Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

sOwTz

Потребители
  • От него общо

    12
  • Регистрация

  • Беше тук

За sOwTz

  • Рожден ден 04/26/1992

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

sOwTz's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. sOwTz

    Проблем с тока

    Намерих проблем, 10А бушон от секцията под предния капак. Всичко гореописано светна, само нямах здрава крушка за предния габарит, но вярвам, ще и той ще светне.
  2. sOwTz

    Проблем с тока

    Здравейте колеги, Преди около месец, ми изгоряха крушките на десния фар и левия габарит (преден). Купих комплект и смених двете крушки на късите и двете на габаритите. Няколко дена по късно забелязах, че левия габарит пак не свети, този път не стана със смяна на крушката. Междувременно загасна крушката в жабката, тази на бутона за аварийни, двете крушки на задния номер и левия габарит (заден). Смених крушката на левия заден габарит, но продължи да свети само жичката за стопа, габарит няма.. старата си е читава, както и тази в жабката, на номера не съм ги проверявал, но предполагам, че ще е същия случай. Проверих всички бушони в купето, но не намерих проблем там. В предни теми прочетох, че част от нещата са на един кръг, както и че има една букса зад пасажерския фар, която имам съмнения, че полях с течност за чистачки непосредствено преди да започнат мъките.. Днес мисля да я почистя и да прегледам бушоните под капака. Помагайте ако ви дойде нещо наум
  3. Струва ми се, че диода на D свети значително по-слабо от този на P, та си мислех дали не е изгоряла подсветката от долу.. те нали са наредени така: P R N D 4 3 2 1
  4. Здравейте колеги, След като стария ръждивец превъртя торка, реших да го заменя с по-нов такъв : ) На кратко, стария беше 99та със сменяно табло и при режим D, както и при ръчно сменяне на предавките ми показваше на коя съм на таблото. При новия 04, това се случва само при ръчен режим, когато превключа да D диода от 1,2,3 или 4 загасва..
  5. Попринцип имам луфт в самата кутия, където влизат пулоските, и има едно тресене, което се усеща при плавно ускоряване на път с лек положителен наклон. Това се получи след като един майстор се учи на колата ми, беше ми разменил местата на пулоските(по негови думи), което не мога да си обясня тъй като са различна дължина. В крайна сметка след по-малко от месец лявата пулоска ми се беше извадила мистеризно и позагубих някой друг литър масълце. Не можах да намеря семеринг, трябваше да пътувам и изпозвахме стария, но пулоската не искаше да щракне и игра чука.. Истината е, че михах 30к км от тогава. Предполагам това няма общо със случилото се на магистралата, но мисля, че е редно да го направя като ще свалям кутията. Въпроса е какво точно се е случило, възможно ли е рециклиране и каква би била проблизителната стойност на ремонта?
  6. На кратко да разкажа какво стана, на магистралата при изпреварнане с голям положителен наклон с 160км/ч бях настигнат и притиснат, опитах се да се прибера по бързо и затова върнах на 3та, но за жалост не ми се получи. Останах на D а колата си вдигаше обороти се едно е на N. Когато спрях, от скоростите чух виещ звук, който се усилваше правопропорционално с вдигането на оборотите. При P,R,N,D, звукът е същият и колата не помръдва. Същото поведение има и при ръчния режим на типтроника, а на таблото ми показва смяната от 1ва на 2ра. Дали само въпросният "торк/хидротрансформатор" е заминал или съм помлял и кутията?
  7. Колега, мисля, че намерих кутия, но е без торк. Естествено има за GDI и сега идва въпроса и те ли ще имат разлика или по-скоро са идентични?
  8. Здравейте колеги, Автомата си замина, та се чудя дали мога да си взема скоростна кутия типтрокик от GDI и да я инсталирам на 6A13 ?
  9. Здравейте колеги, Автомата си замина, та се чудя дали мога да си взема скоростна кутия типтрокик от GDI и да я инсталирам на 6A13 ?
  10. Провери и вътрешните карета,при мен се беше извадило лявото и от там течеше (със същата кутия съм)
  11. Здравейте колеги, от известно време галанта (2.5 163 99г типтроник) вие при движение. Шума се увеличава със скоростта и идва отпред в ляво. При десен завой се увеличава на ляв намалява. По пътя на логиката изглежда, че левия лагер се е разбил, но аз имам съмнения! Възможно ли е да е друг елемент от задвижването на колелото (когато изключа от скорост виенето продължава) например каре въртешно, външно? Някой имал ли е подобен проблем? Съмненията ми за лагер лежат на факта, че преди година го смених (преден ляв) защото имах същия проблем. Интересното е че с новия лагер шума си остана, тогава я закарах на друг майстор и му казах да смени десния. Майстора ми върна колата без въпросното виене, като не беше сменял другия лагер а ми каза че е разменил каретата.. Мистерия, помагайте!
  12. Здравейте момчета, дойде време и аз да сменям дискове и накладки, говорим за 2.5 L 6A13 V6 със стандартно окачване. Споделете опит! Знам, че има теми по въпроса, но търся актуално мнение, тъй като ще ми е първа смяна за Галанта
×
×
  • Създаване...