Премини към съдържание

Съвет за покупка на Outlander


Препоръчано мнение

Предстои ми закупуване на Outlander 2006 ,единият вариант ми е 2000 кубика с газ от Италия,другият е 2.4 16V,искам да знам за какво най вече да гледам по колата,слаби места и кои е по добрият вариант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

никои ли не иска да сподели нещо за модела???

....има ,ама нема време....тия дни като се поосвободя, ще драсна 2 реда.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За кое поколение Аутлендър става дума 1 или 2, че 2006 год май има и от двата модела? Имам 2.0 ръчка от 2004 г на газ. Оценката ми за колата е положителна. С ГИ Ловато е и не съм имал проблеми с него, само филтъра сменям. Разхода, който ми дава е 12, 13 градско, на магистралата със 130 пак толкова. Карал съм и 2.4 определено върви повече, ма за газификация май му трябва омаслител и реглаж на клапаните. Вози добре, постоянно 4х4, в снега няма грешка, поддръжката е нормална. Задното окачване е по-сложно, има към 11 тампона. Та има какво да се прави по него. Има едни втулки за задните носачи, които се разскърцват. Отпред не е кой знае какво, могат да се сменят само шарнирите като се прикапят на ЦО. До момента аз съм сменял един шарнир, вътрешен кормилен накрайник и тампони на задния диф. Имал съм дребни проблеми, които са често срещани. Прекъснат лентов кабел на волата, в резултат светва СРС лампата. Може да се ремонтира, може и направо да се смени спиралата. Друго за което се сещам е пречупване на жилото, което мести положението на клапата за топло и студено при колите с обикновен климатик. Друго не ми идва на акъла. DJ Tymbi вероятно може да каже повече.

Редактирано от Cayenne
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Общо взето колегата е казал проблемите на модела.Тампони,накрайници и най вече тампоните на задния диф.Но не ми се вярва всичко да е за смяна иначе са доста здрави като окачване и да смениш нещо ще кара доста време след това.Друго гледаш стандартни неща,масло по двигателя който трябва да работи много тихо и равномрно на празен ход без шумове от клапани и претрисания.Задължително лампите по таблото и накоя да не махната или "изгоряла" и естествено гумите дали са еднакви все пак е 4х4.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги . Аз също се интересувам от мнения за Аутлендъра и по специално за I-вата версия (https://bg.autodata24.com/mitsubishi/outlander/outlander/details) . Може ли някой да ми каже кой от двата двигателя на 4WD е по-добър ... 2.4i 16V 4WD (158 Hp) или 2.0i 16V 4WD (136 Hp) . Искам да разбера и мнения дали 2.4 16V двигателя става за газифициране или не е удачен вариант (и ако "да" , нужна ли е система за смазване на клапаните) . Също така , дали съединителите им са с маховик или "обикновени". Благодаря предварително и спорен ден за всички !

Редактирано от ivayllo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги . Аз също се интересувам от мнения за Аутлендъра и по специално за I-вата версия (https://bg.autodata24.com/mitsubishi/outlander/outlander/details) . Може ли някой да ми каже кой от двата двигателя на 4WD е по-добър ... 2.4i 16V 4WD (158 Hp) или 2.0i 16V 4WD (136 Hp) . Искам да разбера и мнения дали 2.4 16V двигателя става за газифициране или не е удачен вариант (и ако "да" , нужна ли е система за смазване на клапаните) . Също така , дали съединителите им са с маховик или "обикновени". Благодаря предварително и спорен ден за всички !

 

За това купе 2.4 е по-добрият вариант. И двата се газифицират, 1000лв за среден клас ГИ ти върши идеална работа. Система за смазване на клапаните е излишна. Съединителят е "обикновен".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За това купе 2.4 е по-добрият вариант. И двата се газифицират, 1000лв за среден клас ГИ ти върши идеална работа. Система за смазване на клапаните е излишна. Съединителят е "обикновен".

Много съм благодарен за отговора! Поздрави и безаварийно на всички !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте колеги , да се похваля и аз вече съм в клуба :) Не успях да намеря читав Аутлендър с двигател 2.4 за парите които търсих , но си взех същия само че с 2.0 (136к.с.) . Голяма красотичка са тия Аутлендъри и видях много зор докато намеря правилния за мен . Купих го на реални 121 000км , 2003та година , с климатроник и 4х4 (не е мираж изминатите километри , защото си има сервизна история до последно с печати , водена до вкарването му в България преди 2 години) . Ето и снимка ;)

http://imageresize.org/Output/475bb313-7661-471e-9e1b-5b8155425ec9.jpg

Редактирано от ivayllo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...