Venis1977 Публикувано 11 април 2017 Сподели Публикувано 11 април 2017 Предстои ми закупуване на Outlander 2006 ,единият вариант ми е 2000 кубика с газ от Италия,другият е 2.4 16V,искам да знам за какво най вече да гледам по колата,слаби места и кои е по добрият вариант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venis1977 Публикувано 12 април 2017 Автор Сподели Публикувано 12 април 2017 никои ли не иска да сподели нещо за модела??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 април 2017 Сподели Публикувано 12 април 2017 никои ли не иска да сподели нещо за модела???....има ,ама нема време....тия дни като се поосвободя, ще драсна 2 реда..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cayenne Публикувано 13 април 2017 Сподели Публикувано 13 април 2017 (редакция) За кое поколение Аутлендър става дума 1 или 2, че 2006 год май има и от двата модела? Имам 2.0 ръчка от 2004 г на газ. Оценката ми за колата е положителна. С ГИ Ловато е и не съм имал проблеми с него, само филтъра сменям. Разхода, който ми дава е 12, 13 градско, на магистралата със 130 пак толкова. Карал съм и 2.4 определено върви повече, ма за газификация май му трябва омаслител и реглаж на клапаните. Вози добре, постоянно 4х4, в снега няма грешка, поддръжката е нормална. Задното окачване е по-сложно, има към 11 тампона. Та има какво да се прави по него. Има едни втулки за задните носачи, които се разскърцват. Отпред не е кой знае какво, могат да се сменят само шарнирите като се прикапят на ЦО. До момента аз съм сменял един шарнир, вътрешен кормилен накрайник и тампони на задния диф. Имал съм дребни проблеми, които са често срещани. Прекъснат лентов кабел на волата, в резултат светва СРС лампата. Може да се ремонтира, може и направо да се смени спиралата. Друго за което се сещам е пречупване на жилото, което мести положението на клапата за топло и студено при колите с обикновен климатик. Друго не ми идва на акъла. DJ Tymbi вероятно може да каже повече. Редактирано 13 април 2017 от Cayenne Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venis1977 Публикувано 13 април 2017 Автор Сподели Публикувано 13 април 2017 Мисля че е 1..2006 феис единият вариант,които вече е обсъждан в форума е 2.4 16V Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zxnn Публикувано 22 април 2017 Сподели Публикувано 22 април 2017 Общо взето колегата е казал проблемите на модела.Тампони,накрайници и най вече тампоните на задния диф.Но не ми се вярва всичко да е за смяна иначе са доста здрави като окачване и да смениш нещо ще кара доста време след това.Друго гледаш стандартни неща,масло по двигателя който трябва да работи много тихо и равномрно на празен ход без шумове от клапани и претрисания.Задължително лампите по таблото и накоя да не махната или "изгоряла" и естествено гумите дали са еднакви все пак е 4х4. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venis1977 Публикувано 24 април 2017 Автор Сподели Публикувано 24 април 2017 аз докато се наканя,те купиха колата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivayllo Публикувано 27 април 2017 Сподели Публикувано 27 април 2017 (редакция) Привет колеги . Аз също се интересувам от мнения за Аутлендъра и по специално за I-вата версия (https://bg.autodata24.com/mitsubishi/outlander/outlander/details) . Може ли някой да ми каже кой от двата двигателя на 4WD е по-добър ... 2.4i 16V 4WD (158 Hp) или 2.0i 16V 4WD (136 Hp) . Искам да разбера и мнения дали 2.4 16V двигателя става за газифициране или не е удачен вариант (и ако "да" , нужна ли е система за смазване на клапаните) . Също така , дали съединителите им са с маховик или "обикновени". Благодаря предварително и спорен ден за всички ! Редактирано 27 април 2017 от ivayllo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 27 април 2017 Сподели Публикувано 27 април 2017 Привет колеги . Аз също се интересувам от мнения за Аутлендъра и по специално за I-вата версия (https://bg.autodata24.com/mitsubishi/outlander/outlander/details) . Може ли някой да ми каже кой от двата двигателя на 4WD е по-добър ... 2.4i 16V 4WD (158 Hp) или 2.0i 16V 4WD (136 Hp) . Искам да разбера и мнения дали 2.4 16V двигателя става за газифициране или не е удачен вариант (и ако "да" , нужна ли е система за смазване на клапаните) . Също така , дали съединителите им са с маховик или "обикновени". Благодаря предварително и спорен ден за всички ! За това купе 2.4 е по-добрият вариант. И двата се газифицират, 1000лв за среден клас ГИ ти върши идеална работа. Система за смазване на клапаните е излишна. Съединителят е "обикновен". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivayllo Публикувано 28 април 2017 Сподели Публикувано 28 април 2017 За това купе 2.4 е по-добрият вариант. И двата се газифицират, 1000лв за среден клас ГИ ти върши идеална работа. Система за смазване на клапаните е излишна. Съединителят е "обикновен".Много съм благодарен за отговора! Поздрави и безаварийно на всички ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivayllo Публикувано 15 Май 2017 Сподели Публикувано 15 Май 2017 (редакция) Здравейте колеги , да се похваля и аз вече съм в клуба Не успях да намеря читав Аутлендър с двигател 2.4 за парите които търсих , но си взех същия само че с 2.0 (136к.с.) . Голяма красотичка са тия Аутлендъри и видях много зор докато намеря правилния за мен . Купих го на реални 121 000км , 2003та година , с климатроник и 4х4 (не е мираж изминатите километри , защото си има сервизна история до последно с печати , водена до вкарването му в България преди 2 години) . Ето и снимка ;) http://imageresize.org/Output/475bb313-7661-471e-9e1b-5b8155425ec9.jpg Редактирано 15 Май 2017 от ivayllo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.