n1k3r Публикувано 21 Май 2017 Сподели Публикувано 21 Май 2017 Как се пребират спирачните цилиндри ? Освен със скобата:http://gamateh.com/product/8324/universalen-instrument-za-pribirane-na-spirachni-tsilindri.htmlДруги начини има ли ? Понеже съм чел за напъване със щанги и т.н А и тази скоба дали става и има ли значение в коя посока се върти цилиндара по време на пребирането му. Ако не се лъжа задния цилиндър веднъж ми го прибраха с такава подобна скоба, но не съм сигорен в коя посока се въртеше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 21 Май 2017 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2017 Преди 2г. имах проблеми със задните цилиндри. Тоест не можех да ги пребера по никакъв начин при опит да си сменя накладките. Че се налага тогава в сервиз да карам апаратите и да ми ги пребират. А предните ако не се лъжа с по яко натискане се пребраха. Та за това питам освен със скоба по какъв друк начин да пробвам. Или да не се занимавам и мъча с разни опити ами да си взема тая скоба ... не е скъпа а и ще ми е в полза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 21 Май 2017 Сподели Публикувано 21 Май 2017 Преди 2г. имах проблеми със задните цилиндри. Тоест не можех да ги пребера по никакъв начин при опит да си сменя накладките. Че се налага тогава в сервиз да карам апаратите и да ми ги пребират. А предните ако не се лъжа с по яко натискане се пребраха. Та за това питам освен със скоба по какъв друк начин да пробвам. Или да не се занимавам и мъча с разни опити ами да си взема тая скоба ... не е скъпа а и ще ми е в полза.Здравей,колега,може да ги прибереш и без специалната скоба-отвиваш "цицката"за обезвъздушаване на апарата,натискаш и въртиш буталото по посока на часовника :icon_rock: Просто трябва да си направиш удобен върток. Става и с ключ за ъглошлайф :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 21 Май 2017 Сподели Публикувано 21 Май 2017 Ако ти работят спирачните апарати както трябва, то трябва да можеш да прибереш буталото без особени усилия. Аз днес сменях накладки на задните апарати и моите ги прибрах с натиск на пръстите ми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 21 Май 2017 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2017 Явно мойте апарати не бачкат както трябва. Утре ще сменям дискове и накладки и ще се види тогава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 21 Май 2017 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2017 Предполагам, че и дърводелска стяга би ми свършила работа да пребера цилиндрите. Имам една дето ми се мотае с нея ще пробвам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 21 Май 2017 Сподели Публикувано 21 Май 2017 Аз моите ги прибрах с водопроводен ключ (тръбен), след като опитах на ръка и с разни други щанги и чалъми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 22 Май 2017 Сподели Публикувано 22 Май 2017 Предполагам, че и дърводелска стяга би ми свършила работа да пребера цилиндрите. Имам една дето ми се мотае с нея ще пробвам.Без завъртане на буталото няма да стане! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 Май 2017 Сподели Публикувано 22 Май 2017 Ако ти работят спирачните апарати както трябва, то трябва да можеш да прибереш буталото без особени усилия. Аз днес сменях накладки на задните апарати и моите ги прибрах с натиск на пръстите ми.Това някаква реклама ли е ? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifТвоите могат и с духане срещу тях да се приберат, от въздушното съпротивление, http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif ама при теб ръчната е отделно от апаратите, а при колегата буталото е на винт, заради ръчната спирачка и си иска хем натиск, хем завъртане на буталото (винаги по часовниковата стрелка) .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/yes3.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 22 Май 2017 Сподели Публикувано 22 Май 2017 Това някаква реклама ли е ? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gifТвоите могат и с духане срещу тях да се приберат, от въздушното съпротивление, http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif ама при теб ръчната е отделно от апаратите, а при колегата буталото е на винт, заради ръчната спирачка и си иска хем натиск, хем завъртане на буталото (винаги по часовниковата стрелка) .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/yes3.gif Защо да е реклама? Не би ли трябвало, ако буталото работи добре и не е запекло в апарата, да не е особено трудно? П.с. Съжалявам за спама колега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 22 Май 2017 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2017 Смених дисковете и накладките като преди това си взех тази скоба за всеки случай. Та благодарение на тази скоба си прибрах цилиндрите без проблем. Стана бързо и лесно и скобата не е скъпа. Малко като реклама прозвуча ама си е самата истина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 22 Май 2017 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2017 За да не отварям нова тема ще попитам нещо пак към тази тема. Преди смяната на дисковете и накладките ръчната се вдигаше много лесно и на последния зъб едвам хващаше. Сега след смяната на тези неща ръчната още от първия зъб със зор се дига, но грам не хваща. Това нормално ли е или трябва да я затегна или да изчакам да се напаснат новите части. И последен въпрос : Преди смяната на тези части отзаде се чуваше едно скърцане като каруца. Като преди време я клатих колата и скърцането ясно го чух от десния амортисиор. Сега след смяната не се чува този шум и въпроса е дали имат връзка тези части които смених днес или е от амортисиора. Ако е изпуснал не знам по какво се разбира за да го видя и проверя това. Или да ги сменя задните и след това да видя какво ще излезе. То тези смени на части са малко като на гаражните майстори, но в момента то си е за мен и после ще знам какво карам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ste_fun Публикувано 13 ноември 2017 Сподели Публикувано 13 ноември 2017 За да не отварям нова тема ще попитам нещо пак към тази тема. Преди смяната на дисковете и накладките ръчната се вдигаше много лесно и на последния зъб едвам хващаше. Сега след смяната на тези неща ръчната още от първия зъб със зор се дига, но грам не хваща. Това нормално ли е или трябва да я затегна или да изчакам да се напаснат новите части. И последен въпрос : Преди смяната на тези части отзаде се чуваше едно скърцане като каруца. Като преди време я клатих колата и скърцането ясно го чух от десния амортисиор. Сега след смяната не се чува този шум и въпроса е дали имат връзка тези части които смених днес или е от амортисиора. Ако е изпуснал не знам по какво се разбира за да го видя и проверя това. Или да ги сменя задните и след това да видя какво ще излезе. То тези смени на части са малко като на гаражните майстори, но в момента то си е за мен и после ще знам какво карам.Внимавай с регулировките! Аз ходих на майстор за тая работа и съжалих. Каза ми, след смяната на задни накладки, че "след няк'во време/разстояние да се напаснат, и да мина да ги регулира". Та така ги регулира,че ми запушиха. По-добре да не беше ги пипал. И сега карам на страх.. Иначе ги смених щото старите дискове бяха ръждясали, контактната повърхност не беше по целия радиус а накладките бяха "изпечени" и " не държаха добре", но най-вече имаше шумове оттам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.