Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Има ли разлика в скоростните кутиите (автоматик типтроник) на GDI и V6


sOwTz

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Автомата си замина, та се чудя дали мога да си взема скоростна кутия типтрокик от GDI и да я инсталирам на 6A13 ?

Редактирано от sOwTz
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега за съжаление кутиите са различни. ГДИ-то е 4 цилиндров блок а 6А13-то е 6 цилиндров. Камбаната тоест е излята различно за всяка кутия и се захваща различно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега за съжаление кутиите са различни. ГДИ-то е 4 цилиндров блок а 6А13-то е 6 цилиндров. Камбаната тоест е излята различно за всяка кутия и се захваща различно.

 

Колега, мисля, че намерих кутия, но е без торк. Естествено има за GDI и сега идва въпроса и те ли ще имат разлика или по-скоро са идентични?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На кратко да разкажа какво стана, на магистралата при изпреварнане с голям положителен наклон с 160км/ч бях настигнат и притиснат, опитах се да се прибера по бързо и затова върнах на 3та, но за жалост не ми се получи. Останах на D а колата си вдигаше обороти се едно е на N. Когато спрях, от скоростите чух виещ звук, който се усилваше правопропорционално с вдигането на оборотите. При

P,R,N,D, звукът е същият и колата не помръдва. Същото поведение има и при ръчния режим на типтроника, а на таблото ми показва смяната от 1ва на 2ра. Дали само въпросният "торк/хидротрансформатор" е заминал или съм помлял и кутията?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На кратко да разкажа какво стана, на магистралата при изпреварнане с голям положителен наклон с 160км/ч бях настигнат и притиснат, опитах се да се прибера по бързо и затова върнах на 3та, но за жалост не ми се получи. Останах на D а колата си вдигаше обороти се едно е на N. Когато спрях, от скоростите чух виещ звук, който се усилваше правопропорционално с вдигането на оборотите. При

P,R,N,D, звукът е същият и колата не помръдва. Същото поведение има и при ръчния режим на типтроника, а на таблото ми показва смяната от 1ва на 2ра. Дали само въпросният "торк/хидротрансформатор" е заминал или съм помлял и кутията?

.....превъртял е торка,ако мотора работи, няма проблем с него ,но ало е вариант да счупиш и него, тъй като при такава скорост и обороти, при превъртането на шлиците в малката главина на торка, се освобождава огромно количество енергия от мотора , и той влиза директно в червения сектор на оборотите, даме вдига неусетно повече от 6-7к об./мин, при което може да прескочи агренажа и да се срещнат клапаните в буталата.....

Торка се рециклира с нова главина ,обикновенно на фирмата СОНАКС, американска и става като нова, държи около 7-8 години след това,освен ако нямаш друг проблем с кутията....така че не търсете цяла кутия, а само торк или го рециклирайте този......ние също го правим това.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....превъртял е торка,ако мотора работи, няма проблем с него ,но ало е вариант да счупиш и него, тъй като при такава скорост и обороти, при превъртането на шлиците в малката главина на торка, се освобождава огромно количество енергия от мотора , и той влиза директно в червения сектор на оборотите, даме вдига неусетно повече от 6-7к об./мин, при което може да прескочи агренажа и да се срещнат клапаните в буталата.....

Торка се рециклира с нова главина ,обикновенно на фирмата СОНАКС, американска и става като нова, държи около 7-8 години след това,освен ако нямаш друг проблем с кутията....така че не търсете цяла кутия, а само торк или го рециклирайте този......ние също го правим това.....

 

Попринцип имам луфт в самата кутия, където влизат пулоските, и има едно тресене, което се усеща при плавно ускоряване на път с лек положителен наклон.

Това се получи след като един майстор се учи на колата ми, беше ми разменил местата на пулоските(по негови думи), което не мога да си обясня тъй като са различна дължина.

В крайна сметка след по-малко от месец лявата пулоска ми се беше извадила мистеризно и позагубих някой друг литър масълце. Не можах да намеря семеринг, трябваше да пътувам и изпозвахме стария, но пулоската не искаше да щракне и игра чука..

Истината е, че михах 30к км от тогава.

Предполагам това няма общо със случилото се на магистралата, но мисля, че е редно да го направя като ще свалям кутията.

Въпроса е какво точно се е случило, възможно ли е рециклиране и каква би била проблизителната стойност на ремонта?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам това няма общо със случилото се на магистралата

Аз пък съм сигурен, че това, което описваш има много общо със случилото се на магистралата. :rulez:

Рециклирането е възможно, но кой ще го прави е въпроса...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...