masterross Публикувано 2 декември 2007 Сподели Публикувано 2 декември 2007 Имам едно запитване към колегите с 15 цола...Как се държи ходовата част? Не се ли разбива бързо с 15-ките? Кой е по добрия вариант 14" или 15"...Днес един майстор-вулканизатор ме съветва да сложа 14"....Здрасти, Аз съм с 16" 215/40 и изглежда невероятно!Не мога да ти кажа каква е динамиката м/у 13-ките защото никога не съм го карал с тях (стоят си в мазето).Можеш да ги разгледаш тук Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djon Публикувано 3 декември 2007 Сподели Публикувано 3 декември 2007 наистина изглежда добре :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iNFECTED Публикувано 3 декември 2007 Сподели Публикувано 3 декември 2007 masterross, Колега, с 215 не ти ли опира като качиш 1-2ма отзад ???... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 3 декември 2007 Сподели Публикувано 3 декември 2007 Добре ли? Мисля че колегата е най-големия тузар в региона Колега тоя колт е 6 точки от сякъде!! Как е звука с ремуса? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 3 декември 2007 Сподели Публикувано 3 декември 2007 masterross, Колега, с 215 не ти ли опира като качиш 1-2ма отзад ???... :icon_hmm: по принцип не качвам но веднъж возих едни големи бейбита и по дупките отзад някаде опираше, но на кой му пука А и освен това при пълно навъртане на волана леко опира в пластмасовия протектор на бронята.Ниналият път когато свалях джантите нагрях и огънах този протектор, но от другия край го забравих @emilще ти запиша днес звука защото не мойе да се опипе с думи)))) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 3 декември 2007 Сподели Публикувано 3 декември 2007 ооооооооо да кеф кеф кеф....ще чакамАз бях пуснал тема за този ремус...мисля за лято да се обурадвам и исках отзиви... :icon_rock: :icon_rock:Абе колега защо на 8-ми невземеш с твоя самолет да дойдеш на срещата във Варна...ще се радвам адски да видя това бебче ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 8 декември 2007 Сподели Публикувано 8 декември 2007 Здрасти,Ето прикачам файл (записах го с телефона).Не се чува много добре но на бързо толкова remus.wav Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 8 декември 2007 Сподели Публикувано 8 декември 2007 Ааааа грубо!!! Искам и аааааз Колега това само задното гърне на ремус ли е или цяла генерация?! Само задното гърне което е за колт и струва 320 евро може да се напъна да си взема Другия път да доидеш на среща да го видим това зверче!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 9 декември 2007 Сподели Публикувано 9 декември 2007 Ами не зная...Не разбирам много но един приятел монтиор каза, че може би и колекторните тръби са сменени.Човека от когото е закупена е бил манияк. Задната седалка я нямало а целият багажник бил една огромна тонколона с 2x15" баси и много среди и пищялки.Но и искам много кинти и моя човек, който ми я докара не се съгласил.Отделно под кората на скоростния лост намерих управление за цветомузика !!! Но сега съм решил да се връщам пак на Галант!Даже съм пуснал дзвера в мобилето.Ако някой го интересува ще има отстапки за Коледа + 4бр. зимни гуми с джанти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 10 декември 2007 Сподели Публикувано 10 декември 2007 13 са му идеални за зимата! 14-ки и 15- стават, но вече трябва да подгънеш калницити! Иначе с 13ките е най-пъргав! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
databass Публикувано 14 март 2008 Сподели Публикувано 14 март 2008 Така имам въпросче за моя Colt 1.6 113 кончета дали ако му сложа едни 15-ки с гуми 195 50 ще опира някаде и дали ще са му тежички! А и дали ще са ми тежички и на мене в разхода на гориво? Благодаря предварително ако някой ми отговори!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
databass Публикувано 15 март 2008 Сподели Публикувано 15 март 2008 Моля колеги кажете нещо! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 Моля колеги кажете нещо! Аз съм с 15" 195/50...Разхода на гориво не го гледам, сипвам и карам...Колта ми е 90 коня и 15"-ките му идват изключително добре! На обратните завои на кранево влязах с 50 км/ч с загряли гуми ...Никъде няма нищо да ти опира...Колата започва да вози твърдо, но стабилноста се променя изключително...Колата се отваря и изглежда много по-добре...А с гуми Yokohama advan sport, колта с 190 км/ч седи здраво на пътя, а с 13-ките едвам го държах Ето и мойтеДЖАНТИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
databass Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 Бате, джантетата са уникални - евала. Но аз се чудя дали ако сме 4 човека няма да опира отзад. Иначе и при мен с 13-ките с 4 човека при 190 не ми бяга въобще :P ! Все пак благодаря за информацията!!! Редакция: препоръчително е да използваш препинателни знаци. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 Бате джантета са уникални евала ма аз се чуда дали ако сме 4 човека няма да опира отзад иначе аз и с 13-ките с 4 човека при 190 не ми бяга въобще :P ! Все пак благодаря за информацията!!! Значи, заводските гуми на колт са 175/70 13"! Ако сложиш 185/60 14" или 195/50 15" крайния диаметър остава същия като с 13"...Просто ще имаш по голяма джанта с по-нисък профил гума..Хем скоростомера няма да ти отчита грешно, хем няма да ти опира никъде Но нископрофилната гума не се усуква в завоите и е с по-голяма площ на сцепление, което води до доста по-голяма стабилност Може да сложиш и 205/40 16" но тогава при пълен ляв или десен предните гуми ще опират и се налагат корекции...Не ти препоръчвам 16" защото гумата става прекалено с нисък борд и по наще пътища ще има да кривиш джанти!!! Извод: от личен опит и убеждения, и от коментарите във форума ти казвам че за мен най-добрия вариант за колта е 195/50 15"...Минуси: Покачване на разхода и втвърдяване на возията...Въртенето на волана се затруднява много леко защото имаш хидравлика...Логично е и ходовата част да се амортизира по-бързо...Плюсове: По бързо постигане на сцепление при старт, по-добро ускорение 0-100, по-добра стабилност...Казано на жаргон - колата залепва за пътя...И още нещо - нископрофилните гуми са по шумнички Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor todorov Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 Абе с 15 цола е доста по стабилна, но на старта - трудничко е.И вярно, че са шумни. Аз съм с 195/50 и не искам да си помислям за 13". Но на старта с 13" е по-пъргава.Между другото, дали ще залепи стрелката на 200, защото повече от 170 не съм пробвал.Иначе с 170 стои като залепена, чак се учудих - егати японското чудо :D . Редакция: пиши по-грамотно и използвай препинателни знаци! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 Аз съм убеден, че с 15-ките правя по-добър старт!!! След 80-100 е по-тромава. Всъщност с 13-ките какъв старт да напрая като тя не иска да спре да ги върти?! Аз ходих към Каменар да ги тествам и вдигнах 190 и ми се изпречиха. Убеден съм че 200 ще ги залепи но трябва дълга отсечка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
databass Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 Да и аз бях до Пловдив скоро и на връщане 190 и настигам травик иначе ще ги напраи даже 220 ако съм сам! Но да мисла да слагам 15-ки само трябва да посабера още малко парички и да ги слагам напрао Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 Да и аз бях до пловдив скоро и на връщане 190 и настигам травик иначе ще ги напраи даже 220 ако съм сам! Но да мисла да слагам 15-ки само трябва да посабера още малко парички и да ги слагам напрао Колеги , с Колт повече от 170 си е направо самоубийство........... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slug Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 Колеги да ви питам някой слагал ли е 15" джанти на Колт с 1.3 двигател? Щото дойде време да слагам летните гуми, а те са ми 13" и се чудя дали да не ги продам и да си взема нови гуми с джанти 15". Не знам дали ще можи да ги върти колицата... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 Колеги , с Колт повече от 170 си е направо самоубийство........... :icon_blush: И аз мисля така...200 си е скорост която може да вдигнеш моментно просто да си удволетвориш душата, но не и да караш дълго с такава скорост...Колта все пак е малка градска кола..Който иска магистрална кола трябва да се ориентира към Галант например ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 Гръмна ми старият Хард, но мисля че на някой диск имам снимки на колта и ще ви покажа как си върви като пич с 220-225, от 215 нагоре си е малко рисково заради неравностите по пътя- все едно се подготвя за излитане! В интерес на истината 210 си му беше безпроблемна скорост! С 15-ките му беше трудно след 200- в смисъл че ускоряваше по бавно, а не като с 13-ките, но пък при тази скорост поне повечко тежаха на пътя и ми беше по-трудно да полетя! Над 225 само веднъж съм вдигал, но си е доста страшничко, нямах никакви спойлери които да ме залепят надолу и честно казано жив късмет че не съм полетял в отвъдното ;) А що се отнася до голяма кола- мисля, че една Сигма ще стои най добре ;–) :plane: :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
databass Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 Риска е голям наистина ако летиш с 200 през целия път няма значение с какво си! Аз просто исках да вида колко ще дигне Колтчето и останах мн доволен от 190 при 4 човека ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
delev Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 абе хора колтчето направо лети с 15-ките.карал съм го с 220 без проблеми и стои като залепено на пътя.според мен най-добрата джанта за мицу-то е 15-ката.естествено трябва да имаш и хубави гуми иначе става мазало. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golev Публикувано 17 март 2008 Сподели Публикувано 17 март 2008 Аз си карам с 13-ките, 170/70/13, няма никакви проблеми, колата си е стабилна, повече от 130-140 не съм вдигал, щото моя Колт не може Колеги, не си правете гаргара с колите, карай си спокойно, наслаждавай се на возенето и това е Не виждам смисъл да слагам 15-16 цола джанти - вие сами казахте, че возенето става по-твърдо, окачването се износва по-бързо ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.