Премини към съдържание

SashoStz

Потребители
  • От него общо

    4
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Стара Загора

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

SashoStz's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Една Година
  • Един месец
  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Продължавам темата, въпреки ниската активност във форума. Сложих следното стъпково моторче - https://www.autopower.bg/регулиращ-клапан-на-свободния-ход-захранване-с-въздух-nty-mitsubishi-outlander-cu-2.0-4wd-cu2w-esk-ms-000-g11186c66-i31489016.html откачих акумулатора за половин час, след това врътнах 3-4 пъти на ON позиция на ключа, запалих, оставих да работи на празен ход 30ина минути, след това покарах 30ина минути извънградско. В момента, като запали директно се качва на 2500-3000 оборота и стои така около минута сутринта преди да се успокои, след това като тръгна продължава да държи 2000 оборота, като пусна педала на газта, само ми дава газ. Може ли съвет, как да оправя проблема? Колата е 2004 2.0 бенз 136к.с. с климатик.
  2. Като цяло, за моята кола няма почни никаква информация нито по форумите, нито никъде За това реших да почна да пиша във форума.
  3. Привет, Собственик съм на колата от около седмица, и ми направи впечатление, че на температура между 0 и 9 градуса, винаги се пускат вентилаторите, доста силно (никаква идея какви и колко са степените). Та, може ли да споделите къде се намира този модул и снимки от презапояването? Благодаря
  4. Привет колеги, Наскоро си купих Outlander 1 и искам да видя дали някой е ъпдейдвал музиката на колата. Имам едно останало говорителче (8-ца) от предишната кола, идеята ми е да направя бас каса, за багажника до калника, така че да мога да ползвам цялото пространство, когато сваля седалките в най-ниско положение (главно за това си взех тази кола.). Чудя се как мога да захвана касата за колата, представям си го, да е на някакви бързи връзки, като вдигна касата нагоре да мога да я извадя лесно. Някой осъщесвявал ли е подобен проект? Или ако ми дадете идея, къде мога да сложа касата също е добре дошла. Когато реша този проблем, ще трябва да измисля къде да сложа усилвателя, в предната кола (e39) стоеше в кората на единият калник, като нито се виждаше, нито пречеше по какъвто и да е начин. Ще съм благодарен, за идеи и съвети, отностно това начинание. Нещо подобно на това.
×
×
  • Създаване...