Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте ,колеги!

От около месец съм собственик на Паджеро - втора генерация. Първо искам да кажа,че съм много очарован от всичко в този джип! И на,като всеки нов собственик му се налага да оправи някои дребни нещица,които са намалили цената,но идва момента,когато тези неща трябва да се оправят. При мен не работещите неща не са много,но - искам всичко да ми работи. Търсих подобен проблем ,но не можах да открия. Ще се радвам да споделите мнение,защото не съм много в час. Интересува ме,как да открия ,защо не ми работи задната чистачка,пръскалките за фаровете и - средната запалка,която е до подлакътника. Имам и друга кола - един ескорт.Задната чистачка също не работеше,но там е малко по-различно .На самата врата има пинове ,които не правиха добър контакт и си реших проблема,но с джипката -малко ми е по-сложно. Всичко ми е непознато,въпреки това - удоволствието от шофирането,ревът на мотора,возията...просто съм много впечатлен

Ако съм пропуснал нещо,моля да ме извините.Както и ,ако темата се повтаря (не открих подобна). Колата ,както казах е втора генерация, V6 3000 куб.,150к.с. 94г

Както казах - ще съм благодарен на всяко мнение

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На чист български ЕВАЛА....!

Много сте любезни и отзивчиви! Толкова преглеждания,а нито едно мнение. То е много сложно,някой да предположи,къде евентуално може да се крие проблемът! Като да речем -как да сваля барчето,за да видя,защо аджеба не работи запалката. Или пък,как да проверя моторчето за пръскалките на фаровете,или пък,къде се намира релето за задната чистачка,или самото моторче на чистачката. Предполагам,че всички форуми са създадени за благото на всеки посетител,а не да се дават грешни пари в сервизи,които неминуемо ще ти одерат кожата за нещо елементарно. Както и да е.... Нека модераторите изтрият темата!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На чист български ЕВАЛА....!

Много сте любезни и отзивчиви! Толкова преглеждания,а нито едно мнение. То е много сложно,някой да предположи,къде евентуално може да се крие проблемът! Като да речем -как да сваля барчето,за да видя,защо аджеба не работи запалката. Или пък,как да проверя моторчето за пръскалките на фаровете,или пък,къде се намира релето за задната чистачка,или самото моторче на чистачката. Предполагам,че всички форуми са създадени за благото на всеки посетител,а не да се дават грешни пари в сервизи,които неминуемо ще ти одерат кожата за нещо елементарно. Както и да е.... Нека модераторите изтрият темата!

 

Колега не всеки е компетентен ,че да ти даде препоръка! Пиша и в други форуми и да ти кажа доста съм доволен от съветите и компетентността на хората в този.

Успех с решаването на проблема :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сетих,че преди когато имах П2 ,устройството,което миеше фаровете се намираше над подкалника на предния десен калник. Не мога да де сетя ,какво точно правих,но май сменях четки на моторчето(голяма играчка беше)

. Имаше и още нещо ,но не помня. В крайна сметка купих от автоморга моторче,което работи известно време и се скапа. Сигурен съм,че ще се справиш,просто трябва малко смелост. Успех

.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата от втория пост тръгва с рогата , което не е в духа на който и да е форум.

Пожелавам му успех с ремонтите.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,niki nikolov,а колко преглеждания би изчакал ти,за да получиш поне някакъв отговор? :)

 

Явно никой от прегледалите темата е нямал твоите проблеми и/или няма отговор за поставените въпроси.

 

Продължаваш с търсенето на информация и по чуждите форуми, разглабяш, ремонтираш .... и ако си решил проблема си и желаеш да споделиш информацията с колегите, пишеш продължение на темата.

 

Успех. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Явно никой от прегледалите темата е нямал твоите проблеми и/или няма отговор за поставените въпроси.

 

Продължаваш с търсенето на информация и по чуждите форуми, разглабяш, ремонтираш .... и ако си решил проблема си и желаеш да споделиш информацията с колегите, пишеш продължение на темата.

 

Успех. :mitsu-smiley:

+1

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново!

Не съм искал да нападам никого,просто за мен не е нормално даима толкова много преглеждания,и нито един отговор. Всеки има някакви елементарни познания и предположения за даден проблем във возилото си. Както и да е...Днес имах малко свободно време и поогледах,как да сваля барчето. Е,трябваше ми малко повечко време,за да разбера,че копчето,от където се сменя режима на амортисьорите се сваля. Сваля се самото капаче и оттам блесват три болтчета,които държат барчето. Свалих запалката,която е свързана успоредно/последователно с предната запалка(която работи),но към средната изобщо не стига ток. Логично е,че не е бушон,защото,както казах - предната и тази в багажника работят. Не мога да разбера,къде може да се крие проблема. Ако някой има някакви предположения - нека каже. За моторчвто на пръскалките на фаровете - трябва да свалям подкалника,защото в коша на мотора...няма нищо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново!

Не съм искал да нападам никого,просто за мен не е нормално даима толкова много преглеждания,и нито един отговор. Всеки има някакви елементарни познания и предположения за даден проблем във возилото си. Както и да е...Днес имах малко свободно време и поогледах,как да сваля барчето. Е,трябваше ми малко повечко време,за да разбера,че копчето,от където се сменя режима на амортисьорите се сваля. Сваля се самото капаче и оттам блесват три болтчета,които държат барчето. Свалих запалката,която е свързана успоредно/последователно с предната запалка(която работи),но към средната изобщо не стига ток. Логично е,че не е бушон,защото,както казах - предната и тази в багажника работят. Не мога да разбера,къде може да се крие проблема. Ако някой има някакви предположения - нека каже. За моторчвто на пръскалките на фаровете - трябва да свалям подкалника,защото в коша на мотора...няма нищо.

 

 

 

Ето Инфо тук . Не знам но запалките може да са на отделни бушони. Ако не то сигурно плюса до тази в подлакътника е прекъснат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам да са на отделни бушони,щом са свързани последователно. На прав път си колега,някъде е прекъснат плюса. Попаднах на това видео и,като имам време ще го погледна

Видеото може да е полезно и на други,които не виждат явна причина за не работеща запалка,при положение,че няма нищо нагоряло,или изгоряло

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам да са на отделни бушони,щом са свързани последователно. На прав път си колега,някъде е прекъснат плюса. Попаднах на това видео и,като имам време ще го погледна

Видеото може да е полезно и на други,които не виждат явна причина за не работеща запалка,при положение,че няма нищо нагоряло,или изгоряло

.....термозащитата ти е изгоряла и за това не работи запалката ти.....тя се намира срещу големия пластмасов куплунг отзад на запалката ти ( в началото на видеото е ) и представлява нещо като ел. съпротивление .....то работи до 120 градуса и после изгаря ,така че да прекъсне + на запалката ти......запоявате един по дебел кабел или го калайдисвате така че да го шунтирате и сте готови....

Не всички имаме свободно време, така че укротете притенциите си че никой не ви отговарял.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не всички имаме свободно време, така че укротете притенциите си че никой не ви отговарял.....

Това казах и аз - не съм искал да нападам никого. А и претенциите ми не са големи...Мисля,че се изразявам правилно,какво мисля и имам предвид!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,колеги!

Днес се опитах да оправя запалката. Като за начало я смених с предната,която е под радиото и - изненада - отново не работеше. Проверих с мултицет дали изобщо отива ток към нея,но - уви,ток няма. Какво ли не мислих....Даже ми мина през ума,че средната запалка сработва,когато предната откаже,но - това не е варианта. Не знам къде може да е проблема. Не е болка за умиране,но....малко ме дразни. Както и да е. Ако някой има идея,нека сподели

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъй и тъй си разглобих всичко що не пусна един кабел между двете.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги!

Първо искам да благодаря на колегата - niki nikolov,за идеята,която ми даде за запалката,която вече работи. Сега искам някой запознат и повече ориентиран,къде се намира релето за задната чистачка (която не работи,но пръскалката работи)

Предполагам,че е релето,или самото моторче,но първо трябва да започна с релето....че е по-евтино... :)

post-23006-088594900 1529853042_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...