Премини към съдържание

Pavel Nistorov

Потребител
  • От него общо

    25
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Видин

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitshubishi Galant 2.0 TD 1998

Pavel Nistorov's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Благодаря за информацията! Ще потърся и ще пиша как се развиват нещата :mitsu-smiley:
  2. Благодаря ти много колега !!! :drinks:
  3. Откачвах минусовата клема много пъти и пак същото- работи добре 5-6 минути след запалеането и после като загрее малко светва чека. Оравих му и диагностика тия дни с кабел между 1 и 4 пин на буксата. Дава ми грешка 22, 23 и 24 - до колкото разб4ах е датчика за позицията на ангренажа, на скороста и за празния ход. Ще прикача и клипче....
  4. Нямам къде да я закача. От Видин съм и тук никой не работи с японски автомобили :(
  5. Здравейте! Искам да попитам някой дали е имал подобен проблем. Колата е галант 2.0 дизел 98г. Имах малко проблеми с паленето наскоро в минусовите температури. Също и уцелих фалшив дизел и ми се запуши горивния филтър. Няколко дена мъка с паленето иполивах с вода горивния филтър докато не го смених и всичко се оправи, а и долях с хубав дизел от скъпия. Направи ми впечетление, че когато бях със стария филтър и подам газ до към 2500 - 2700 оборота, не и стигаше гориво и ми светкаше чека, отпусках педала и се оправяше карах леко. Но сега паля не свети около 5 минути и светва. Някой имал ли е подонен проблем. Предположения? Блягодаря предварителмо!
  6. Здравейте! Искам да попитам някой ако си сменял горивния филтър на Мицубиши галант 2,0 дизел, как се обезвъздушава напълно системата. При мен май нещо не се получава. Отвъртам болтчето малко и помпам за да подкача докато не излезне само нафта :icon_hmm: :icon_hmm:
  7. Благодаря за бързите мнения :mitsu-smiley:
  8. Здравейте колеги! Искам да попитам за малко съвети относно проблем със скоростите на Галант 2,0 дизел - 1998г. Изчетох доста от форума, но не успявам да си направя някакви изводи. От известно време започнах да имам проблем с 1 скорост- не иска да се включва, трябва буквално да спра за да влезне. Опитах да сложа по дълго лостче на долната помпа на съединителя (така бях я взел, но след това сложих нова помпа с нейното си лостче); и сега реших да опитам със старото - по дългото . Но ефекта бе никакъв. Незная защо, но и 2ра предавка започна да влиза трудно - със сецана от трета към 1ва и после 2ра влиза или когато не може да влезе натискам по рязко спирачка и влиза. На другите скорости също малко прихъркват , но малко. Съединителя отделя долу . Питах на майстор и той ми каза че е от съединителя или от помпите, щото на място всички си влизат и при запален и при угасен двигател.. Маслото съм сменял в скоростната кутия - 75W90 (миналата година, когато я взех). Възможно ли е от маслото . Просто не зная не ми се мисли за синхронизатори .. Благодаря предварително !
  9. Здравейте колеги! Бих искал да попитам дали някой е свалял горен преден носач на Галант 2,0 дизел от 1998. Трудно ли е свалянето? Благодаря предварително.
  10. наистина не губи, аз си го следя редовно
  11. ще ги дам за проверка и ще разпитам за тях
  12. не губи никакъв , нито антифриз нито масло , всичко е на ниво .
×
×
  • Създаване...