san4o pansa Публикувано 2 юли 2017 Сподели Публикувано 2 юли 2017 Колко датчика на температурата има 1.8 115кс 4g93?Искам да ги проверя,защото прекъсването на бензин може да е оттам.Започна даже да се мъчи да гасне след като я запаля,само на студен мотор.По принцип си прекъсваше на бензин като е студена,но нещата се влошават.Колата има обикновенна газова,която работи като часовник.Проблема е само на бензин.Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
james_bond Публикувано 3 юли 2017 Сподели Публикувано 3 юли 2017 Горе-долу така изглежда датчика https://www.google.bg/search?q=%D0%B4%D0%B0%D1%82%D1%87%D0%B8%D0%BA+%D0%B7%D0%B0+%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D0%B8%D0%BD%D0%B6%D0%B5%D0%BA%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BC%D0%B0&client=firefox-b&tbm=isch&imgil=A6BfG1C46IHlgM%253A%253BlnO44YnYsEkWAM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fbgdiagnostica.com%25252Favtodiagnostikata%25252Fgazov_injekcion_42.html&source=iu&pf=m&fir=A6BfG1C46IHlgM%253A%252ClnO44YnYsEkWAM%252C_&usg=__KguJUW73MzsTAFM1Dm6UnmQmP5M%3D&biw=1352&bih=636&ved=0ahUKEwj57brl3-3UAhWMcBoKHSLKDOIQyjcIOA&ei=s41aWbnIGIzhaaKUs5AO#imgrc=A6BfG1C46IHlgM:аз съм го сменял поради причина че не палеше от първия път.Но съм бил без газова.Проблема при мен се оказа в бензиновата помпа,да не би и при теб да е същото? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 9 юли 2017 Автор Сподели Публикувано 9 юли 2017 Бензиновата ми помпа е сменяна от предишния собственик.Сложена е идентична само че от друга марка автомобил.Подчертавам че помпата е едно към едно с на Каризма.Не изключвам че може там да се е появил проблем.И все пак Каризмата е един или два температурни датчика е?Всисъл-един за отчитане на стрелка и друг за температура на охлахдащата течност? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 9 юли 2017 Сподели Публикувано 9 юли 2017 Не си играй - запушени са бензиновите инжектори. Карай си на газ и не се занимавай с глупости Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 10 юли 2017 Автор Сподели Публикувано 10 юли 2017 Не си играй - запушени са бензиновите инжектори. Карай си на газ и не се занимавай с глупости Ако е така къде ги почистват?Чувал съм че с ултразвук ги почистват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 10 юли 2017 Сподели Публикувано 10 юли 2017 Чистят ама пак се запушват. Че и с чистенето с ултразвук може и по зле да станат. При нас има един мастор ги чисти с течност на място - разкача бензина от рейката, закача една бутилка с препарат под налягане на нейно място и пали. Докато изгори течнота от бутилката (5-10 мин.) и са почистени. Това го видях и при колегата Милен в Пловдив. По добре е от ултразвук според мен. Ама след година пак си в изходно положение ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 15 август 2017 Сподели Публикувано 15 август 2017 Препарата ме интересува. Дали няма да стане с добавка,но да се сипе в литър-два бензин само. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 24 август 2017 Сподели Публикувано 24 август 2017 (редакция) Аз преди време си свалях дюзите, внимателно изгребах и изплакнах с бензин каквото имаше от горната им страна, над цедките. После им пуснах променлив ток с едно трансформаторче (през някаква 21W крушка), за да бръмчат, а през това време капах от добавка за почистване, така че да тече през дюзите - почистиха се идеално. При мен се бяха запушили, защото резервоарът ми е железен и беше ръждясал - още при свалянето на рейката изтече яко тиня от ситна ръжда. (наложи ми се да сменя и резервоара) p.s. Като сваляш рейката действай внимателно и не дърпай силно. Омокри около дюзите с бензин, така че по-лесно да се измъкнат силиконовите пръстенчета, които ги уплътняват. На сухо има опасност да са залепнали и да се закъсат. По желание може преди да разглобяваш бензинопровода да запалиш двигателя и да изключиш тока към бензиновата помпа, така че да угасне двигателят от липса на бензин. Иначе бензинът остава под налягане в рейката и като тръгнеш да развиваш опръсква всичко наоколо. (това никой не го прави, ама ако ти е на лесно нищо не ти пречи да изключиш помпата) Редактирано 24 август 2017 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 24 август 2017 Сподели Публикувано 24 август 2017 GDI-то е с пвц резервоар. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 30 ноември 2017 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2017 Колеги,проблема с паленето е решен засега...Нивото на бензина е правило проблема.Налях й 25литра 100 октана,и на следващата сутрин запали без да тресе...Преди това бензина го поддържах почти на минимум.Каква е връзката?Преди да сипя повече гориво прехвърлих от донора първо дебитомера,после бензиновата рейка-без промяна с разликата че прекъсването на ход,при студен мотор намаля...Интересното е че моите инжектори бяха опушени,а тези от донора светеха...Донора не беше пален от 10 дена,а с моята рейка запали от раз...Което изключва варианта запушени инжектори...Интересно ми е и искам да разбера каква е връзката с ниското ниво на бензина и студеното време,че да не пали???Утре сутринта ще я пробвам пак,не съм я карал два дена,ако запали значи в нивото на бензина е бил проблема... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.