Pavel Nistorov Публикувано 15 януари 2017 Сподели Публикувано 15 януари 2017 Здравейте! Искам да попитам някой дали е имал подобен проблем. Колата е галант 2.0 дизел 98г. Имах малко проблеми с паленето наскоро в минусовите температури. Също и уцелих фалшив дизел и ми се запуши горивния филтър. Няколко дена мъка с паленето иполивах с вода горивния филтър докато не го смених и всичко се оправи, а и долях с хубав дизел от скъпия. Направи ми впечетление, че когато бях със стария филтър и подам газ до към 2500 - 2700 оборота, не и стигаше гориво и ми светкаше чека, отпусках педала и се оправяше карах леко. Но сега паля не свети около 5 минути и светва. Някой имал ли е подонен проблем. Предположения? Блягодаря предварителмо! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 17 януари 2017 Сподели Публикувано 17 януари 2017 Мисля, че е най-добре да те закачат на диагностика, там би трябвало да покаже какво мъчи колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavel Nistorov Публикувано 17 януари 2017 Автор Сподели Публикувано 17 януари 2017 (редакция) Мисля, че е най-добре да те закачат на диагностика, там би трябвало да покаже какво мъчи колата. Нямам къде да я закача. От Видин съм и тук никой не работи с японски автомобили :( Редактирано 17 януари 2017 от Pavel Nistorov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 17 януари 2017 Сподели Публикувано 17 януари 2017 Откачи акумулатора, пуши една цигара и го закачи. Палиш и оставяш на малки обороти десетина минути без да включваш и пипаш нищо.Понякога помага. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 17 януари 2017 Сподели Публикувано 17 януари 2017 Помага само за това, като иде на диагностика да не могат да открият проблема.... за нищо друго. Като във цял Видин няма компютър за Мицубиши, има и друг вариант за които е писано много във форума, тези коли поддържат и режим на самодиагностика.... грешките се виждат само с помоша на един кламер, или телче между 1 и 4-ти крак на буксата....... горе в дясно има бутон "търси"..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavel Nistorov Публикувано 18 януари 2017 Автор Сподели Публикувано 18 януари 2017 Откачвах минусовата клема много пъти и пак същото- работи добре 5-6 минути след запалеането и после като загрее малко светва чека. Оравих му и диагностика тия дни с кабел между 1 и 4 пин на буксата. Дава ми грешка 22, 23 и 24 - до колкото разб4ах е датчика за позицията на ангренажа, на скороста и за празния ход. Ще прикача и клипче.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavel Nistorov Публикувано 18 януари 2017 Автор Сподели Публикувано 18 януари 2017 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavel Nistorov Публикувано 18 януари 2017 Автор Сподели Публикувано 18 януари 2017 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 януари 2017 Сподели Публикувано 19 януари 2017 Откачвах минусовата клема много пъти и пак същото- работи добре 5-6 минути след запалеането и после като загрее малко светва чека. Оравих му и диагностика тия дни с кабел между 1 и 4 пин на буксата. Дава ми грешка 22, 23 и 24 - до колкото разб4ах е датчика за позицията на ангренажа, на скороста и за празния ход. Ще прикача и клипче.... Дава ти и грешки 11 и 15, освен другите 3 дето си изброил .Датчик за позицията на ангренажа при бензиновите коли е грешка 22, при дизела има друга таблица с кодове .Ето ти я, да си видиш грешките . http://media.snimka.bg/s1/5749/037741984-big.jpg?r=0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavel Nistorov Публикувано 19 януари 2017 Автор Сподели Публикувано 19 януари 2017 Дава ти и грешки 11 и 15, освен другите 3 дето си изброил .Датчик за позицията на ангренажа при бензиновите коли е грешка 22, при дизела има друга таблица с кодове .Ето ти я, да си видиш грешките . http://media.snimka.bg/s1/5749/037741984-big.jpg?r=0 Благодаря ти много колега !!! :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sviliv Публикувано 19 януари 2017 Сподели Публикувано 19 януари 2017 Благодаря ти много колега !!! :drinks:Миналата година ходих при Червенков, във Видин, намира се в уличката до високите блокове на "толбухин" сервиз Bosch, млад човек и разбира, на мен ми свърши работа, но сега не зная дали работи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavel Nistorov Публикувано 19 януари 2017 Автор Сподели Публикувано 19 януари 2017 Миналата година ходих при Червенков, във Видин, намира се в уличката до високите блокове на "толбухин" сервиз Bosch, млад човек и разбира, на мен ми свърши работа, но сега не зная дали работи. Благодаря за информацията! Ще потърся и ще пиша как се развиват нещата :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.