Румен_88 Публикувано 2 ноември 2017 Сподели Публикувано 2 ноември 2017 Колеги не съм на ти с колите и искам да попитам нещо относно парното :icon_angel: Колата загрява доста бързо а има антифриз в радиатора и казанчето,но....голямата траба която излиза от радиятора ми прави факум и когато пусна парното не духа на топло а колата си е загряла.Прочетох доста информация от форума за запушено казанче не работещ термостат и тн....като си надуя антифриза виждам,че вътре има ражда от радиатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FearSoft Публикувано 2 ноември 2017 Сподели Публикувано 2 ноември 2017 Ами май сам си отговаряш, сменяй антифриза и ще стане ясно дали има и друго. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Румен_88 Публикувано 3 ноември 2017 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2017 Не знам да ли така трябва да е,но трабата която излиза от радиатора ми е топла а тази която влиза от термустата към радиатора е ледено студена :rolleyes: така ли трябва да е??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FearSoft Публикувано 3 ноември 2017 Сподели Публикувано 3 ноември 2017 Не трябва да е така. Всъщност, когато колата е студена е нещо такова, но като загрее трябва да е топло навсякъде. Общо казано. Провери термостата и радиатора. Но задължително смени антифриза! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Румен_88 Публикувано 3 ноември 2017 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2017 най-много ме притиснява да не е запушено казанчето кадето е вътре и да трябва да ми разглобяват цялото табло :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 3 ноември 2017 Сподели Публикувано 3 ноември 2017 Не знам да ли така трябва да е,но трабата която излиза от радиатора ми е топла а тази която влиза от термустата към радиатора е ледено студена :rolleyes: така ли трябва да е??? Парното е вързано към малкия кръг на охладителната система. Тоест след запалване на колата веднага почва да загрява. Дали термостата ти е отворил или затворил, дали долната тръба /маркуч/ на радиатора е леден или топъл - няма значение за парното. Има значение дали има достатъчно течност и дали ти е запушено радиаторчето на парното. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Румен_88 Публикувано 20 ноември 2017 Автор Сподели Публикувано 20 ноември 2017 Отидох на сервиз и ми отпушиха радиатори и пробвах колата (10 км макс) парно имаше Днес трагнах на път и отново нямаше парно!!! Възможно ли е отново да се е запушило??? При загрял двигател до термостата всичко е загряло,а тръбата след термостата е студена и радиатора ми е студен и перките не се включват!!! Това парно ми взема здравето :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Румен_88 Публикувано 20 ноември 2017 Автор Сподели Публикувано 20 ноември 2017 Друго което забелязах,че не загрява до 90 градуса а по малко към 70-75 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_star Публикувано 2 декември 2017 Сподели Публикувано 2 декември 2017 Отидох на сервиз и ми отпушиха радиатори и пробвах колата (10 км макс) парно имаше Днес трагнах на път и отново нямаше парно!!! Възможно ли е отново да се е запушило??? При загрял двигател до термостата всичко е загряло,а тръбата след термостата е студена и радиатора ми е студен и перките не се включват!!! Това парно ми взема здравето :( Здравей, колега. Моята загрява при студено време, примерно 3-4 под нулата за 4-5 км нормално движение без форсиране и т.н., затова мисля, че в сервиза не са си свършили работата и трябва да ги гониш тях докато не оправят системата. Успех! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
senator Публикувано 4 декември 2017 Сподели Публикувано 4 декември 2017 Смени си термостата и сложи нов антифриз и обезвъздуши системата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nenkolpfc Публикувано 27 декември 2017 Сподели Публикувано 27 декември 2017 Здравей, успя ли да решиш проблема с парното, че и при мен ситуацията е същата. Стрелката на термометъра е по средата, долния маркуч на радиатора е студен, а парното работи когато си иска. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
senator Публикувано 28 декември 2017 Сподели Публикувано 28 декември 2017 При нормална температура на двигателя стрелката трябва де малко под средата провери си термостата в една тенджера дали работи нормално Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bati joro Публикувано 29 декември 2017 Сподели Публикувано 29 декември 2017 Здравей колега ,щом колата загрява нормалво стрелката да е на средата не е термостат,не е и антифриз възможно е въздушна възглавница от заминала си гарнитура на главата или запушен радиатор на парното. Като решиш проблема сподели и Здрава и Щастлива 2018 година!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nenkolpfc Публикувано 30 декември 2017 Сподели Публикувано 30 декември 2017 Нов термостат,нов антифриз,системата е промита, няма запушвания,стрелката на термометъра над половината но не отваря големия кръг дори и след час работа! Водна помпа??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
senator Публикувано 31 декември 2017 Сподели Публикувано 31 декември 2017 Имаш ЛС Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.