bobikolev Публикувано 21 Май 2018 Сподели Публикувано 21 Май 2018 Здравейте колеги! Имам Спейс Стар 1,8 GDI 118 PS 1999 год.Днес махнах акумулатора за около половин час да си сменя крушката на фара и после ми се промениха оборотите.Пали на 1500 и после почва да варирра до 100 оборота и гасне.Махнах после пак минуса както е описано на друга тема за адаптация на дросела ,но пак същото си оставя.Какво друго мога да направя? Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FearSoft Публикувано 22 Май 2018 Сподели Публикувано 22 Май 2018 Доста е писано, ама айде пак:Палиш на място, чакаш да загрее нормално без да даваш газ междувременно, гасиш, палиш и караш. При мен работи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 22 Май 2018 Сподели Публикувано 22 Май 2018 GDI е с електрически управляема дроселова клапа. Абсолютно всеки път след откачане на акумулатора се прави процедура по програмиране (адаптация) на тази дроселова клапа. Процедурата е следната:1. Откачаш минусовата клема на акумулатора за 1мин. и я закачаш обратно2. Дава се на контакт за по малко от секунда и се маха контакта3. Изчаква се на махнат контакт 10-15сек., при което от към двигателя трябва да се чува леко "жужене", а вътре в купето трябва да се чуе щракване от реле4. Веднага след като се чуе щракването на релето се подава на контакт, изчаква се да изгасне диагностичната лампа (CHECK) и се пали без газ5. Оставя се да работи на място 5-10 мин през което време трябва да се мине през смяна на режимите на около 4 мин(познава се по леката промяна на оборотите)6. Гасиш за 15 сек. и палиш пак, след което е желателно да се покара малко, за да може двигателя да мине през всички режими. Всичко това се прави на загрял двигател, и оборотите трябва да са около 600-700, при смяната на режимите (т.5) трябва леко да се повишат до макс 1000 оборота. Това е процедурата и трябва да се прави след всяко откачане на акумулатора.Успех :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobikolev Публикувано 22 Май 2018 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2018 GDI е с електрически управляема дроселова клапа. Абсолютно всеки път след откачане на акумулатора се прави процедура по програмиране (адаптация) на тази дроселова клапа. Процедурата е следната:1. Откачаш минусовата клема на акумулатора за 1мин. и я закачаш обратно2. Дава се на контакт за по малко от секунда и се маха контакта3. Изчаква се на махнат контакт 10-15сек., при което от към двигателя трябва да се чува леко "жужене", а вътре в купето трябва да се чуе щракване от реле4. Веднага след като се чуе щракването на релето се подава на контакт, изчаква се да изгасне диагностичната лампа (CHECK) и се пали без газ5. Оставя се да работи на място 5-10 мин през което време трябва да се мине през смяна на режимите на около 4 мин(познава се по леката промяна на оборотите)6. Гасиш за 15 сек. и палиш пак, след което е желателно да се покара малко, за да може двигателя да мине през всички режими. Всичко това се прави на загрял двигател, и оборотите трябва да са около 600-700, при смяната на режимите (т.5) трябва леко да се повишат до макс 1000 оборота. Това е процедурата и трябва да се прави след всяко откачане на акумулатора.Успех :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobikolev Публикувано 22 Май 2018 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2018 Благодаря за отговора. Направих го точно както е описано,но пак същата работа .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin Публикувано 23 Май 2018 Сподели Публикувано 23 Май 2018 Благодаря за отговора. Направих го точно както е описано,но пак същата работа .... Зареди си гориво и го направи няколко пъти.по точно докато стане.нещо не правиш както трябва.но ако се е променило след махането на акумулатора нямаш друг вариант.успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobikolev Публикувано 23 Май 2018 Автор Сподели Публикувано 23 Май 2018 Пак ще пробвам днес! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 23 Май 2018 Сподели Публикувано 23 Май 2018 И покарай след това, например отиди до летището и обратно, за да навърти малко километри на извънградско. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 23 Май 2018 Сподели Публикувано 23 Май 2018 Ако дросела е мръсен адаптацията не минава. Свалете дросела изчистете го добре и тогава процедурата и ще стане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobikolev Публикувано 25 Май 2018 Автор Сподели Публикувано 25 Май 2018 Здравейте! Ходих на майстор и ми каза че е от сензора за положение на газта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 25 Май 2018 Сподели Публикувано 25 Май 2018 TPS. А дано ама надали... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobikolev Публикувано 25 Май 2018 Автор Сподели Публикувано 25 Май 2018 Офффф незнам като го сменя ще пиша пак Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobikolev Публикувано 26 Май 2018 Автор Сподели Публикувано 26 Май 2018 Офффф незнам като го сменя ще пиша пакИ така колеги ....Днес направих следното: Отидох и си купих един спрей за почистване на дроселната клапа.Махнах маркуча на въздуха и хоп цъфна Клапата Така..напръсках със спрея така обилничко и е оставих да изсъхне.Почистих с кухненска хартия и запалих колата.Тръгна на малки обороти,менеше ги и до 2,3 минути ги стабилизира.Форсирах на няколко пъти и е изгасих.Сглобих маркучите и запалих пак да видя и.....взе да мърка като котенце.Искам да изкажа благодарности на колегите от форума който ме посъветваха какво да направя.А на майстора ще му кажа че сама се е оправила )))))Лека вечер на всички и наздраве !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bati joro Публикувано 29 Май 2018 Сподели Публикувано 29 Май 2018 Колеги,здравейте искам съвет,колата е спейс стар 1„3 при движение по равен път при 2000 оборота на трета скорост се усеща леко придърпване ,смених свещи и кабели ,но разлика няма и чека не свети , да ме насочите къде да търся проблема .На ниски обороти колата работи нормално .Благодаря на всички , които ще споделят опит . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.