Премини към съдържание

Тодор М

Потребител
  • От него общо

    21
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Варна

Тодор М's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Обучението се прави на запален двигател, за де не тормозиш акумулатора. Спускаш до крайно долно положение и задържаш около 5 секунди. вдигаш до крайно горно положение и задържаш за 5 сек. При 90% от марките и модели японски автомобили това обучение действа.
  2. МихоВ, това ще е първия Спейс Стар 2001 год. с казанче на чистачките в ляво :rolleyes: В близост до левия фар е разширителния съд на охладителната система. Съдината е отворен тип, т.е. няма клапан. В нея влиза един маркуч от радиатора след капачката (клапан) и излиза един шлаух оставен да виси свободно към земята. Колегата Бонев да си постеле един найлон под проблемното място и да събере от капещото нещо. С душене и близане на асфалта няма как да се определи какво изтича.
  3. Колега, не видях кой модел ти е автомобила, но при Спейс Стар датчика за отворено положение на петата врата е в бравата.
  4. Не прави нищо. Щом вече няколко пъти е загряла до работна температура, системата се е обезвъздушила. Разширителния съд е отворен към атмосферата чрез един шлаух и каквото е било излишно, вече е излязло.
  5. :D Рекламата за "маслото с краварката". Deutsche markenbutter :D
  6. Svetliof : EDIT: Разликата която усеща двигателя при използването (говоря конкретно за моя Мицку 1.3) на SAE 0W-30 / 5W-30, пък и дори на SAE 0W-40 спрямо SAE 5W-40 / 10W-40 е такава, все едно че под връх Мусала сваляш раницата с 20 кг товар и с лекота продължаваш до върха, т.е. на двигателя му е по-леко. Затова винаги съм застъпвал тезата, че при избора на масло трябва да се вдига качеството на формулата, а не гъстотата. Днес "свалих раницата" :icon_thumbup: като сипах 5W30 API:SN/CF ; ACEA:C3 mid SAPS, марката не е интересна. МАтора е всеизвестния 4G13. Ефекта беше очакван, оборотите "скочиха" до 1000-1100 и се наложи да направя процедурата с разкачане на акумулатора и работа на място 10 мин. Няма никакви проблеми с налягането и ламБата за маслото гасне още като види ключа. Два или три повдигача продължават да си тракат когато си искат (не ги интересува дали им е топло или студено) Наблюденията ще продължат още 10-тина дни и (може би???) ще слагам присадка за повдигачи. Щях да пропусна; предното масло беше 10W40 на същата марка. Преди смяната имаше малка дилема дали да сменя И марката И вискозитета И формулата, но смених само вискозитет и формула.
  7. Проблема не е в главния мозък, а в централата за управление на възглавниците. Обикновено стои в централната конзола около скоростния лост или под радиаторчето за парно. Също така, при някои марки автомобили централата подлежи на препрограмиране до три пъти. И да, при повечето автомобили наистина централата се сваля, за да се манипулира.
  8. Преди да развиеш болтовете и гайките на седЯлката, провери дали не е "вързана" за пода с жълти кабели! Разкачи ги от буксата и НЕ върти ключа на контакт и НЕ стартирай автомобила! Ако ги има, кабелите са за въздушната възглавница в седЯлката.
  9. Пробвайте първо със смяна на втулките и регулиране. Поради липса на някои частици, ще трябва да внимаваш дали си на първа или задна. При мен няма липси (май), но някъде ми задържа черната пластмаса, която се дърпа нагоре. Надолу прави само половината си ход и я добутвам на ръка. Ще купувам и сменям и втулки, та тогава ще търся и какво задържа. Както и да се развие проблема, пиши какво се е случило.
  10. На твоите снимки не виждам пружината с № 24662 и гумения О-пръстен № 24102С . По спомен, пружината служи да издърпа нагоре втулката с № 24102D , при издърпване на черната пластмаса на лоста нагоре. По мое мнение, дали ги има или няма, скоростите пак ще се включват. За задната по-важно е при издърпване на черната пластмаса на лоста нагоре, долния край да премине над ограничителя в ляво по посока на движението. Направих ти снимки при нормално и при издърпано положение (задна) на лоста. При теб или не преминава над ограничителя или (по-вероятното) изхабени втулки № 24594Е и НЕправилно регулирана щанга от скоростния лост до кутията [/img] http://tatitosho.snimka.bg/automobiles/space-star.837933.35040816 http://tatitosho.snimka.bg/automobiles/space-star.837933.35040817 http://tatitosho.snimka.bg/automobiles/space-star.837933.35040815 . Дано съм се оправил с качването на снимките :rolleyes:
  11. Не виждам липсващи части в механизма на скоростния лост. Единствено гумения маншон, който се дадява през тръбичкат с втулките и затваря механизма от долната страна (извън купето), но може би ти си го свалил и не си го снимал. Потърси, има тема. Маншона се продава, втулките също. http://www.auto-parts.spb.ru/cat/mi/mi2.mycat?SelPrt&t=KQAjSFwAI0hWACNIa1pLcRhBem56WY0RaF0jSCU_IogpQCe3yS/0tGkAYkopICMcSk0fYEEAWdIfkclFZVDy22kGrwUzED0geumuKIm/xlErfQkIk9FqKkiUcziaM71u1Js7gR/wUxykfI_CJmglDwXYjly2ehv2Tq9t4OVoI72WF1ENEVCz5nBBfg==&sgr=Ej5JGhE_SRo3PkkaUGQhIyN/EDxBZ8BvUfpJGhM2SUoSHkk7ErzFR9sqqFhQG5wVAg==
  12. Оригиналното радио/CD/касетофон с бутонче DISP, няма код.
  13. Тодор М

    Ръчна спирачка

    Предполагам, че е нормално, иначе жилата ще са постоянно опънати и може да задържа спирачката. И при мен в началото се вдига съвсем лесно, без никакво усилие. Има празен ход и при леко вдигане (2-3 см.) и пускане си се връща в най-долно положение от тежестта на лоста. Първия зъб е след тези 3 см. Това е при мен, а колко е нормално... :icon_hmm:
  14. Тодор М

    Ръчна спирачка

    За 2002 год. би трябвало отзад да е дискова спирачка. Не правиш нищо. Саморегулираща или ако предпочиташ самонатягаща. Ако си сменял или ще сменяш накладки, след смяната натискаш крачната няколко пъти до втвърдяване на педала и след това дърпаш ръчната. Ако штрака над 5 зъба, дърпаш и пускаш 5-6 пъти и всичко си идва на място. Успех с ремонта :icon_thumbup:
  15. И аз благодаря за линковете Преди две седмици и аз установих, че е маншона е скъсан. За сега спасих положението с гумена капачка от някакъв фар, PU лепило и няколко ленти кабелбанд (миши, свински и кой както ги знае, опашки)
×
×
  • Създаване...