Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Публикувано

Здравейте, миналата седмица сменях стартер на 2.5 автомат '97, и сега като спирам и паднат оборотите рязко направо си гасне, ако е на газ, може и в движение да се случи :). На бензин не гасне, но падат доста по-ниско отпреди, към 500 на D позиция на скоростния, и е на ръба, на какво може да се дължи? Оказа се стартера, но врътнахме шайбата на ремъка с тръбен ключ да видим дали се върти мотора, защото мислех че е блокирал, може ли от това да е нещо?

Публикувано

Да сте откачали акумулатора?

 

Е за това нямаше да се сетя http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif.

Публикувано

Споко, ще се оправи с карането, макар че е досадно да гасне автоматик.

Публикувано

Хихи, и аз не се сетих, самообучи се пустият му изкуствен интелект от 97-ма, и сега си държи обороти като пич, мерси :)

 

Е за това нямаше да се сетя http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif.

  • преди 3 години ...
Публикувано

Използам темата за да питам - как и с какво се развива горния болт, който прикрепва стартера на шестцилиндровия мотор ? 14-ка е, като долния, но на много кофти място. Предваретелно маха ли се нещо друго - една пластина има, която може да пречи ? Лула, ключ не става, с гедорето - трудно влиза и удължителят трябва да е точно определена дължина, защото идва или дълго, или късо.

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...