Премини към съдържание

Lancer или друго японско


Donec

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Разглеждам сайтове за коли от известно време, търсейки нещо японско и се спрях на 3 коли за които искам да знам малко повече:

 

Lancer след 2008г Бензин около 140кс - Предполагам че тази кола ви е добре позната, тя ми е фаворит от трите. Горе долу излиза около 10.000 - 15.000лв съдейки по бг сайтовете. Не съм мислил за покупка от чужбина и малко ми е тъмна Индия тази тема. Планирам да сложа ГИ ако няма (какво мислите за ГИ при този модел?). Също така ще инвестирам по външен вид (мислех предна и задна броня + спойлер на ево 10). Линк към въпросна кола: Тук

 

Subaru Impreza след 2008г Бензин между 140-150кс - Това е втората кола на която се спрях. На външен вид ми харесва повече Lancer-а но и това е добра машина. Не съм чел много негативни отзиви за този модел. от 9.000 до 15.000лв. Линк към колата: Тук

 

Honda Accord след 2006г Бензин между 150-190кс - Тази е на трето място в списъка ми. Най-много кс но и най-тежка от трите. Има ги по 10.000 - 12.000лв. Линк оферти: 2.0I VTEC и 2.4i 190кс

 

 

Колебая се между Лансъра и Субаруто но не изключвам и Акорда. Ще закупя автомобила след лятото за който разполагам с г/д 10.000лв и ще се радвам да получа малко плюсове и минуси (било то части, ремонти, обслужване, т.н.) за трите коли. Ако имате съвети и за друг модел или марка ще се радвам да прочета.

 

Това е първия ми пост така че се надявам да не нарушавам някое правило с вмъкването на други марки коли освен Mitsubishi.

 

Благодаря предварителни и Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

аз съм в абсолютно същата дилема като изключим Субарото и това, че търся задължително ръчни скорости. Бюджета ми също ми се иска да е като твоя.

Леко съм се отчаял от липсата на Лансъри ръчки на нашия пазар(тук обсъждаме моя въпрос) и затова започнах да оглеждам Акорд.

 

Четох доста за CVT кутията на Лансъра и реших да не рискувам с автоматик на незнайни километри и въпросителната й поддръжка.

Лансъра определено е по-готин на външен вид, но Акорда сякаш е една идея по-висок клас заради екстрите. Въпрос на предпочитания и компромиси. Оглеждам се и за двете и зависимост от екземпляра ще се избере коя от двете ще е.

Редактирано от mita6kiL
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

аз съм в абсолютно същата дилема като изключим Субарото и това, че търся задължително ръчни скорости. Бюджета ми също ми се иска да е като твоя.

Леко съм се отчаял от липсата на Лансъри ръчки на нашия пазар(тук обсъждаме моя въпрос) и затова започнах да оглеждам Акорд.

 

Четох доста за CVT кутията на Лансъра и реших да не рискувам с автоматик на незнайни километри и въпросителната й поддръжка.

Лансъра определено е по-готин на външен вид, но Акорда сякаш е една идея по-висок клас заради екстрите. Въпрос на предпочитания и компромиси. Оглеждам се и за двете и зависимост от екземпляра ще се избере коя от двете ще е.

 

Привет,

само искам да споделя, че 8г. карах Лансър 2.0 GTS със CVT и нямах нито една забележка по кутията.

Вярно, че в твоя случай е много важно как я е поддържал този преди теб, но ако е читава си работи много добре.

Може би във фирмен сервиз лесно може да се установи състоянието й.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не показва грешки, състоянието на CVT-то не виждам как биха го проверили. Единствено цветът на маслото може да проверят..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Първо държа да отбележа че съм пълен инвалид по тема коли. След доста ровене по форуми реших че ще е бензин и ръчни скорости. Моля дайте мнение за по-горе описаните коли и по-точно за Лансъра плюсове и минуси (поддръжка, ремонти, проблеми и т.н.).

 

Благодаря ви!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Първо държа да отбележа че съм пълен инвалид по тема коли. След доста ровене по форуми реших че ще е бензин и ръчни скорости. Моля дайте мнение за по-горе описаните коли и по-точно за Лансъра плюсове и минуси (поддръжка, ремонти, проблеми и т.н.).

 

Благодаря ви!

 

За да не се повтаряме за n-ти път.... прочети няколко теми:

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=36802

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=23343

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=7513

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=36269

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Ако позволите да се включа и аз с една идея за друго японско специално когато става дума за автоматик и градско каране основно, много добър заместител на лансер е Тойота Приус или Аурис Хибрид, същата големина, типична японска возия и надеждност плюс много добър разход на гориво, а и да не забравяме , че са и по- екологично чисти. Аурисът специално е по-евтин от приус понеже не са подходящи за такси и държат малко по-ниска цена.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

По принцип колеги, майстори са ми казвали, че CVT кутията по принцип е вечна и спокойно може да надживее самия автомибил...с добра поддръжка и пи-качествено масло тя по принцип не се разваля,ако естествено не я зориш да включваш първа в движение назад с ръчна и обръщане...и после ако се строши за същите пари/отнася се за вс.автомати/...купуваш ръчна на старо...и сменяш!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...