Премини към съдържание

Мицубиши Галант 2.5 V6, 160 к.с. въпроси


Препоръчано мнение

Здравейте фенове на марката Мицубиши,

Много се радвам,че отново съм тук и че отново притежавам автомобил от марката..

За 10 години, откакто смених Галант V серия, съм имал какви ли не коли( Мерцедеси,Ягуар,Субару, Мазда,Пасат, Рено, Пежо), но преди месец ми предложиха Мицубиши Галант 2.5 V6,2002 година,швейцарско изпълнение Елеганс и след като го ппокарах, не исках да имам други марки. И взех, че си го купих за 3500 лева.

Разбира се, има забележки: ръжди, проблеми по окачването, газовия инжекцион притеперва по светофарите,но лека-полека ще го стегна. Онзи ден купих долни носачи за предницата (ляво и дясно), външни карета, задни биалетки и тези дни ще ги сменям.Платил съм и автотенекеджия за ръждите и забележките по външния вид и остават ролки, ремъци, водна помпа и свещи( най-вече заради газта) и ще си го карам, докато може, а колата, смея да твърдя, че има още много живот в нея.

Забравих и за масло в двигателя и трансмисия,както и филтри,но все пак са си пари..

Стига толкова с "есето" ми, искам да ме посъветвате за следните неща:

- струва ми се с паднала задница, заради бутилката в багажника и мисля, че са пружините, какви да взема? Един приятел ми предлага некви гуми, дето се увивали около пружините и щял да ми се оправи проблема със стойката...коментирайте, моля

- тъй като съм с газов инжекцион Бардолини, бихте ли ми посочили какви свещи да купя? Добре ли са иридиевите и на коя марка?

- Галантът по километраж е над 300000 реални(правихме му диагностика) и с какво двигателно масло да го "заредя"?За филтри, няма да правя компромис

- Струва ми се, че след 2500 оборота колата забива понякога и не върви толкова, колкото през останалото време, възможно ли е от свещите да е(на диагностика ми показа, че няма изгаряне на четвърти цилиндър- ама дали е свещ или кабел, ще установявам като имам време)

- Купих криви и прави, долни носачи, както и биалетки на марката Nipparts(но не от евтините, а некви усилени от 140 лв.на 95 лв)

- Имам ръжди по задните вежди и по бомбета на предните амортисьори.Та въпросът ми относно тази гад- корозията и най-вече по бомбета та, дали има начин на третиране и оправяне?

 

Това е засега, надявам се, не съм досаден, но колата ме кефи много, напомня ми на Субаруто Импреза STI, което имах и поради финансови причини продадох..и затова купих този Самурай, нищо, че е пред пенсия...хахах

Ако някой се сети за съвет или нещо, което пропускам,ще се радвам да прочета.

С уважение:

Николай

Редактирано от Nikolay Santos Hermain
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито за придобивката колега. Аз само бих вметнал да си смениш палеца и капачката на делкото, защото може да се вкараш в сериозен филм, ако не са обслужвани. По спомен двете излизаха на цена около 100-на лева. Моят старият галант имаше проблем с ръжда по бомбетата и майсторът, при който я карах ги оправи, и все още са добре 4 години след ремонта им. За стойката не мога да кажа, на моменти и моят ми се струва клекнал отзад (може да го видиш в гаража ми), но не съм сигурен дали съм за смяна на пружини. Ако си с атомат, те съветвам да смениш маслото само с оригинално, тук може да ти помогне Miroslav.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. Взимаш пружини Каяба имат няколко модела има разлика в дебелината на витките, но цена качество е много добър вариант.

2. Свещи аз залагам на NGK двойно платинени имат и серия спeциално за газ с намалено разтояние на гап-а.

3. Масло, аз лично съм доволен от пълната синтетика на Yacco 5w40.

4. За носачите първо трябваше да питаш, все пак дано тези които си взел изкарат поне 20000км, задължително проверявай долните прави носачи на 10000км за луфт в шарнира.

5. С ръждата няма оправия, веждите ги махаш и слагаш нови, за бонбетата най-често се получава корозия межди двата слоя на метала, начина е да се отреже горната част до здрав метал да се обработи отвътре и пак да се затвори, но само ако не е тръгнала на голям периметър.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито за придобивката колега. Аз само бих вметнал да си смениш палеца и капачката на делкото, защото може да се вкараш в сериозен филм, ако не са обслужвани. По спомен двете излизаха на цена около 100-на лева. Моят старият галант имаше проблем с ръжда по бомбетата и майсторът, при който я карах ги оправи, и все още са добре 4 години след ремонта им. За стойката не мога да кажа, на моменти и моят ми се струва клекнал отзад (може да го видиш в гаража ми), но не съм сигурен дали съм за смяна на пружини. Ако си с атомат, те съветвам да смениш маслото само с оригинално, тук може да ти помогне Miroslav.

Благодаря за съветите, колега!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. Взимаш пружини Каяба имат няколко модела има разлика в дебелината на витките, но цена качество е много добър вариант.

2. Свещи аз залагам на NGK двойно платинени имат и серия спeциално за газ с намалено разтояние на гап-а.

3. Масло, аз лично съм доволен от пълната синтетика на Yacco 5w40.

4. За носачите първо трябваше да питаш, все пак дано тези които си взел изкарат поне 20000км, задължително проверявай долните прави носачи на 10000км за луфт в шарнира.

5. С ръждата няма оправия, веждите ги махаш и слагаш нови, за бонбетата най-често се получава корозия межди двата слоя на метала, начина е да се отреже горната част до здрав метал да се обработи отвътре и пак да се затвори, но само ако не е тръгнала на голям периметър.

Благодаря за съветите, колега

Жив и здрав да си!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... и с какво двигателно масло да го "заредя"?

 

Здравей колега. Като избираш двигателно масло от рода на SAE 5W-40, търси в описанието на маслото да е официално одобрено по американският стандарт на API (задължително API SN). В техническият документ на маслото трябва да присъства този символ: цък. Този съвет важи не само за SAE 5W-40 масло, а за всяко едно подходящо за този двигател. Понеже това е най-върховият стандарт по API, от сега ти казвам, че няма да намериш сертифицирано масло в SAE 10W-40 (със символа). Такива с "donut" знака, ще са по-модерните вискозитетни класове като SAE 0W-30, 0W-40, 5W-20, 5W-30, 5W-40.

Да, SAE 5W-40 е отличен вариант за двигател на толкова километри. Остани си и занапред на него и не минавай на 10W-40 масло. Все пак говорим за 6 цилиндров двигател, за който смазването е нужно да се осъществи по-бързо. Покарай така, пък после ще мислим за намаляне вискозитетния клас на SAE 5W-30 примерно, но задължително с висок HTHS. Поздрави

EDIT: Има ли информация какво масло е използвано до сега, тубичка в багажника например?

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Като избираш двигателно масло от рода на SAE 5W-40, търси в описанието на маслото да е официално одобрено по американският стандарт на API (задължително API SN). В техническият документ на маслото трябва да присъства този символ: цък. Този съвет важи не само за SAE 5W-40 масло, а за всяко едно подходящо за този двигател. Понеже това е най-върховият стандарт по API, от сега ти казвам, че няма да намериш сертифицирано масло в SAE 10W-40 (със символа). Такива с "donut" знака, ще са по-модерните вискозитетни класове като SAE 0W-30, 0W-40, 5W-20, 5W-30, 5W-40.

Да, SAE 5W-40 е отличен вариант за двигател на толкова километри. Остани си и занапред на него и не минавай на 10W-40 масло. Все пак говорим за 6 цилиндров двигател, за който смазването е нужно да се осъществи по-бързо. Покарай така, пък после ще мислим за намаляне вискозитетния клас на SAE 5W-30 примерно, но задължително с висок HTHS. Поздрави

Благодаря, ето такива хора ме кефят максимално- като теб, информиран и споделящ!

Успех ти желая!

Редактирано от Nikolay Santos Hermain
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...