Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Обучение на предно ляво стъкло!


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, предно ляво стъкло на Грандиса ми се вдига на няколко пъти т.е. трябва да натисна бутона 3-4 пъти за да се вдигне до горе. За спускането е същото. Това е и за двете степени на ключа. При другите стъкла няма този проблем т.е. ако натисна бутона или го издърпан до край стъклата се вдигат и спуска без прекъсване. Как се решава този проблем? Четох за обучение при Аутлендър но тук не се получи като го тествах. При Грандиса дали е различно? Това решава ли се с обучение или има някакъв проблем?

 

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Натискаш два пъти много бързо кочето и режима на вдигане и слизане на стъклото се сменя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Натискаш два пъти много бързо кочето и режима на вдигане и слизане на стъклото се сменя.

 

Здрасти Колега, благодаря за отговора. Малко повече насоки, опитах и по твоя начин и не се получава. Как точно се случва, колата на контакт, вратата отворена или затворена, кое копче натискам бързо и т.н.

 

Благодаря Ти!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Задължително на контакт. Натискам копчето за вдигане на стъклото и когато режима не ми хареса(защото той може да се промени, както казах, чрез фаст натискане без да искаш)просто го натискам два пъти много бързо(цък-цък) и веднага тогава на третия път натискам продължително да видя резултата! На всички коли, които съм имал, така се променя режима на стъклото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, не съм пробвал на Грандиса, но на предишната ми кола (опел) тези режими се сменяха след задържане на бутона при което се чуваше някакво реленце и така. Може да се опита и този вариант. Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите на всички. При мен нещата не се получават, каквото и да пробвам.

 

Други насоки?

 

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Обучението се прави на запален двигател, за де не тормозиш акумулатора.

Спускаш до крайно долно положение и задържаш около 5 секунди. вдигаш до крайно горно положение и задържаш за 5 сек.

При 90% от марките и модели японски автомобили това обучение действа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обучението се прави на запален двигател, за де не тормозиш акумулатора.

Спускаш до крайно долно положение и задържаш около 5 секунди. вдигаш до крайно горно положение и задържаш за 5 сек.

При 90% от марките и модели японски автомобили това обучение действа.

 

Когато натискам копчето до крайно долно положение при движение надолу на стъклото няма проблем т.е. слиза до долу и задържам 5-6 сек. НО когато започна да вдигам нагоре не мога да вдигна стъклото наведнъж без прекъсване защото то прави 3-4 спирания. Дори да го задържа не става. Като се вдигне горе с тези 3-4 спирания задържам за 5-6 секунди НО не става след това, пак греда!

 

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...