Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Избор на Ево IX


Препоръчано мнение

Здравейте, надявам се бъдещи колеги.

 

От доста време искам да си купя Ево IX. За мен това е икона и мечта. Поради една или друга причина до сега просто гледах обяви и не събирах смелост. Сега мисля, че моментът е дошъл и съм готов на тази стъпка. За съжаление докато се лутам и гледам цените са се качили доста, а и като бройки предлагането е доста ограничено.

 

Преглеждам оферти от Германия и Швейцария, но тези които ме грабнаха бяха англичанките. В момента съм се спрял на ето тази:

 

http://r.ebay.com/h4hjdQ

 

Изглежда доста добре, а цената не може да се сравнява с тези от Германия, Швейцария. За съжаление нямам познат, който да я погледне, като евентуално мога да пратя човек чак след седмица. Бих се радвал по-добре запознатите да ми дадат съвет за внос на кола от Англия, дали подлежат на обръщане и ако да какви пари, всякакви други полезни съвети и дали има хора от форума в района, които биха се съгласили срещу заплащане да отидат и да я видят (бях писъл на бглондон, но тяхната оферта за оглед и покупка е 1000£, което ми се вижда множко).

 

Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола за всекидневна ли ще я купуваш или за рейсинг?

Както си разбрал цените на Евотата се качват вместо да падат и части в БГ трудно се намират. Всичко е внос и се чака понякога повече от месец.

Смятам, че деснячка се купува единствено ако е за рейсинг цели, защото там няма значение от коя страна си. Ако си търсиш всекидневна кола и си тръгнал да спестяваш от това че воланът е от другата страна, то тази кола въобще не е за теб.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трудно бих я определил като всекидневна. Работата ми е такава, че половин година съм извън България и колата няма да бъде карана. През останалото време няма да бъде използвана толкова често. Колкото до цената - тази е около 19к€, в Германия започват от 27к€. Разликата не е никак за подценяване. Разбира се съм склонен да дам повечко за готов ляв волан, но при положение, че рязликата може да е близо 10к€ - какъв е смисълът. Освен ако вие не изкажете реално мнение за обръщане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

17 000 паунда колега, не евро,а за докарването, само разходите на платформата са ти 1000 лева, за колко мислиш,че ще ти е офертата. Ако си се навил, имам хора, които докарват коли от острова, за огледа, вече ще се разбереш с тях.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

17хил. паунда правилно, това е около 19хил евро. В Германия се броят на едната ръка колите и започват от около 30 хил евро. В Швейцария са около 30 хил франка (което е 30 хил долара), но там има и допълнителни такси после. Единствените по-близки като цени са две коли от Полша и една от Украйна, но тя също ще има внос и мито.

 

Някой дали има представа, защо на Острова са толкова по-евтини. И не става въпрос само за тази, а има още 4-5 на тази цена или с около 1000-1500£ отгоре.

 

Относно докарването - ще се радвам на каквито й да е контакти. За момента най-добра оферта имам от Кримекс - 750-800£ до Варна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой дали има представа, защо на Острова са толкова по-евтини. И не става въпрос само за тази, а има още 4-5 на тази цена или с около 1000-1500£ отгоре.

 

Евтини са, защото за 3 години валутата им се срина - от 2,80 лв. на 2,20 лв. за паунд.

А и колата е доста разпространена на Острова.

 

На търговете в ebay.co.uk, обаче, като се появи някаква оригинална част има лудо наддаване, което не се случва за другите части за други Mitsubishi модели. Явно има много Evo маниаци.

 

Мисля си (еретична мисъл), че ако купиш едно Evo от Великобритания, разглобиш го на части и го продадеш на тукашните Evo любители, ще имаш парите за немска или швейцарска кола с ляв волан. Това, в рамките на шегата. Макар че ти препоръчвам италианска, точно Evo-тата си ги държат по гаражи. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На търговете в ebay.co.uk, обаче, като се появи някаква оригинална част има лудо наддаване, което не се случва за другите части за други Mitsubishi модели. Явно има много Evo маниаци.

 

Мисля си (еретична мисъл), че ако купиш едно Evo от Великобритания, разглобиш го на части и го продадеш на тукашните Evo любители, ще имаш парите за немска или швейцарска кола с ляв волан. Това, в рамките на шегата. Макар че ти препоръчвам италианска, точно Evo-тата си ги държат по гаражи. :)

 

Това са пълни глупости!!! Оригинални части за Ево им е толкова ниска цената и пак никой не ги купува, защото всеки ъпгрейдва и заводски части колкото искаш! Казвам го от опит, защото продавам части от Ево от години и интереса е много слаб!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както си разбрал цените на Евотата се качват вместо да падат и части в БГ трудно се намират. Всичко е внос и се чака понякога повече от месец.

 

Това са пълни глупости!!! Оригинални части за Ево им е толкова ниска цената и пак никой не ги купува, защото всеки ъпгрейдва и заводски части колкото искаш! Казвам го от опит, защото продавам части от Ево от години и интереса е много слаб!

 

Кое е глупост? Че във Великобритания като излезе за продажба оригинална част за Evolution бързо се продава?

Или шегата ми, че Evo с десен волан на 130 000 км. разбито на части може да се продаде по-скъпо отколкото струва цяло?

 

Отделно от това, чета взаимоотричащите се мнения по-горе. Хем части трудно се намират и се чака за тях, хем има колкото искаш...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кое е глупост? Че във Великобритания като излезе за продажба оригинална част за Evolution бързо се продава?

Или шегата ми, че Evo с десен волан на 130 000 км. разбито на части може да се продаде по-скъпо отколкото струва цяло?

 

Отделно от това, чета взаимоотричащите се мнения по-горе. Хем части трудно се намират и се чака за тях, хем има колкото искаш...

 

В България Евотата се броят на пръсти и никой търговец не държи части на склад, ако искаш да поръчаш нещо чакаш минимум месец. Пазарът тук в БГ просто е оскъден.В Англия и по-конкретно в ибей има части втора ръка колкото искаш, включително аз продавам такива свалени от моето Ево. Пуснал съм ги на смешна цена, дори на търгове и все още тези части ми седят. Отнема минимум 6 месеца за да продам нещо, като по-често периода е около година!

 

Сега разбираш ли?

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията. Като цяло да разбирам, че по-евтината цена там не се дължи на техн. проблеми или начин на каране и съхранение (каквото мнение има за италианските коли)?

 

В Италия има две обяви като и там цените са около 30к€, тоест не са различни от европейските. Нещо, което ми направи впечатление е, че в Гърция се продават доста бройки на под европейски цени. Има коли за по 26к€ като там определено с пари в кеш може да се свали доволно. Но да купуваш кола от малака май не е оферта? Някой с преки наблюдения?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

Това синьото Ево изглежда много добре и е добре описано. Причините да има по евтини Ева и други японски спортни коли в Англия са няколко като основната според мен е , че Англия е единствената страна в Европа с ляво движение и вноса на JDM коли е много популярен. Друга причина е , че когато Ево 7-9 са били нови и хит Мицубиши дилърите в страната са били сред най-добрите и Мицубиши коли са се продавали добре., обратното на положението в момента. Друга причина също е , че Ево заедно със Субару Импреза и Фокус RS са любимите спортни коли на средностатистически англичанин , култови модели спортни коли , които винаги ще се ценят, купуват и продават. Десният волан пък от друга страна леко снижава интересът на купувачи от други страни на Евросъюза както в случая с колегата от Варна. Нормално хората да си търсят коли с "нормален" волан, но ако няма да се кара колата много всеки ден и разликата в цената е доста голяма има смисъл на такава покупка с десен волан също. За обръщаме на волан Ок , но дали има смисъл ако колата се кара рядко , по скоро не, то си става все едно е рейс Кар само , че без рейса а просто удоволствие по улиците, разумно разбира се.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен смисълът на тази кола е да се кара и управлява активно, а това се усеща най-добре на пътища със завои, например да минеш през някой от планинските проходи. Според мен да караш с обратен волан през проходите е мазохистично, безрасъдно и опасно. Друго е ако отидеш на някоя писта каквито си имат белите държави, плащаш си и си правиш кефа! На пистата няма значение къде ти е волана !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До голяма степен съм съгласен с последното мнение. Дори и км изминати с нея да не са много, аз лично не се наемам да я карам с десен. Имам приятели, които казват, че се свиква и т.н. и да - ако беше по-"нормална" кола може би щеше да има място за размисъл, но с такова "нещо" не мисля, че при мен лично има вариант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията. Като цяло да разбирам, че по-евтината цена там не се дължи на техн. проблеми или начин на каране и съхранение (каквото мнение има за италианските коли)?

 

В Италия има две обяви като и там цените са около 30к€, тоест не са различни от европейските. Нещо, което ми направи впечатление е, че в Гърция се продават доста бройки на под европейски цени. Има коли за по 26к€ като там определено с пари в кеш може да се свали доволно. Но да купуваш кола от малака май не е оферта? Някой с преки наблюдения?

 

Съществува едно клише за колите от Южна Европа, което аз не споделям.

 

Защо не обърнеш по-голямо внимание на тези в Гърция? Все пак са ти близко. Има гърци и гърци, а това, което гледаш по новините за Гърция е малко по-различно от реалната ситуация там.

 

Друг момент, не си съставяй единствено мнение за това какво се продава от общоевропейски сайтове като mobile.de. Поразрови се в италианските сайтове за коли втора употреба или пък примерно виж www.reezocar.com, който препраща към други сайтове.

 

По въпроса за частите, докато изгодни части втора употреба можеш да вземеш от Западна Европа, то за изгодни нови OEM части трябва да погледнеш на изток - към Близкия Изток и Русия. По принцип доставката отнема 2 до 3 седмици ако ползваш директен доставчик. Вярно, за доставка от Япония съм чакал 2 месеца.

 

И за да те успокоя, части за Evolution ще намериш, виж ако имаш бензиново Pajero 4, тогава вече е трудно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...