Премини към съдържание

Otherside

Потребители
  • От него общо

    14
  • Регистрация

  • Беше тук

За Otherside

  • Рожден ден 21 септември

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Pajero 2

Otherside's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колега,iansto,благодаря за отговорът,но не съм чак толкова неграмотен,за да не зная,как се поставя кружка,както и,че стоп и габарит са в едно. Проблемът го реших в един автосервиз за половин час и 80лв. Оказа се,че окабеляването беше прекъснато на няколко места и затова габаритът не работеше!
  2. Здравейте,колеги! От известно време не ми работи десният заден габарит. Първо,предположих че е от крушката ,но - не беше от нея. Всички бушони са здрави. Стоп и мигач има. Реших да проверя,какво напрежение отива към самото тяло. Свалих го и с мултицет проверих първо фасунката,а след това и самата букса,която идва от страната на купето. Проверих всичките 4 гнезда на буксата и в едно от тях ми показа 6 волта. Интересното ми е,че към стопа и мигача стига нормален ток,щом работят,но към габарита го няма. Някакви идеи и предположения? Друг сблъсквал ли се е с подобен проблем?
  3. Благодаря ти,колега! Надявам се и при мен да стане така. А съм убеден,че не е ябълката на лоста,защото не се движи във включена скорост,като че ли не на празен ход.
  4. Колега,благодаря за вниманието и времето,което си отделил,но се съмнявам,че това е проблема. Съмнявам се, защото не е имало екстремни ситуации. Не съм напъвал лоста,нито пък каквото и да било. Не разбирам,но не може това да е причината,при положение че колата е карана само в града. Бях питал един познат за неговото мнение,и той ми каза,че след като е нов съединителят,възможно било огледалния и феродовият диск още да не са се напаснали. Възможно ли е това?
  5. Здравейте,колеги! Появи ми се странен....проблем. Когато взимах джипката,този проблем да го нарека го нямаше. Трудно,понякога доста трудно влиза задната скорост. Съединителят е нов (видях старият,който за нищо не ставаше). На място,при първо палене на двигателя,след няколко часа покой,задната си влиза. При потегляне,5-6 метра,при включване на задната,като че ли нещо подпира лоста,за да влезе. Не се чува характерното хъркане,ако са синхронизатори,но - не знам. Някой има ли идея, откъде може да е това подпиране на лоста?
  6. Здравейте,колеги! Първо искам да благодаря на колегата - niki nikolov,за идеята,която ми даде за запалката,която вече работи. Сега искам някой запознат и повече ориентиран,къде се намира релето за задната чистачка (която не работи,но пръскалката работи) Предполагам,че е релето,или самото моторче,но първо трябва да започна с релето....че е по-евтино...
  7. Свалянето на барчето вече го правя много бързо,така че - благодря за идеята!
  8. Здравейте отново,колеги! Днес се опитах да оправя запалката. Като за начало я смених с предната,която е под радиото и - изненада - отново не работеше. Проверих с мултицет дали изобщо отива ток към нея,но - уви,ток няма. Какво ли не мислих....Даже ми мина през ума,че средната запалка сработва,когато предната откаже,но - това не е варианта. Не знам къде може да е проблема. Не е болка за умиране,но....малко ме дразни. Както и да е. Ако някой има идея,нека сподели
  9. Това казах и аз - не съм искал да нападам никого. А и претенциите ми не са големи...Мисля,че се изразявам правилно,какво мисля и имам предвид!
  10. Не вярвам да са на отделни бушони,щом са свързани последователно. На прав път си колега,някъде е прекъснат плюса. Попаднах на това видео и,като имам време ще го погледна Видеото може да е полезно и на други,които не виждат явна причина за не работеща запалка,при положение,че няма нищо нагоряло,или изгоряло
  11. Здравейте отново! Не съм искал да нападам никого,просто за мен не е нормално даима толкова много преглеждания,и нито един отговор. Всеки има някакви елементарни познания и предположения за даден проблем във возилото си. Както и да е...Днес имах малко свободно време и поогледах,как да сваля барчето. Е,трябваше ми малко повечко време,за да разбера,че копчето,от където се сменя режима на амортисьорите се сваля. Сваля се самото капаче и оттам блесват три болтчета,които държат барчето. Свалих запалката,която е свързана успоредно/последователно с предната запалка(която работи),но към средната изобщо не стига ток. Логично е,че не е бушон,защото,както казах - предната и тази в багажника работят. Не мога да разбера,къде може да се крие проблема. Ако някой има някакви предположения - нека каже. За моторчвто на пръскалките на фаровете - трябва да свалям подкалника,защото в коша на мотора...няма нищо.
  12. Колега,niki nikolov,а колко преглеждания би изчакал ти,за да получиш поне някакъв отговор?
  13. На чист български ЕВАЛА....! Много сте любезни и отзивчиви! Толкова преглеждания,а нито едно мнение. То е много сложно,някой да предположи,къде евентуално може да се крие проблемът! Като да речем -как да сваля барчето,за да видя,защо аджеба не работи запалката. Или пък,как да проверя моторчето за пръскалките на фаровете,или пък,къде се намира релето за задната чистачка,или самото моторче на чистачката. Предполагам,че всички форуми са създадени за благото на всеки посетител,а не да се дават грешни пари в сервизи,които неминуемо ще ти одерат кожата за нещо елементарно. Както и да е.... Нека модераторите изтрият темата!
  14. Здравейте ,колеги! От около месец съм собственик на Паджеро - втора генерация. Първо искам да кажа,че съм много очарован от всичко в този джип! И на,като всеки нов собственик му се налага да оправи някои дребни нещица,които са намалили цената,но идва момента,когато тези неща трябва да се оправят. При мен не работещите неща не са много,но - искам всичко да ми работи. Търсих подобен проблем ,но не можах да открия. Ще се радвам да споделите мнение,защото не съм много в час. Интересува ме,как да открия ,защо не ми работи задната чистачка,пръскалките за фаровете и - средната запалка,която е до подлакътника. Имам и друга кола - един ескорт.Задната чистачка също не работеше,но там е малко по-различно .На самата врата има пинове ,които не правиха добър контакт и си реших проблема,но с джипката -малко ми е по-сложно. Всичко ми е непознато,въпреки това - удоволствието от шофирането,ревът на мотора,возията...просто съм много впечатлен Ако съм пропуснал нещо,моля да ме извините.Както и ,ако темата се повтаря (не открих подобна). Колата ,както казах е втора генерация, V6 3000 куб.,150к.с. 94г Както казах - ще съм благодарен на всяко мнение
×
×
  • Създаване...