Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Стъпково моторче за Аутлендър?


Препоръчано мнение

Имам Аутлендър 2.0 136 к.с. 2004 г. Според маайстора ми стъпковото ми моторче е за смяна, но вчера звънях на всички обяви в мобиле и карс за въпросното моторче и ударих на камък. Всички са го продали. Та въпроса ми е стъпковото моторче от галант със същия двигател става ли, в смисъл след като са с един и същ двигател стъпковите моторчета еднакви ли са?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като сложа друго стъпково моторче трябва ли да правя някакви настройки по него или само свалям старото и слагам новото и то само се регулира? Защото гледам ,че е на пружина и тя може да се завърта и отвърта. А и незнам като го сложа трява ли права нещо специално или просто го слагам и тръгвам

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...
  • преди 5 години ...

Продължавам темата, въпреки ниската активност във форума. 
Сложих следното стъпково моторче - https://www.autopower.bg/регулиращ-клапан-на-свободния-ход-захранване-с-въздух-nty-mitsubishi-outlander-cu-2.0-4wd-cu2w-esk-ms-000-g11186c66-i31489016.html

откачих акумулатора за половин час, след това врътнах 3-4 пъти на ON позиция на ключа, запалих, оставих да работи на празен ход 30ина минути, след това покарах 30ина минути извънградско.
В момента, като запали директно се качва на 2500-3000 оборота и стои така около минута сутринта преди да се успокои, след това като тръгна продължава да държи 2000 оборота, като пусна педала на газта, само ми дава газ.

Може ли съвет, как да оправя проблема?
Колата е 2004 2.0 бенз 136к.с. с климатик.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сашо,
Това, новото моторче e някакво евтино менте (доколкото разбирам от ровене по нета - китайско).
Рискуваш да прецака ЕКУ-то на колата (драйверите на управлението на степ моторчето).
Как диагностицирахте, че моторчето е дало фира - измерване съпротивлението на намотките, блокирал щок/лагери...
В прикачената картинка по-долу, съм отбелязал "нослето"/накрайника на моторчето - трябва да е същото, като оригиналния.
Също и "О" пръстена, ако не е наместен в леглото, или е пропуснат... - ще смуче въздух, от там и повишени обороти...
Отделно, ако някой е въртял байпасния винт на дросела...
Принципно, настройката на моторчето се прави с диагностика - ЕКУ влиза в режим "настройка", блокира се автоматичното
регулиране на ъгъла на запалване, моторчето е в "нулево" положение... Следят се стъпките на моторчето - съгласно оборотите, регулират се с бай-пасният винт.
Доколкото разбирам, мотора е 4G63 ? (поне моторчето от линка е за такъв...). 
Аз съм със същия, но корейския вариант G4CP-D, Хюндай Соната).
Имам си съответната диагностика, моторчето съм го ремонтирал 2 пъти (прекъсната намотка).
Настройката при мен беше елементарна - само чрез винта за байпаса на дросела. (дросела е свалян, разглобяван, основно почистен).
Успех !
 

ISC.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сравни двете моторчета…..от растояние ми прилича че новото моторче май не уплътнява добре и от там може би имаш такова поведение. Сравни новото и старото дали физически са 1:1. След това обърни внимание на уплътняващите елементи да не би да не лягат добре и да просмуква през тях. 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...