Премини към съдържание

Обучение на предно ляво стъкло!


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, предно ляво стъкло на Грандиса ми се вдига на няколко пъти т.е. трябва да натисна бутона 3-4 пъти за да се вдигне до горе. За спускането е същото. Това е и за двете степени на ключа. При другите стъкла няма този проблем т.е. ако натисна бутона или го издърпан до край стъклата се вдигат и спуска без прекъсване. Как се решава този проблем? Четох за обучение при Аутлендър но тук не се получи като го тествах. При Грандиса дали е различно? Това решава ли се с обучение или има някакъв проблем?

 

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Натискаш два пъти много бързо кочето и режима на вдигане и слизане на стъклото се сменя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Натискаш два пъти много бързо кочето и режима на вдигане и слизане на стъклото се сменя.

 

Здрасти Колега, благодаря за отговора. Малко повече насоки, опитах и по твоя начин и не се получава. Как точно се случва, колата на контакт, вратата отворена или затворена, кое копче натискам бързо и т.н.

 

Благодаря Ти!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Задължително на контакт. Натискам копчето за вдигане на стъклото и когато режима не ми хареса(защото той може да се промени, както казах, чрез фаст натискане без да искаш)просто го натискам два пъти много бързо(цък-цък) и веднага тогава на третия път натискам продължително да видя резултата! На всички коли, които съм имал, така се променя режима на стъклото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, не съм пробвал на Грандиса, но на предишната ми кола (опел) тези режими се сменяха след задържане на бутона при което се чуваше някакво реленце и така. Може да се опита и този вариант. Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите на всички. При мен нещата не се получават, каквото и да пробвам.

 

Други насоки?

 

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Обучението се прави на запален двигател, за де не тормозиш акумулатора.

Спускаш до крайно долно положение и задържаш около 5 секунди. вдигаш до крайно горно положение и задържаш за 5 сек.

При 90% от марките и модели японски автомобили това обучение действа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обучението се прави на запален двигател, за де не тормозиш акумулатора.

Спускаш до крайно долно положение и задържаш около 5 секунди. вдигаш до крайно горно положение и задържаш за 5 сек.

При 90% от марките и модели японски автомобили това обучение действа.

 

Когато натискам копчето до крайно долно положение при движение надолу на стъклото няма проблем т.е. слиза до долу и задържам 5-6 сек. НО когато започна да вдигам нагоре не мога да вдигна стъклото наведнъж без прекъсване защото то прави 3-4 спирания. Дори да го задържа не става. Като се вдигне горе с тези 3-4 спирания задържам за 5-6 секунди НО не става след това, пак греда!

 

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...