Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Питанки за Паджеро 4


Препоръчано мнение

Човече, в търсачката на популярен сайт за покупко-продажба на автомобили излизат само 6 ШЕСТ бензинови паджеро-та в цяла Европа.....

Пожеланията от "успех с покупката" минават на ниво "Пускай тото фиш" или "Търкай талончета" и се моли да удариш 100к лева да купиш ново от магазина, че поне там наличността е сигурна.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Попрочетох за филтъра и общо взето той ми е най-голямата тревога. На 90% съм убеден, че трябва да се махне, дори преди да е направил проблем. Не може просто да карам както някой друг иска, не може да губя доверие в колата, не може и изведнъж да губя мощност по решение на електрониката, а след това да давам безбожно много пари за глупости.

Уж през 2009 са го сменили с пасивен, който не бил толкова проблемен и не искал специално масло. Това вярно ли е? Отнася ли се и за Европа? Някой знае ли дали премахването му увеличава емисиите до толкова, че да излязат извън нормата - евро 4 или каквато е там?

За турбината вече ми се е случвало нещо, предполагам със всички турбодизели е така? Общо взето си карах спокойно и градско и извънградско, не я мъча и не вдигам високи обороти. Един ден обаче като ми падна мощността и не се въртеше турбината... След изгасване и запалване се оправя. Хайде след няколко дена пак - седя на 100, газ до дупка ама нъцки. И накрая ми чистиха геометрията и препоръчаха да настъпвам до 4000 от време на време.

Редактирано от AdmiralAnimE
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Попрочетох за филтъра и общо взето той ми е най-голямата тревога. На 90% съм убеден, че трябва да се махне, дори преди да е направил проблем. Не може просто да карам както някой друг иска, не може да губя доверие в колата, не може и изведнъж да губя мощност по решение на електрониката, а след това да давам безбожно много пари за глупости.

Уж през 2009 са го сменили с пасивен, който не бил толкова проблемен и не искал специално масло. Това вярно ли е? Отнася ли се и за Европа? Някой знае ли дали премахването му увеличава емисиите до толкова, че да излязат извън нормата - евро 4 или каквато е там?

За турбината вече ми се е случвало нещо, предполагам със всички турбодизели е така? Общо взето си карах спокойно и градско и извънградско, не я мъча и не вдигам високи обороти. Един ден обаче като ми падна мощността и не се въртеше турбината... След изгасване и запалване се оправя. Хайде след няколко дена пак - седя на 100, газ до дупка ама нъцки. И накрая ми чистиха геометрията и препоръчаха да настъпвам до 4000 от време на време.

Проблемът на ДПФ всъщност идва от ЕГР. А системните запушвания почват да пречат на турбото. Ако се кара основно извън града, няма да е драма докъм 220 000 км. Трябва специално дпф масло и за последните. На лично пращам снимки от почистването на смукателен колектор на 130 000 км. :) Днес видях едно варненско п4 дизел в София и си казах. Баси, как се е набутал тоя пич... :)

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, видях в темата, че на 50000 км се сменя маслото в скоростната кутия. Това задължително ли е или препоръчително ?

Аз направих 55 000 и още не съм го сменял ( не ми е хрумвало даже). За маслото в двигателя в книжката пише да се сменя на 20 000 км. На мен ми се видя странно ( за Паджеро 4, 3,2 дизел става дума) и питах изрично продавача ( оторизиран дилър на Мицубиши в Германия). Той даже ми прати писмен отговор да го сменям на 20 000 км. Аз обаче на предишните ми коли синтетиката съм я сменял на 15 000 и продължих на 15 000 да го сменям, само long life съм сменял на 30 000, ама не на Паджеро.

 

Към колегата отворил темата: Не мога да помогна с мнение за много от повдигнатите въпроси. Относно тракането на таблото : Колата я купих чисто нова и таблото скърцаше. Като монтираха допълнително парктроник, свалиха таблото и след монтажа шума изчезна за повече от година. Преди време пак се появи и го оправям по примера на chasovnik - с удар на едно определено място :) Така че не е голям зор.

За 55 000 км осреднения разход е 10,5 л/100 км. Карам горе долу 50:50 градско/ извънградско. Засичах извънградско няколко пъти, без да вдигам над 100 км/ч и разхода беше под 9. Явно заради 5-те скорости като си вдигнеш 120 - 140 и се качва доста разхода ..

 

Джипката си е супер, за сняг и кал, черни пътища и наклони няма да имаш грижи. Истинска джипка си е. За по-тежък офф роуд обаче няма да стане без специално оборудване, ама коя пък стокова версия става ..?

 

Дизеловият мотор си е шумен, ама е въпрос на предпочитание. Някои предпочитат да карат в тишина, други да слушат радио, трети да слушат двигателя, четвърти да слушат жена си ( това последното го добавих само заради празника :D ). Ако си от третия тип - ще е песен за душата ти, особено като го настъпиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, видях в темата, че на 50000 км се сменя маслото в скоростната кутия. Това задължително ли е или препоръчително ?

Аз направих 55 000 и още не съм го сменял ( не ми е хрумвало даже). За маслото в двигателя в книжката пише да се сменя на 20 000 км. На мен ми се видя странно ( за Паджеро 4, 3,2 дизел става дума) и питах изрично продавача ( оторизиран дилър на Мицубиши в Германия). Той даже ми прати писмен отговор да го сменям на 20 000 км. Аз обаче на предишните ми коли синтетиката съм я сменял на 15 000 и продължих на 15 000 да го сменям, само long life съм сменял на 30 000, ама не на Паджеро.

 

Джипката си е супер, за сняг и кал, черни пътища и наклони няма да имаш грижи. Истинска джипка си е. За по-тежък офф роуд обаче няма да стане без специално оборудване, ама коя пък стокова версия става ..?

....препоръчително е за ск. кутия....както и за разд. кутия,но там търпи до 90 к км....но за двигателя - цт,20 к км са твърде много па ако ще и да е на лонг лайф ами хипер лонг.....20 к км пробег за тази версия на дизелов мотор важи само ако на ден правите по 500 км пробег всеки ден......джипа си е перфектен - то това си е истински джип от класа на ТЛК, Нисан Патрул,Ленд роувер,Г класа и т.н......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....препоръчително е за ск. кутия....както и за разд. кутия,но там търпи до 90 к км....но за двигателя - цт,20 к км са твърде много па ако ще и да е на лонг лайф ами хипер лонг.....20 к км пробег за тази версия на дизелов мотор важи само ако на ден правите по 500 км пробег всеки ден......джипа си е перфектен - то това си е истински джип от класа на ТЛК, Нисан Патрул,Ленд роувер,Г класа и т.н......

 

 

Благодаря за информацията ! Ще се сменя значи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...