sOwTz Публикувано 11 юли 2018 Сподели Публикувано 11 юли 2018 (редакция) Здравейте колеги, Автомата си замина, та се чудя дали мога да си взема скоростна кутия типтрокик от GDI и да я инсталирам на 6A13 ? Редактирано 11 юли 2018 от sOwTz Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kryndon Публикувано 11 юли 2018 Сподели Публикувано 11 юли 2018 Колега за съжаление кутиите са различни. ГДИ-то е 4 цилиндров блок а 6А13-то е 6 цилиндров. Камбаната тоест е излята различно за всяка кутия и се захваща различно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sOwTz Публикувано 12 юли 2018 Автор Сподели Публикувано 12 юли 2018 Колега за съжаление кутиите са различни. ГДИ-то е 4 цилиндров блок а 6А13-то е 6 цилиндров. Камбаната тоест е излята различно за всяка кутия и се захваща различно. Колега, мисля, че намерих кутия, но е без торк. Естествено има за GDI и сега идва въпроса и те ли ще имат разлика или по-скоро са идентични? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sOwTz Публикувано 12 юли 2018 Автор Сподели Публикувано 12 юли 2018 На кратко да разкажа какво стана, на магистралата при изпреварнане с голям положителен наклон с 160км/ч бях настигнат и притиснат, опитах се да се прибера по бързо и затова върнах на 3та, но за жалост не ми се получи. Останах на D а колата си вдигаше обороти се едно е на N. Когато спрях, от скоростите чух виещ звук, който се усилваше правопропорционално с вдигането на оборотите. ПриP,R,N,D, звукът е същият и колата не помръдва. Същото поведение има и при ръчния режим на типтроника, а на таблото ми показва смяната от 1ва на 2ра. Дали само въпросният "торк/хидротрансформатор" е заминал или съм помлял и кутията? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 юли 2018 Сподели Публикувано 13 юли 2018 Мисля, че е само торка... :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 юли 2018 Сподели Публикувано 16 юли 2018 На кратко да разкажа какво стана, на магистралата при изпреварнане с голям положителен наклон с 160км/ч бях настигнат и притиснат, опитах се да се прибера по бързо и затова върнах на 3та, но за жалост не ми се получи. Останах на D а колата си вдигаше обороти се едно е на N. Когато спрях, от скоростите чух виещ звук, който се усилваше правопропорционално с вдигането на оборотите. ПриP,R,N,D, звукът е същият и колата не помръдва. Същото поведение има и при ръчния режим на типтроника, а на таблото ми показва смяната от 1ва на 2ра. Дали само въпросният "торк/хидротрансформатор" е заминал или съм помлял и кутията?.....превъртял е торка,ако мотора работи, няма проблем с него ,но ало е вариант да счупиш и него, тъй като при такава скорост и обороти, при превъртането на шлиците в малката главина на торка, се освобождава огромно количество енергия от мотора , и той влиза директно в червения сектор на оборотите, даме вдига неусетно повече от 6-7к об./мин, при което може да прескочи агренажа и да се срещнат клапаните в буталата.....Торка се рециклира с нова главина ,обикновенно на фирмата СОНАКС, американска и става като нова, държи около 7-8 години след това,освен ако нямаш друг проблем с кутията....така че не търсете цяла кутия, а само торк или го рециклирайте този......ние също го правим това..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sOwTz Публикувано 20 юли 2018 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2018 .....превъртял е торка,ако мотора работи, няма проблем с него ,но ало е вариант да счупиш и него, тъй като при такава скорост и обороти, при превъртането на шлиците в малката главина на торка, се освобождава огромно количество енергия от мотора , и той влиза директно в червения сектор на оборотите, даме вдига неусетно повече от 6-7к об./мин, при което може да прескочи агренажа и да се срещнат клапаните в буталата.....Торка се рециклира с нова главина ,обикновенно на фирмата СОНАКС, американска и става като нова, държи около 7-8 години след това,освен ако нямаш друг проблем с кутията....така че не търсете цяла кутия, а само торк или го рециклирайте този......ние също го правим това..... Попринцип имам луфт в самата кутия, където влизат пулоските, и има едно тресене, което се усеща при плавно ускоряване на път с лек положителен наклон.Това се получи след като един майстор се учи на колата ми, беше ми разменил местата на пулоските(по негови думи), което не мога да си обясня тъй като са различна дължина.В крайна сметка след по-малко от месец лявата пулоска ми се беше извадила мистеризно и позагубих някой друг литър масълце. Не можах да намеря семеринг, трябваше да пътувам и изпозвахме стария, но пулоската не искаше да щракне и игра чука..Истината е, че михах 30к км от тогава.Предполагам това няма общо със случилото се на магистралата, но мисля, че е редно да го направя като ще свалям кутията.Въпроса е какво точно се е случило, възможно ли е рециклиране и каква би била проблизителната стойност на ремонта? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 юли 2018 Сподели Публикувано 21 юли 2018 Предполагам това няма общо със случилото се на магистралатаАз пък съм сигурен, че това, което описваш има много общо със случилото се на магистралата. :rulez: Рециклирането е възможно, но кой ще го прави е въпроса... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.