Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Съвет за покупка на Outlander след 2012г


Препоръчано мнение

Здравейте на всички! Интересувам се конкретно от 3-тото поколение на аутландъра. Кой мотор е най-удачен и безпроблемен в дългосрочен план? Има вече доста оферти за този модел, автомобила ще се ползва основно като семеен, затова ме интересува 7 местния вариант, а той мисля че започва/се предлага от средното ниво на оборудване. Минавам средно 12-15 000км на година и засега съм се спрял на бензиновия вариант. Искам да попитам -как стои въпроса с частите за японските автомобили и по конкретно за този модел?

Приятели ме наплашиха че доста трудно се намират части, и са скъпи -това дали е така и как стои изобщо въпроса с поддръжката на този автомобил? В едно ревю някакъв човек в Колумбия разправя че чакал 3-4 месеца за някаква част за този модел -да я прати-ремонтират и върнат обратно -такъв ли е наистина дефицита на частите или иде реч за изолиран случаи? Аутландър 3 -в Холандия ли се сглобява или в Япония -за Европа, за второто поколение бях гледал клиповеч че има завод в Холандия.

А между другото се натъкнах(наскоро) и на това меко казано изпълнение при руснаците(покупка на 1-годишен аутландър3) за бъдещи купувачи:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Във форума, има ли хора вече които управляват 3-тото поколение на аутландъра, без значение бензин или дизел -да споделят впечатление.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Във форума, има ли хора вече които управляват 3-тото поколение на аутландъра, без значение бензин или дизел -да споделят впечатление.

....аз съм карал,но малко, за това пък имам доста наблюдения в техническата част.......

1. за предпочитане е бензина, малко повече харчи, но е по безпроблемен....при дизела се удивлявам колко бързо се случват разни дефекти, които трябва въобще да не се случат ,но уви....а те са си скъпички за отстраняване....в момента имам един такъв, уж новия мотор, уж 2.2 дизел ,имаше много положителни коментари за него, а пък уви,слаба работаа е.......то и бензиновия не е много тачен, тъй като е с кекави клапани и легла, и тъй като харчи, по български ще се слага газ и това прецаква клапаните рано или късно.....другия проблем е, че трудно се прави реглаж на клапаните....

2.Окачването е точно като на Лансерите,а там страдат от тампони на носачите и ябълковидните втулки на задните напречни носачи....

3. Линчо на мен нне ми харесва вътре салона, много е "постен " за кола от 2013 год.....

4. те и външно не са го докарали добре, но това е въпрос на вкус.....

5 повечето не са 4х4 ,а това обезмисля СУВ....по добре едно голямо комби в този случай.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....аз съм карал,но малко, за това пък имам доста наблюдения в техническата част.......

1. за предпочитане е бензина, малко повече харчи, но е по безпроблемен....при дизела се удивлявам колко бързо се случват разни дефекти, които трябва въобще да не се случат ,но уви....а те са си скъпички за отстраняване....в момента имам един такъв, уж новия мотор, уж 2.2 дизел ,имаше много положителни коментари за него, а пък уви,слаба работаа е.......то и бензиновия не е много тачен, тъй като е с кекави клапани и легла, и тъй като харчи, по български ще се слага газ и това прецаква клапаните рано или късно.....другия проблем е, че трудно се прави реглаж на клапаните....

2.Окачването е точно като на Лансерите,а там страдат от тампони на носачите и ябълковидните втулки на задните напречни носачи....

3. Линчо на мен нне ми харесва вътре салона, много е "постен " за кола от 2013 год.....

4. те и външно не са го докарали добре, но това е въпрос на вкус.....

5 повечето не са 4х4 ,а това обезмисля СУВ....по добре едно голямо комби в този случай.....

1. Точно към бензина съм и се насочил, минавам по 12-15 000км на година, притеснява ме че този 150кончета мотор при едно полско ревю по аутобан няма много голямо ускорение, не че смятам да го карам с високи скорости. Между другото този 150 коня мотор е същия и в плъгин хибрида който слагат.

2. Не мисля да го карам по-гори, а ако вляза ще е по скоро рядкост. Дано тогава да ги няма проблемите с окачването.

3. Интериора е наистина постен -по няколко ревюта чувам коментари от края на 90-те че бил ;-). С фейслифта от 2015г, сякаш са пооправили доста неща, за съжаление най-високата версия с шибидах-а и кожения салон излиза доста скъпо.

Ходих на едно изложение наскоро, и ми направих два варианта с бензинов и дизелов мотор(средно ниво на оборудване 7 места, автомат) -бензиновия го таксуваха на близо 29 000евро, дизеловия 33 000, с отстъпките. Ако имаш кола ти приспадат 1500евро -но дотам и не стигнах. Изглежда ми доста, на фона на другия щанд, където предлагаха новия кодиак -варианта който харесах ми излизаше 25 500 евро, доста по поносима цена.

4. Да въпрос на вкус е на мен ми харесва -сякаш е едно както казваш голямо комби от сорта на субару аутбак, но на доста по ниска цена.

5. Тук си прав.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забравих, да попитам -как стои въпроса с поддръжката и цените -смяна на масла/филтри, тампони/фтулки на задните носачи и др?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забравих, да попитам -как стои въпроса с поддръжката и цените -смяна на масла/филтри, тампони/фтулки на задните носачи и др?

..не са скъпи, масло 5В30 5л. - от 90 до 110 лв.......м.филтър - от 6-12 лв.,в.филтър - от 20 до 35 лв.,филтър купе - от 25до 40 лв.....накрайници външни -от 25 до 50 лв., вътрешни от 30 до 60 лв....тампони преден носач - от 25 до 50 лв......нормални цени , друг е въпроса ако се стигне до верига агренажна,или реглаж клапани , там вече е по дебело, но смятам ,че за кола 2013 година пак не е скъпо.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

друг е въпроса ако се стигне до верига агренажна,или реглаж клапани , там вече е по дебело, но смятам ,че за кола 2013 година пак не е скъпо.......

А там как са горе долу цените -рано или късно човек може и това да го сполети...

Като цяло намират ли се части за всички японски коли -мицубиши, нисан субару, хонда и др?

Имах случка с приятел преди няколко години си купил нова мазда 6, след 2 месеца се чупи някаква част, и така 2 месеца без кола -дали му през това време друга да използва, но неговата стои така, тази част 2 месеца я пращат и чакат да му я върнат от Япония.

Друга случка с въпросния аутландър 3-та генерация -човек в Колумбия чакал два месеца и половина отново за някаква част да я изпратят до Япония и върнат -направена.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А там как са горе долу цените -рано или късно човек може и това да го сполети...

Като цяло намират ли се части за всички японски коли -мицубиши, нисан субару, хонда и др?

Имах случка с приятел преди няколко години си купил нова мазда 6, след 2 месеца се чупи някаква част, и така 2 месеца без кола -дали му през това време друга да използва, но неговата стои така, тази част 2 месеца я пращат и чакат да му я върнат от Япония.

Друга случка с въпросния аутландър 3-та генерация -човек в Колумбия чакал два месеца и половина отново за някаква част да я изпратят до Япония и върнат -направена.

....мисля ,че няма такова нещо, частите идват за около 2 седмици ако ги няма тук в Евроопа.....мисля че при твоя приятел нещата са други, там , като гаранционна кола нещата са така,какато ги описваш, тъй като часта се връща за анализ от производителя и слкед това те пращат нова част, естествено безплатно.......

Веригата със смяната е около 1200-1300 лв. всичко по спомен......

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....мисля ,че няма такова нещо, частите идват за около 2 седмици ако ги няма тук в Евроопа.....мисля че при твоя приятел нещата са други, там , като гаранционна кола нещата са така,какато ги описваш, тъй като часта се връща за анализ от производителя и слкед това те пращат нова част, естествено безплатно.......

Веригата със смяната е около 1200-1300 лв. всичко по спомен......

Успокои ме за частите ;-), излиза че си по на сметка да го купиш автомобила на няколко години отколкото нов, не само заради ЦЕНАТА, но и за чакането/ремонтирането след като се повреди даден детайл -всичко става максимално бързо -при налични части.

На колко време се сменя въпросната верига и реглажа на клапаните, ако не се слага газ, необходимо ли е в даден момент да се прави?

Редактирано от Pepo Pepino
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Успокои ме за частите ;-), излиза че си по на сметка да го купиш автомобила на няколко години отколкото нов, не само заради ЦЕНАТА, но и за чакането/ремонтирането след като се повреди даден детайл -всичко става максимално бързо -при налични части.

На колко време се сменя въпросната верига и реглажа на клапаните, ако не се слага газ, необходимо ли е в даден момент да се прави?

....на 150 000 км. се сменя веригата, на някои места го дават и на 200 000 км. но на повечето места го дават на първото..... клапаните ако не се слага АГУ ,няма официална информация ( поне аз не съм виждал ) на какъв пробег се прави реглажа, но пък са ми идвали нов внос коли, нямащи АГУ-та и на по 70- 150 к км....ми тези ,на които пише че е на 140 -150 к км. все пак има нужда от реглаж ,някои клапани са потънали с малко, не всичките .....така че според мен ако автомобила е на 150 к км. пробег , си ги направи клапаните и тогава слагайте АГУ.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....на 150 000 км. се сменя веригата, на някои места го дават и на 200 000 км. но на повечето места го дават на първото..... клапаните ако не се слага АГУ ,няма официална информация ( поне аз не съм виждал ) на какъв пробег се прави реглажа, но пък са ми идвали нов внос коли, нямащи АГУ-та и на по 70- 150 к км....ми тези ,на които пише че е на 140 -150 к км. все пак има нужда от реглаж ,някои клапани са потънали с малко, не всичките .....така че според мен ако автомобила е на 150 к км. пробег , си ги направи клапаните и тогава слагайте АГУ.....

Когато бях на изложението ми направиха примерна конфигурация -за средното ниво instyle, понеже то е минималното в което влизат 7-те седалки, интересното е че се предлага само с автоматична CVT кутия за бензиновия мотор, което ми се стори доста странно.

Има много негативни мнения за тази скоростна кутия в нета -която е всичко останало не не и fun to drive. Бавно превключвало скоростите и др. Дочух от друго място че тези скоростни кутии не се ремонтирали -колко в вярно това? По скоро ми се струва че ремонта е по скъп. Между другото в японски автомобили се слага отново същата кутия -като например Nissan X-Trail -един директен конкурент на аутландъра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато бях на изложението ми направиха примерна конфигурация -за средното ниво instyle, понеже то е минималното в което влизат 7-те седалки, интересното е че се предлага само с автоматична CVT кутия за бензиновия мотор, което ми се стори доста странно.

Има много негативни мнения за тази скоростна кутия в нета -която е всичко останало не не и fun to drive. Бавно превключвало скоростите и др. Дочух от друго място че тези скоростни кутии не се ремонтирали -колко в вярно това? По скоро ми се струва че ремонта е по скъп. Между другото в японски автомобили се слага отново същата кутия -като например Nissan X-Trail -един директен конкурент на аутландъра.

...те на много коли се слага същата кутия,защото е Айсин,и от там ги ползват доста коли.....ремонтират се, но цената на ремонта е доста солена...ако си купувате обаче чисто нов автомобил, вероятността да правите вие такъв ремонт е много малко , предвид факта ,че кутиите изкарват по 150-200 к км. пробег.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато бях на изложението ми направиха примерна конфигурация -за средното ниво instyle, понеже то е минималното в което влизат 7-те седалки, интересното е че се предлага само с автоматична CVT кутия за бензиновия мотор, което ми се стори доста странно.

Има много негативни мнения за тази скоростна кутия в нета -която е всичко останало не не и fun to drive. Бавно превключвало скоростите и др. Дочух от друго място че тези скоростни кутии не се ремонтирали -колко в вярно това? По скоро ми се струва че ремонта е по скъп. Между другото в японски автомобили се слага отново същата кутия -като например Nissan X-Trail -един директен конкурент на аутландъра.

Колго годишна и на какъв очакван пробег кола търсите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колго годишна и на какъв очакван пробег кола търсите?

Здравейте! Благодаря ви за въпроса, но на този етап само сондирам мнения за модела- най-вече за въпросната поддръжка, за която не бях наясно извън гаранционно. Аз ако исках, може би на изложението бих я взел, но честно казано -ще повторя колегата горе -автомобила отвътре/интериора изглежда доста постно -сякаш не е кола 2016г, а края на 90-те(прословута фраза от много ревюта за модела). Отделно за базовото оборудване няма опция -само да се доплати за 3-ти ред седалки, трябва да се закупи по високия модел.

Има и друг минус -когато иде реч за най-високото изпълнение с шибидах -колата отпред до средата почти на втория ред седалки е доста ниска, чак към края тази изпъкналата част изчезва -за хора 1.80м и нагоре не е приятно.

Но пак за сметка на това колата отвън доста ми харесва -не мога да си крива душата :-).

Между другото сте задали въпрос -за какво иде реч, нещо конкретно ли предлагате?

Редактирано от Pepo Pepino
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...те на много коли се слага същата кутия,защото е Айсин,и от там ги ползват доста коли.....ремонтират се, но цената на ремонта е доста солена...ако си купувате обаче чисто нов автомобил, вероятността да правите вие такъв ремонт е много малко , предвид факта ,че кутиите изкарват по 150-200 к км. пробег.....

Преди близо 3 години на Зафирата, точно с такава кутия Айсин имах големи проблеми след като закупих колата(автоматик-типтроник). В един момент след 2 месеца след покупката отказа -превърташе предавките без да се движи на място. доколкото разбрах идеше реч за някакъв ел.пакет който е проблемния -искаха ми 2200+ лева нагоре. Намерих след седмица друга кутия от катастрофирала Астра със същата кутия на 68 000км, сложих я(в сервиз) и да чукна на дърво до ден днешен нямам никакви ядове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, карам Аутлендър 3/2015г дизел/автомат от точно една година, вече има 50 000км, основно извънградско. Обслужвам го само в БС защото е гаранционен, закупен от тях.

Возията е без забележки, представи се прекрасно в условията за последните 2 седмици, като се има в предвид, че не е спирано да се пътува с него в най-тежките зимни дни. Добре е обезшумен. Нямам екстри като навигация, кожен салон и стъклен покрив, но не съм ги и търсил като такива. Диодните фарове за нощно каране са много добри. Автоматик - като на дълго дава разход между 7.5 и 9 за скорости между 110-140км/ч. Не съм го глезил със скъпа нафта - при -20'C си пали без грижи. Пробвал съм го като 7-местен с 2-деца на дълъг път - малко идва мясото за багаж.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, карам Аутлендър 3/2015г дизел/автомат от точно една година, вече има 50 000км, основно извънградско. Обслужвам го само в БС защото е гаранционен, закупен от тях.

Возията е без забележки, представи се прекрасно в условията за последните 2 седмици, като се има в предвид, че не е спирано да се пътува с него в най-тежките зимни дни. Добре е обезшумен. Нямам екстри като навигация, кожен салон и стъклен покрив, но не съм ги и търсил като такива. Диодните фарове за нощно каране са много добри. Автоматик - като на дълго дава разход между 7.5 и 9 за скорости между 110-140км/ч. Не съм го глезил със скъпа нафта - при -20'C си пали без грижи. Пробвал съм го като 7-местен с 2-деца на дълъг път - малко идва мясото за багаж.

Здравей!

Как точно се спря на аутландъра или по-скоро кое те насочи към него? За возията казват по ревютата че волана не бил много отзивчив и не реагирал много на корекциите от щофъора.

Другото което се твърди е че бензиновия вариант при 120+ километра нямал достатъчна мощност на магистрала т.е. идвал леко слаб -но при дизела при тебе нещата са може би различни?

За тази скоростна кутия CVT се твърди че е доста бавна в превключването на предавките и прави аутландъра далеч от спортна кола в който клас се води SUV вагон, тип бокси кар.

Интересно какво ти е нивото на оборудване -за да имаш 7 места, автоматик, но да няма навигация -защото сега в средното ниво INSTYLE имаш навигация/автоматик/7 места.

На мене ми трябват макар и рядко през годината 6 места и сравнитекно добро място за багаж -в тоя ред на мисли тъй като Мицубиши рекламира тази кола като семейна, дали задоволява твоите нужди като такава предвид -7-те места, 7-те еарбега, и многото системи за сигурност(макар в най-високата версия)?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет ,

Ето този автомобил точно взех http://www.mitsubishibg.com/reviews/view/27

Вероятно е един от първите вкарани в БГ /ако не и 1-вият/

Колегата, който е направил ревюто е описал всичко много точно!

Основното нещо, поради което взех този СУВ е необходимостта от сигурна, икономична високопроходима семейна кола. Ползвам го за абсолютно всичко - от разходки със семейството, до превоз на пелети и каквото се сетиш.

Нямам забележки към оборудването. Не е спортен автомобил, но като закача 140км/ч на круз контрола си върви прекрасно - днес за пореден ден направих 500км извънградско - 8.5л/100 - при 1.84лв/л ме устройва като икономичен мотор. 7-те места е супер - но отзад само малки деца могат да седят /много се кефят/. Смяната на масло е на 20 000км. Важен момент - няма гараж в СФ, и като я взех изрично питах - дали може да липсва - увериха ме, че този тип автомобили не е от най-интересните.

Имам и Лансер Sportback 1.8 143hp, на който имам 130 000км - за тези км има само обслужвания и консумативи под формата на накладки и 2 тампона.

 

 

Като цяло разчитам да мина 200к на Аутлендъра а след това ще мислим. Като цяло до този момент съм много доволен от 2-те мицубишита!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е спортен автомобил, но като закача 140км/ч на круз контрола си върви прекрасно - днес за пореден ден направих 500км извънградско - 8.5л/100 - при 1.84лв/л ме устройва като икономичен мотор.

Е какво му е икономичното? Имам Ауди А6, 3,0 TDI, 239 к.с., Quatro, с разход 7 извънградско. Митсубишитата са всичко друго но не и икономични, за мое съжаление.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нов автомобил, с гаранция с горепосоченото ниво на оборудване + поддръжка - това мога да си позволя, по-тази причина не карам 239к.с. ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нов автомобил, с гаранция с горепосоченото ниво на оборудване + поддръжка - това мога да си позволя, по-тази причина не карам 239к.с. ;)

Става въпрос за това, дали разход от 8,5 може да се определи като "икономичен", а не за това кой каква кола може да си позволи. За това дадох пример за 7 годишен автомобил, с по-голям мотор, по-тежък, който дава по-нисък разход. Аз твърдя, че от икономична гледна точка Mitsubishi има върху какво да помислят.

P.s. Иначе Аудито стува наполовина и повече от вашата кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за това, дали разход от 8,5 може да се определи като "икономичен", а не за това кой каква кола може да си позволи. За това дадох пример за 7 годишен автомобил, с по-голям мотор, по-тежък, който дава по-нисък разход. Аз твърдя, че от икономична гледна точка Mitsubishi има върху какво да помислят.

P.s. Иначе Аудито стува наполовина и повече от вашата кола.

Смятам че е нормално за сувчетата -разхода да е по-голям -по високи коли/център на тежеста, по-тежки, макар че за моята дизелова зафира тежестта е близка с аутландъра -при разхода с автоматик на дълъг път(2000км) ми дава между 6 и 6.5.

Аудито е на 7 години и не е в гаранция сигурно -нормално е да струва толкоз, човека кара почти нова кола(на година) -така че сравнения между двете надали може да има а и са различни класове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Нов автомобил, с гаранция с горепосоченото ниво на оборудване + поддръжка - това мога да си позволя, по-тази причина не карам 239к.с. ;)

8.5л на 100км извънградско дизел -ми се струва наистина не много икономична -но може би е нормално за сегмента и конкурентите и. При мен на MPV Опел Зафира дизел -автоматик на дълъг път ми дава 6-7л в зависимост колко е натоварена -а тя не се слави като най-икономичните в сегмента, отделно е също една от най-тежките.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От август 2015г. карам лендър дизел автомат топ оборудване. Не най последния фейс а предишния. 45к км засега. Без забележки. Преди това имах стария лендър 2007ма с ваг мотора. Продадох го на 150к км. Джипа беше железен макар и много пластмасов до последно абс нищо не скърцаше. Най големия му проблем ваговия кенефски мотор. Ядове колкото искаш. Имал съм и други автомобили все нови от ваг групата и смело мога да кажа че тоя концерн е направен да изтезава клиентите си! Пълна трагедия са! Та по темата. Новия лендър е на много по високо ниво. Шумоизолация, комфорт возия и вървеж даже. На пръв поглед интериора създава впечатление на постен но далеч не е така. По въпроса с разхода не искам да влизам в спорове щото ще се скараме. Изобщо забравете сравнения на леки автомоболи със сувове и джипове. И такива генерални заключения като Митсубиши не са икономични автомобили също не е правилно. Харчат си нормално за сегмента.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От август 2015г. карам лендър дизел автомат топ оборудване. Не най последния фейс а предишния. 45к км засега. Без забележки. Преди това имах стария лендър 2007ма с ваг мотора. Продадох го на 150к км. Джипа беше железен макар и много пластмасов до последно абс нищо не скърцаше. Най големия му проблем ваговия кенефски мотор. Ядове колкото искаш. Имал съм и други автомобили все нови от ваг групата и смело мога да кажа че тоя концерн е направен да изтезава клиентите си! Пълна трагедия са! Та по темата. Новия лендър е на много по високо ниво. Шумоизолация, комфорт возия и вървеж даже. На пръв поглед интериора създава впечатление на постен но далеч не е така. По въпроса с разхода не искам да влизам в спорове щото ще се скараме. Изобщо забравете сравнения на леки автомоболи със сувове и джипове. И такива генерални заключения като Митсубиши не са икономични автомобили също не е правилно. Харчат си нормално за сегмента.

За какви пари го купи 2015г?

Специално за този модел -не ми много харесва цялото ценообразуване. Например с базовото оборудване около 42 000лв(бензин), следващото е 60 000лв 4x4 автомат, 7 места, а на мен ми трябва основно 7-те места, мога да мина и без автомата и без 4х4 т.е. клиента излиза няма избор:

http://mitsubishi-motors.bg/models/OUTLANDER/prices/

За справка например -при новия шкода кодиак -който е с по голям багажник и предлага повече място -стартовата цена на бензин/механична кутия само предно е около 23 000евро, всичко ти е поотделно като избор, така за около 26 000евро -спокойно си сглобяваш една доста прилична семейна кола -7 места/панорамен люк/климатроник/парктроник/GPS навигация.

За съжаление при аутландъра това е невъзможно...

Редактирано от Pepo Pepino
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...