До този момент не може ли да ме извади двойното и бавните, помага само тракторът. Но и за първи път карам Паджеро... Та ще видим....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,

Но честно казано не съм сигурен колко ще ми е полезно това. До този момент не може ли да ме извади двойното и бавните, помага само тракторът. Но и за първи път карам Паджеро... Та ще видим....

.....вади вади .....но и зависи с какви гуми си...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....един ден есента бяхме се събрали 10-тина добре оборудвани джипа за разходка покрай Витоша....бяхме и 3 Л200 КВ4 купета ,но с различни гуми, аз бях с БФ-а мът терейн, а почти всички бяха с Олл терейна на различните марки....Тойо,БФ-а,Кумхо и т.н......минахме през доста коварни терени и само моята мина навсякъде без чужда намеса...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм,

Мен опита ме е научил, че при кал помага само трактор. Ни блокади, ни гуми, ни опит на чернозема...Понякога с двойно трябва да е тракторът😊

Виж за сухо и криво, този блокаж ми е бил много нужен при другите машини 😊

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Иначе на този етап машинката впечатлява. Пробвах я на кален, черен път с коловози около 30 см. и вода още толкова... Средно дълбока угър по време на дъжд. Сняг около 30-35 см. Изкачване и спускане. Смесен път с коловози от сняг и лед (изкачване-спускане). Пшеница нива по време на дъжд (не валирана), буквално усещах как потъва в нея...

И до този момент не съм включил нищо освен двата моста.

Върви добре, без грижи.

А гумите са някакви зимни... Вярно чисто нови...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Днес за първи път ми се наложи да използвам блокажа на задният диференциал в реална ситуация. Така добре си потънах в една зелена ливада, че вече си мислех на кой да звъня, но се сетих за последната възможност... И блокажа ме измъкна. Направо не ми се вярваше (имайки предвид, че вече съм с летните гуми), но ме измъкна от много сложна ситуация...

Задният блокаж е голям плюс, признавам...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...