Бисер82 Публикувано 27 Май 2017 Сподели Публикувано 27 Май 2017 Имам Аутлендър 2.0 136 к.с. 2004 г. Според маайстора ми стъпковото ми моторче е за смяна, но вчера звънях на всички обяви в мобиле и карс за въпросното моторче и ударих на камък. Всички са го продали. Та въпроса ми е стъпковото моторче от галант със същия двигател става ли, в смисъл след като са с един и същ двигател стъпковите моторчета еднакви ли са? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бисер82 Публикувано 28 Май 2017 Автор Сподели Публикувано 28 Май 2017 Като сложа друго стъпково моторче трябва ли да правя някакви настройки по него или само свалям старото и слагам новото и то само се регулира? Защото гледам ,че е на пружина и тя може да се завърта и отвърта. А и незнам като го сложа трява ли права нещо специално или просто го слагам и тръгвам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mkereziev Публикувано 8 октомври 2017 Сподели Публикувано 8 октомври 2017 къде точно се намира това моторче? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SashoStz Публикувано 11 юли 2023 Сподели Публикувано 11 юли 2023 Продължавам темата, въпреки ниската активност във форума. Сложих следното стъпково моторче - https://www.autopower.bg/регулиращ-клапан-на-свободния-ход-захранване-с-въздух-nty-mitsubishi-outlander-cu-2.0-4wd-cu2w-esk-ms-000-g11186c66-i31489016.html откачих акумулатора за половин час, след това врътнах 3-4 пъти на ON позиция на ключа, запалих, оставих да работи на празен ход 30ина минути, след това покарах 30ина минути извънградско. В момента, като запали директно се качва на 2500-3000 оборота и стои така около минута сутринта преди да се успокои, след това като тръгна продължава да държи 2000 оборота, като пусна педала на газта, само ми дава газ. Може ли съвет, как да оправя проблема? Колата е 2004 2.0 бенз 136к.с. с климатик. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
George_B Публикувано 11 юли 2023 Сподели Публикувано 11 юли 2023 Сашо, Това, новото моторче e някакво евтино менте (доколкото разбирам от ровене по нета - китайско). Рискуваш да прецака ЕКУ-то на колата (драйверите на управлението на степ моторчето). Как диагностицирахте, че моторчето е дало фира - измерване съпротивлението на намотките, блокирал щок/лагери... В прикачената картинка по-долу, съм отбелязал "нослето"/накрайника на моторчето - трябва да е същото, като оригиналния. Също и "О" пръстена, ако не е наместен в леглото, или е пропуснат... - ще смуче въздух, от там и повишени обороти... Отделно, ако някой е въртял байпасния винт на дросела... Принципно, настройката на моторчето се прави с диагностика - ЕКУ влиза в режим "настройка", блокира се автоматичното регулиране на ъгъла на запалване, моторчето е в "нулево" положение... Следят се стъпките на моторчето - съгласно оборотите, регулират се с бай-пасният винт. Доколкото разбирам, мотора е 4G63 ? (поне моторчето от линка е за такъв...). Аз съм със същия, но корейския вариант G4CP-D, Хюндай Соната). Имам си съответната диагностика, моторчето съм го ремонтирал 2 пъти (прекъсната намотка). Настройката при мен беше елементарна - само чрез винта за байпаса на дросела. (дросела е свалян, разглобяван, основно почистен). Успех ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Вълков Публикувано 11 юли 2023 Сподели Публикувано 11 юли 2023 Сравни двете моторчета…..от растояние ми прилича че новото моторче май не уплътнява добре и от там може би имаш такова поведение. Сравни новото и старото дали физически са 1:1. След това обърни внимание на уплътняващите елементи да не би да не лягат добре и да просмуква през тях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.