Премини към съдържание

Прибиране на спирачен цилиндър.


Препоръчано мнение

Как се пребират спирачните цилиндри ? Освен със скобата:

http://gamateh.com/product/8324/universalen-instrument-za-pribirane-na-spirachni-tsilindri.html

Други начини има ли ? Понеже съм чел за напъване със щанги и т.н А и тази скоба дали става и има ли значение в коя посока се върти цилиндара по време на пребирането му. Ако не се лъжа задния цилиндър веднъж ми го прибраха с такава подобна скоба, но не съм сигорен в коя посока се въртеше.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2г. имах проблеми със задните цилиндри. Тоест не можех да ги пребера по никакъв начин при опит да си сменя накладките. Че се налага тогава в сервиз да карам апаратите и да ми ги пребират. А предните ако не се лъжа с по яко натискане се пребраха. Та за това питам освен със скоба по какъв друк начин да пробвам. Или да не се занимавам и мъча с разни опити ами да си взема тая скоба ... не е скъпа а и ще ми е в полза.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2г. имах проблеми със задните цилиндри. Тоест не можех да ги пребера по никакъв начин при опит да си сменя накладките. Че се налага тогава в сервиз да карам апаратите и да ми ги пребират. А предните ако не се лъжа с по яко натискане се пребраха. Та за това питам освен със скоба по какъв друк начин да пробвам. Или да не се занимавам и мъча с разни опити ами да си взема тая скоба ... не е скъпа а и ще ми е в полза.

Здравей,колега,може да ги прибереш и без специалната скоба-отвиваш "цицката"за обезвъздушаване на апарата,натискаш и въртиш буталото по посока на часовника :icon_rock: Просто трябва да си направиш удобен върток. Става и с ключ за ъглошлайф :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти работят спирачните апарати както трябва, то трябва да можеш да прибереш буталото без особени усилия. Аз днес сменях накладки на задните апарати и моите ги прибрах с натиск на пръстите ми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно мойте апарати не бачкат както трябва. Утре ще сменям дискове и накладки и ще се види тогава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че и дърводелска стяга би ми свършила работа да пребера цилиндрите. Имам една дето ми се мотае с нея ще пробвам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че и дърводелска стяга би ми свършила работа да пребера цилиндрите. Имам една дето ми се мотае с нея ще пробвам.

Без завъртане на буталото няма да стане!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти работят спирачните апарати както трябва, то трябва да можеш да прибереш буталото без особени усилия. Аз днес сменях накладки на задните апарати и моите ги прибрах с натиск на пръстите ми.

Това някаква реклама ли е ? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Твоите могат и с духане срещу тях да се приберат, от въздушното съпротивление, http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif ама при теб ръчната е отделно от апаратите, а при колегата буталото е на винт, заради ръчната спирачка и си иска хем натиск, хем завъртане на буталото (винаги по часовниковата стрелка) .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/yes3.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това някаква реклама ли е ? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Твоите могат и с духане срещу тях да се приберат, от въздушното съпротивление, http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif ама при теб ръчната е отделно от апаратите, а при колегата буталото е на винт, заради ръчната спирачка и си иска хем натиск, хем завъртане на буталото (винаги по часовниковата стрелка) .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/yes3.gif

 

Защо да е реклама? :) Не би ли трябвало, ако буталото работи добре и не е запекло в апарата, да не е особено трудно?

 

П.с. Съжалявам за спама колега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смених дисковете и накладките като преди това си взех тази скоба за всеки случай. Та благодарение на тази скоба си прибрах цилиндрите без проблем. Стана бързо и лесно и скобата не е скъпа. Малко като реклама прозвуча ама си е самата истина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да не отварям нова тема ще попитам нещо пак към тази тема.

 

Преди смяната на дисковете и накладките ръчната се вдигаше много лесно и на последния зъб едвам хващаше. Сега след смяната на тези неща ръчната още от първия зъб със зор се дига, но грам не хваща. Това нормално ли е или трябва да я затегна или да изчакам да се напаснат новите части.

И последен въпрос :

Преди смяната на тези части отзаде се чуваше едно скърцане като каруца. Като преди време я клатих колата и скърцането ясно го чух от десния амортисиор. Сега след смяната не се чува този шум и въпроса е дали имат връзка тези части които смених днес или е от амортисиора. Ако е изпуснал не знам по какво се разбира за да го видя и проверя това. Или да ги сменя задните и след това да видя какво ще излезе. То тези смени на части са малко като на гаражните майстори, но в момента то си е за мен и после ще знам какво карам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

За да не отварям нова тема ще попитам нещо пак към тази тема.

 

Преди смяната на дисковете и накладките ръчната се вдигаше много лесно и на последния зъб едвам хващаше. Сега след смяната на тези неща ръчната още от първия зъб със зор се дига, но грам не хваща. Това нормално ли е или трябва да я затегна или да изчакам да се напаснат новите части.

И последен въпрос :

Преди смяната на тези части отзаде се чуваше едно скърцане като каруца. Като преди време я клатих колата и скърцането ясно го чух от десния амортисиор. Сега след смяната не се чува този шум и въпроса е дали имат връзка тези части които смених днес или е от амортисиора. Ако е изпуснал не знам по какво се разбира за да го видя и проверя това. Или да ги сменя задните и след това да видя какво ще излезе. То тези смени на части са малко като на гаражните майстори, но в момента то си е за мен и после ще знам какво карам.

Внимавай с регулировките! Аз ходих на майстор за тая работа и съжалих. Каза ми, след смяната на задни накладки, че "след няк'во време/разстояние да се напаснат, и да мина да ги регулира". Та така ги регулира,че ми запушиха. По-добре да не беше ги пипал. И сега карам на страх.. Иначе ги смених щото старите дискове бяха ръждясали, контактната повърхност не беше по целия радиус а накладките бяха "изпечени" и " не държаха добре", но най-вече имаше шумове оттам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...